Hermiona Jane Grangerová

63 2 0
                                    

Probudila jsem se nějak ve dvě ráno. Něco jsem slyšela, vzala si tmavě modrý šaty a šla to prozkoumat.
,,Já ti říkám,že Snapová je anděl smrti,chce nás všechny zabít, protože jsme "tupohlavci" a slyšel jsi co udělá té holce, když se dotkla profesora lektvarů, musí chcípnout, teď jsou Havraspáři v knihovně,aby zjistili co ji zabije",,Mě to příjde jako blbost, nezapomeň že ta holka je šlapka a jestli se "jako dotkla" kalhot tak se nemůžeš divit, kdyby někdo sáhl na mou přítelkyni,tak je už mrtvý a ne jen v bezvědomí půl hodiny" ,,jseš naivní, je monstrum a dnes o hodině zhebne,o to se postarám" ,,a to jsi můj bratr jo?! Ariete!! Ty jsi monstrum, je tady, když je anděl smrti,tak aby se nám nic nestalo, když se neubráníme kledbě!" ,,Plácáš nesmysly,a jak to můžeš vědět?!" ,,Co takhle zastírací kouzlo? A byl jsem u toho když jí profesorka řekla že jí příjmá!!!" Zastavila se a oni mizeli z dohledu. On byl u toho?! ,,Chcípne...o OPČM...mám zdroje... Už vím.... Utržení hlavy.."
Otočila jsem se a šla do ložnice.
Sundala jsem si boty a vlezla jsem si k Severu do objetí, a přemýšlela jak se tomu ubráním... Dostat se z kledby spoutání umím,ale... ,,Proč nespíš?" Cukla jsem sebou ,,spím,teda spala" ,, lžeš,vím že jsi odešla, takže co se stalo?" ,,Seve, Havraspáři se proti mě zpikli,chtějí mě dnes o hodině zabít,co jsem slyšela, jinak tvůj student, co má bratra Arietesa, se mě zastával. A prý byl u toho co mě Minerva přijala" ,,nebyl,řekl jsem jim,že jestli se ti něco stane schytájí to všichni, bez vyjímky. Tak ať přemýšlí,co chtěj" ,, zmiozel se nepopře" uculila jsem se a objala ho pevněji, než do posud. ,,Seve mám strach,sice nevědí že na mě" odmlčila se, neboť se otevřeli dveře,ale nikdo nešel vidět. ,,Klid jen si asi pořádně nezavřela dveře" ,,asi máš pravdu" šla jsem ke dveřím a rovnou je zamkla (ty tu necítíš cizí magii Seve?) (Ne necítím) šla jsem do jednoho rohu, natáhla jsem ruku a hele ucítila jsem něco tvrdýho,ale ne jako zeď,ale jako hruď. ,,Finite" ,,aa heleme se Jack Fernande" ,,od kus mě znáte, vždyť mě nemáte na žádnou hodinu??" ,,Jak ses prospal před pěti měsíci, když tě něco mrdlo do hlavy? " ,,Jak to můžete vědět nebyla jste profesorka v Bradavicích?" ,,Máš pravdu,nebyla jsem profesorka, byla jsem někdo jiný" ,,mohu se zeptat kdo?" ,,Dám nápovědu, zalezlá u knich , kamarádila se s dvěma klukama jeden brejloun,druhý rezavá hlava a vždy utekli když jsi přišel" (Herm moc nápověd) (Nebelvír je tupý) a ze dne na den zmizela,ale to už je moc nápověd" ,,moment takže studentka, dva kluci,šprtka?a zmizela ze dne na den? To mi nic neříká profesorko" (jsem říkala že je tupý)
,,Moment, pět měsíců na zpátek jsem si chtěl užít s jednou dívkou,ale když jsem řekl že prohrála a sáhl jsem si na.. už nwm na co protože jsem měl černo před očima" ,,Nooo?" ,,A to sedí na ní,ale vy nevypadáte jako Hermiona Jene Grangerová." ,,Nevypadám, ale byla jsem a máš jediný štěstí že jsem věděla že umím ovládat jen živly, protože bys tu už nebyl, jo a jinak pěkná jizva na obličeji,proč pak asi vypadá jako facka? Hmmm??",,a co tu chceš?" ,,Nooo Jja jssem mě-měl vzít lektvar abby vvam přesstal fufungovat organismus,a aby mmohl
AriArietes vás zzabít" ,,no neee co se člověk nedozví?(miluji jak ovládání pátý živel) jen jsi nemusel tolik koktat, na tady máš ten lektvar,aby byl na tebe Arietes pyšný, teď táhni"
,,Jsi normální?!! Chceš se nechat zabít?" ,,Chci vědět jak mě chce zabít a neboj se já tu ráno nebudu" ,,CO?!! DĚLÁŠ SI ZE MNE PRDEL,JAKO KDE BUDEŠ?!!!" ,,Neřvi na mě ráno budu na hradě Bezděz.A jestli mě omluvíšjdu napsat dopis té šlapce" ,,SES POMÁTLA,JE BEZVĚDOMÍ!!" ,,NENÍ BYLA ALE UŽ NE!" Po deseti minutách přišel dopis ,,Už se těším, budeme tam sami dva Sevíku, tvá žena nemusí vědět že spolu jsme už dva měsíce ;) ,, SEVERUSI SNAPE!!!" ,,Co pak lásko?" ,,TY CHODÍŠ TOU ŠLAPKOU?!!JÁ MYSLELA, ŽE JSI MI VĚRNÝ!!!" ,,Co blbneš ? Jsem jen tvůj a nějaká s krátkou sukní mě nezajímá,podle mě tě chtěla naštvat" ,,A PROTO TI ŘÍKÁ SEVÍK?!" ,,Nenapadlo tě že to udělala naschvál,kdyby ne tak by to začarovala abych to mohl přečíst jen já,a ty víš že tu přezdívku nesnáším" obejmul mě,, omlouvám se,tak jsem nepřemýšlela." ,,Ty a někdy nepřemýšlet?!o_O ",,no jo no chybička se vbloudila"

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat