,,jméno jé Viktor/ie" ,, dobře" bylo chvíli ticho které narušil Severusův hlas. ,,Hermiono, musím říct že jsem myslel že mě nenavidíš a přitom ty sem za mnou přijdeš i když víš že tě tu chtějí zabít, jen proto abych ti to vysvětlil. Nedává mi to celkem logiku,...ale jsem rád, že jsi mě konečně vyslechla..a odpustila." ,,Víš Severusi Je lehké nenávidět,ale těžké odpustit. Bolí to že ty mistr lektvarů nepoznáš mnoholečny lektvar, ale já tě potřebuji a chtěl by tě poznat tvůj tchán." ,,Ty máš otce?" ,,Ano ale jiného než má Alex, můj otec je Jistřenka, Ďábel, Lucifer, Hádes... Říká se mu různě." ,, Moment,ale to je král temnot.!" ,,Chytrý Severus... On je neporazitelný ne jako Vojeldort co používá viteály s pocitem že bude nesmrtelný.... Můj otec byl pravá ruka Boha... Žárlil na mudly tak zaútočil proti Bohu.. no prohrál říká se jim Padlí andělé, to on chodil po světě a učil kouzlit. Se Salazarem Zmijozelem byl prý nejlepší přítel. Dělal Nebelvýru naschvály, Helga byla jeho první láska." ,,WAU, tvůj otec musí být číslo" ,,byl mučen po mém únosu mou matkou, což mi připomíná bylo od tebe hodně hnusný mučit mou matku, aspoň že má dva obrazy." ,,tvá matka má dva obrazy?" ,,jo ale můj otec tě chce poznat."
chytla jsem Severuse za ruku a táhla ho za hradby hradu Bradavic. ,,SEVE drž se mě, nebo spadneš a to možná z vysoké výšky." ,,já myslel že výšky nesnášíš" ,,když máš křídla, rychle si zvykneš, takže se drž!" chytl mě kolem krku, roztáhla jsem křídla a letěla jsem nad Jezerem, bylo to úžasný pocit, vlasy za sebou, vítr žene čerstvý vzduch do plic, kdybych byla Grangerová tak tu ječím, že chci dolů a neužívám si tento pocit. ..už tam brzo budeme Seve" ,,Ať už jsme na zemi." zamumlal si Sev ale já ho slyšela. Fakt si myslí, že mě něco unikne? pchh. ,,neboj brzo už budeš na zemi,
,,Otče! Otče Háde!?" ,,co řveš jak na lesy?!!" ,,otče tohle je můj manžel , Severus Snape. Seve tohle je můj otec." ,Těší mě zeti,ale pozor jestli se zase bude kvůli tobě trápit!
ČTEŠ
Snamione
FanfictionToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným