Probudila jsem se a Sev, nikde nebyl.
Ale byl na stole papír s dopisemDobré ráno, lásko,
Včera jsi usnula hodně rychle, tak jsi propásla sovu od Alexe.
PS koupu se. Sev.Já se z něj picnu a co napsal můj milovaný bráška?
Milá Elis, gratuluji, ale snad nechceš dál učit! Ty potřebuješ odpočívat! A tu "šlapku" neřeš,nechci aby tě zavřeli do Askabanu, jsi mladá! A brzo i matka, dej si pozor! Slyšel jsem že tě chtějí zabít studenti, protože jsi anděl smrti, nejsem anděl,ale dokáži je všechny spálit. Jestli se ti něco stane,zabiju každýho kdo se na tom podílí.
Jinak mám se dobře, a prosím dávej si pozor,chci být strýc co bude rozmazlovat tvé děti;) A.L.Sakra nemůžu mít klid? ,, Ahoj lásko" ,,ahoj, jak to dopadlo u Minní?" ,,Fakt Minervě budeš říkat Minní?" ,,Nesměj se a odpovídej" ,,zítra přijde nový učitel místo tebe, a vím kdo to je,ale je to tajný" ,,fajn, tak dnes se s nimi rozloučím a popřeji aby měli lepšího profesora, a doufám že ten profesor bude horší..." ,,Neboj se to uvidíš",,máš pravdu, teď se jdu zkulturnit a vyrážíme na snídani??" ,, Jistě"
***
Šla jsem do velké síně a sedla si na své místo. Hmm co si dám? bábovka, Hmm tousty, dýňový džus, mléko, čaj, lupinky. Dám si všechno co jsem vyjmenovala, na jeden talíř jsem si nandala dva tousty na ten stejný jsem si dala bábovku. Vedle dvě sklenice(jedna s čajem a druhá s džusem) vzala si misku nasypala jsem lupínky zalila mlíkem a začala jíst.
,,Herm to vše zpláskáš? Takovou kombinaci?" Zašeptal mi Sev do ucha. ,,Podáš mi prosím ten puding?" ,,Herm?" ,,..."propaluji ho pohledem ,, Jistě tady máš" usmívám se, do pudinku jsem si nasypala kakao a zakusovala to chlebem. Všichni na mě koukali jak na cvoka, vztala jsem ,, to se člověk nemůže v klidu najíst aniž by na něj koukali všichni?!" Všichni začali jíst a už se na mě nekoukali. ,,Mám zatím dost" ,,Herm?" ,,Hmm?" ,, Vždyť jsi toho snědla víc než Ron Weasly k obědu." ,,To není pravda,to byla normální snídaně" napila jsem se džusu. ,,No nic budu muset jít abych byl přesně na vlastní hodině" stoupl si,chytla jsem ho za rukáv ,,Seve?" Otočil se na mě, zaklepala jsem si prstem na rty. ,, Promiň" přilepil se mi na rty,po chvíli se odlepil ,, promiň ale už musím",,hm, Pa"
***
,,Milý studenti, dneska je naše poslední hodina, zítra příjde nový učitel,který vás bude učit místo mě, ano slečno Lightová?" ,,Proč nebudete učit vy, vy jste dobrá profesorka, a to že jste anděl smrti tím líp,nemůže se nám stát nic smrtelného, tak proč?" ,,Nebudu učit, protože ... Jak jste si ráno všimli jedla jsem slaný,sladký dohromady a to značí jen jednu věc" ,,paní profesorko vy jste těhotná?" ,,Ano jsem" ,,..no fuj další monstrum je na cestě, víš co viď?" ,,Varuji vás zkřivíte mi jen vlásek a z Bradavic zbyde jen popel!" ,,..kecy" rozpalila jsem si ruku, ,,teď co uvidíte,tak tak lehce by to tu šlo do kytek" zapálila jsem si ruku, rozhořelo to až k loktů, a jak to přišlo,tak to zmizelo. ,,Varuji vás! Nikdo nebude plánovat,jak mě zabije, nejsem blbá pane Arietesi" Prásk do stolu ,,co máte proti mě?!!" ,,Já? To že jsem anděl smrti, neznamená že zabijím na každém kroku, jinak vy by jste byl mrtvý mezi prvními!!!,konec hodiny"
***
Večer
***
Sedla jsem si na své místo a začala jíst.
Dala jsem si krupicovou kaši, smažák s okurkou a bramborem,(mezi tím se děje to co bude dál) slaný palačinky, puding, čokoládu.
,,Vážení studenti a kolegové přivítejme našeho nového profesora na Obranu Proti Černé Magii....Alexandra Leynkeho" to snad není pravda můj bratr? (Vedle mě byla prázdná židle,tak ať tam si sedne) ,,Zdravím všechny v Bradavicích, jak jste slyšeli jsem profesor na OPČM a Jsem Alexander Leynkee, doufám,že nikdo nebude dělat nic proti mým kolegům školy, mohl by mít kráásnýý trest, přeji dobrou chuť" teď jsem dojedla okůrku , ,,Alexi mohl bys mi prosím podat ty slaný palačinky co jsou vedle tebe?",,Ale jistě" ,,díky"....... ,,Seve?" ,,Copak lásko? Chceš puding?" ,, Vlastně jsem chtěla čokoládu,ale ten puding můžeš taky"
,,Tady" on se mi směje??! ... ,,Seve?" ,,Copak čokoládu?" ,, Chtěla jsem parky,ale tu čokoládu můžeš taky" ,,Herm bude ti zle" ,,dělám si srandu, prosím čokoládu a želé" ,,HERM!!" ,,Seve prosím" (mimí má hlad) ,,no tak dobře, tady máte nenažranci" ,,SEVE!" Praštila jsem ho do ramene a vzala si červené želé a zapíchla jsem do toho kostku čokolády, ten Sevův pohled stál za to, ale ono je to fakt dobrý. ,,Minervo?" ,,Ano Hermiono?" ,, Neviděla jste někde cukrové hůlky?ty mám nejradši" ,, viděla v prasinkách" ,,nerada to dělám...Winkii" ,, Dobrý večer paní přejete si?" ,,Ahoj Winki mohla bych tě poprosit o cukrové hůlky?" ,, Jistě a kolik jich chcete?" ,,Tři a prosím polož mi je v Severusovým pokoji na stůl" ,, jistě" Prásk ,,tak ke mě na stůl joo?" ,,No co stynak jsem u tebe furt" pokrčila jsem rameny a dívala se po celé velké síni. Když v tom se podívám kolik jsem toho snědla,přesněji kolik prázdných talířů jsem měla před sebou. ,,To snad není možný, normální člověk by praskl a já? Toho sním tolik" ,,Seve?" ,, Copak?" ,,Naliješ mi dýňový džus?" ,, Jistě" ,,Elis ty jsi číslo, chudák Severus, Seve, Seve ,Seve?" ,,Alexi?" ,,Copak sestřičko? Copak chceš podat?" ,,Nic jen jestli nemůžeš sklapnout(Sev se ušklíbl), to že Seva o něco poprosím neznamená že je chudák, ikdyž u Seva? Hmmmm.....ne promiň zlatí" dala jsem mu pusu na tvář,,nezlob se,no ták" ,,Winkii" ,,ano paní něco není v pořádku?" ,,Ne naprostým ale můžeš prosím...." ,,Jistě paní hned to bude" ,,víš kam Winki?" ,, Jistě na stůl v Severusovým pokoji" ,, správně a děkuju" uklonila se a zmizela.
,, O co tentokrát jsi poprosila?" O ohnivou Wisky ,,uvidíš” ,, dobře,ale začínám se bát" ,,nojo no"
ČTEŠ
Snamione
Fiksi PenggemarToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným