jako...

67 3 0
                                    

Odlevitovala jsem Severuse do ložnice, mám strach, co teď bude? Kdy se probudí,jestli se tedy vůbec probudí. Severus vypadá, že pouze spí, dýchá málo a nepravidelně,ale dýchá což to je důležitý.

***
Už týden jsem nespala,čekám až se Severus probudí, ale mám velký strach, i když umřít nemůže, může být bezvědomí roky... ,,Seve moc mi tu chybíš, ani nevíš jak moc, neslyším tvůj sarkasmus, tvé teplé ruce jsou teď studené, neusmívaš se na mě, Sakra Seve nevzdávej se prosím nebo snad Sevie? Pch jsem na dně tak si teď dělám srandu. Sevie, jako kdybys byl nějaká holka." Náhle prudký pohyb a chraplavý hlas ,, já ti dám Sevie a jako vypadám snad jako nějaká HOLKA??" ,,Seve" objala jsem ho a usmívala jsem se jako měsíček na hnoji. ,,A jinak máš delší vlasy než před tím a Sevie je pěkný jméno" ,, nechceš mi rovnou říkat Sépie?" ,,Jsi v pořádku, sarkastický mrzout...",,tak proč s semnou seš ?" nech mě domluvit kterého bych na světě za nic nevyměnila,Mono!!" Prásk ,,ano paní přejete si " ,,ahoj Mono, prosím tě přines něco Severusi k jídlu a k pití" ,, jistě paní" ,, děkují Mono"Prásk Prásk Mona stála u dveří a měla ve svých rukou tác s palačinkama a s mlékem,,děkuji" vzala jsem jí to a šla za Sevem ,,si děláte srandu že jo ? Já sladké nejím!" ,,Ale notak" vzala jsem jednu palačinku a dala jsem mu ji ke rtům ,,já to jíst nebudu a ne a ne" začala jsem se smát ,,co je tady k smíchu?!!" ,,Zníš jako malé dítě co nechce jíst ",, no dovol jen jsem řekl že palačinky jíst nebudu...",,A NE a NE" napodobila jsem dětský hlásek. ,,To říká .." umlčela jsem ho palačinkou, ten skřivil obličej, do tak nepřirozenýho tvaru, že to nešlo se nesmát.

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat