Položila jsem si hlavu na jeho hruď a on mě výskal ve vlasech, cítila jsem se tak štastně. Poslouchala jsem jeho tlukot srdce, až jsem usnula. Probudilo mě,když Severus vedle mne cukal, noční můry, zajímalo by mě co se mu zdá, cuká ještě víc. ,,Seve Severusi" snažila jsem se ho probudit, ale nešlo to.,,Seve" házím sním, že by to zbudilo snad i mrtvého, ale on nic. odpust a vlezla jsem mu do hlavy a slyším jak křičím pod kletbou Crucio a mučí mě Vojel dort ,,Myslela jsi že jsi mě zabila ? špíno Avada..." ,,můj pane prosííím",,avada kedavra",,néééééééé" dřží mé bezhebné tělo ,,Elis prosím prober se" ,,Severusi je to noční můra musíš se probudit" ,,Elis??",,Severusi prober se hned prosím" odejdu mu z hlavy ,,Severusi prober se prosíím" náhle se prudce posadil a držel se za hlavu.,,Byla to jen noční můra, podívej jsem tady" a hladila jsem ho ve vlasech. ,,Díky bohu, a jak víš co se mi zdálo?" ,,snažila jsem tě probrat, házela jsem s tebou že by to probudilo i mrtvého, ale ty nic házel jsi sebou ještě víc, tak jsem ti vlezla do hlavy, byla to jediná možnost jak tě probudit, a mimochodem mě Avada nezabije" usmála jsem se na něj.
,,nepůjdeme se podívat do mého druhého sídla?" ,,jestli si zas otevře hubu, tak je po ní" ,,ale no tak nevrč, uvidíš bude už slušná" ,,jen aby" zamumlám to nemohl slyšet,,Ale no ták zlatíčko,věř mi ",,já ti věřím, ale jí ne" ,,tak jdeme?" ,,ale jo" přemístil nás.
pohled Severuse
chci jí požádat o ruku na jednom krásném místě ,ale první ji ukážu jak to vypadá vevnitř sídla. ,,můj pane budete si něco přát?" ,, Zdravím Tanno, ne ale mám otázku, je vše jak bylo kdysi?" ,, Jistě pane, vše je hotové"otočila se na Elis ,,a vám se chci omluvit paní, za svou neslušnost" ,, Dobře Tanno, odpouštím ti, ale už si neotvírej pusu na svého pána jasný?" ,, ano paní" ,,teď můžeš jít Tanno" ,,jistě" uklonila se a odešla. Šel jsem jí to tu ukázat, nejvíc se jí líbila knihovna, vzala si tři knížky a šli jsme do ložnice, položila si je na noční stolek a šli jsme do zahrady.
,,Seve?" ,,hmm" ,,co je v támhle té budově?" a ukázala na stáj,kde jsem byl jako dítě stále zalezlý ,když jsem nebyl u lektvarů ,,Seve?" ,,odpust to je stáj pro koně, to je místo kde jsou koně..." ,,Seve já vím co je stáj já mám taky u svých sídel" ,, jen má trochu jiný tvar jak ty moje nic víc" ,,a nechceš se na ně podívat?" ,,moc ráda"
,,Alde je nádherná klisna" řekla na hnědýho koně co má na zlatovou hřívu ,,nechceš se na ní projet?" ,,moc ráda" připravil jsem jí Aldy a já si vzal Bleska ( černý hřebec), když jsem je měl osedlané, chtěl jsem pomoc Elis,,Elis hotovo můžeme jet" otočil jsem se tam kde stála,ale ona tam teď nebyla,,Seve čeká se jen na tebe" otočím se za hlasem a vidím jí jak sedí na Aldi a ušklíbá se. Šel jsem k Blesku a hodil jednu nohu přes něj a nasedl jsem. Vyrazili jsme ze stáje,, Seve?" Vypadala jako by měla nějaký plán ,,ano" ,, budu první u fontány s labutěmi" řekla a byla předem mnou, potvůrka mrňavá, ,,hyá Blesku hyá" za chvíli byl jsem vedle Elis,, moc si věříš Seve" viděl jsem jen jak pustila otěže a Aldi se rozeběhla ještě rychleji, udělal jsem to stejný,,hyá Blesku hyá" byl jsem za chvíli zase vedle Elis, něco pošeptala Aldi a byla zase rychlejší,to snad není pravda, byla už u fontány s labutěmi (sochy) a mávala mi. Dojel jsem za ní a zeptal se co jí řekla ,,to bys chtěl vědět že?" ,,Neškleb se na mě, nesluší ti to" a ušklibnu se já ,,to říká ten pravý" usmála se. Jak já miluju když se směje.
Projížděli jsme celou zahradu až do západu slunce, dobře načasovaný. Nacházíme se kousek od jezera ,,pojeď" když jsme byli u jezera, slezl jsem z koně jako první a šel jí pomoc dolů.no spíš sklouzla ze sedla a já ji chytil do objetí. Zatočil jsem s ní do kolečka. Usmívala se čím dál víc.Koukala na západ slunce, držel jsem jí stále v objetí.(stále se usmívá) ,,Elis jsi to nejkrásnější a nejlepší co mě kdy poznalo a nejchytřejší z dívek co znám..."pustil jsem jí a klekl ,, Elisabeth Leynkee vezmeš si mě? protivnýho sarkastickýho netopýra z Bradavic?" Držela se za pusu a tekly jí slzy,sakra to jsem posral, stoupl jsem si ,,Ano vezmu si tě Severusi Snape" a skočila mi kolem krku. Nandal jsem jí prstýnek,,ten je nádherný" objal jsem jí a dal jí pusu do vlasů, tak jako ty Elis" ,,musím říct že se mi víc líbilo jméno Hermiona." ,,To není problém se můžeš přejmenovat,ale jak za sebou Hermiona Elisabeth Snapová nebo Elisabeth Hermiona Snapová?"
Políbila mě, když se odpojila kvůli nedostatku kyslíku dodala ,,moc mluvíš zlato" a políbil jsem jí. Jsem nejšťastnější člověk na světě.
ČTEŠ
Snamione
FanfictionToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným