mučení

55 2 0
                                    

Zdrhla...
Jak se opovažije lést po mém Severusovi?!! To přehnala budu jí mučit, mučit a mučit!!!!
,,Seve?!" Podíval se mi do očí ,,Jja jsem nedokázal jí vlézt do hlavy a než jsem se pohnul byla jsi u dveří,..." ,,Já myslela že tu máš mít poškoláka a ne poskolačku" ,,Notak lásko,víš že miluji jen tebe, a máš pravdu měl jsem ho tu, musel vydrhnout 5 kotliku.Potom přišla ona...víš co podívej se sama"
,, Dobrý odpoledne pane profesore, mám jednu prosbu ohledně lektvaru" ,, jistě mluvte,nemám na vás celý den" (sakra nejde se mi jí dostat do hlavy) Severus šel pro sklenici Wisky, ale nemohl se náhle pohnout,,myslím že už na mě máte čas profesorka OPČM si myslí že tu máte poškoláka" přibližuje se k němu (Hermiona začíná přemýšlet jak jí umučí) chytne ho za tvář a dá mu pusu, sáhne mu na přirození a políbí ho na rty, když v tom přilítne Hermiona,,Aale slečna se hodně nebezpečně motá kolem MÉHO manžela"... Vylezla mu z hlavy a šla kolem Seva jako duch.
,,Herm?!" ,,Teď ne uvidíme se později musím si něco vyřídit" chytl jí za ruku ,,Herm notak,nemůžeš každýho zabíjet" ,,nejdu zabít,jdu přemýšlet, co se jí "omylem stane" a myslela jsem že ty se umíš ubránit kledbě spoutání,není to tak těžký.Budu tě to muset na učit,ale zatím.. jdu do knihovny" dala mu pusu na tvář a odešla.
Ta kurva nebude lést po mém Severusovi, teď lituji toho že jsem zabila Belatrix, ta by mi poradila... Co kdybych si vzala kudlu a začala po ní kreslit,nebo psát,nebo jí výzvu na souboj,neumře ale bude litovat toho ,že se kdy narodila. Nebo poškodila ten její ksycht?  To by bylo pěkné... Vzala pergament, brk a tuž a začala psát
Milí Alexi,
doufám že se máš dobře, tady je to za trest, studenti sledují mé tělo jako nějakou kořist, jsou namyšlení a tupí a jedna děvka se nebezpečně motá kolem Seva,spoutává ho kledbou a leze po něm, mám v plánu jí mučit. Mám plán napíši jí dopis aby se přemístila na Bezděz v České republice a tam si trochu pohraji. Bude sranda když si bude myslet že tam bude Sev. No nic, zatím ahoj a brzy mi odepiš.
Hermiona Elisabeth Snapová,tvá milovaná sestra.
Pískla objevila se Snapová sova,zavázala jsem jí dopis na nohu ,,doruč to Alexandru Leynkee" "hů"otočila se a odletěla z hradu.
,,Herm?!" ,,Ahoj Seve" komu si posílala dopis? viděl jsem jí odlétat z hradu"řekl pochybovičně ,,Alexovi jsem dala po dlouhé době vědět,aby o mě neměl strach" ,,můžeš mi říct co jsi vymyslela?"Sedl si na gauč ,,Fajn tak jsem vymyslela že jí napíši dopis aby dorazila na hrad Bezděz v Česku,že tam budete sami dva a já nikde a podepsala to tvým jménem,no a pak bych tam byla já a začala si hrát na Belatrix,takhle stručně popsaný můj plán" ,,mohou tě zavřít do Askabanu!! To nedovolím!!!" ,,Moskomoři jsou mý starý známý a poslechnou co jim řeknu a nezapomeň že umím ovládat živly jo a naučila jsem se ovládat pátý živel,ale teď už dost o tom"
Sev stále sedí, přišla jsem k němu,dala mu pusu, roztáhla nohy a sedla si na něj (stále mu vidí do očí) započala válka jazyků, Se má mou ruku ve vlasech a já jeho ruce na boku a na zadku,přestalo mě to bavit se jen líbat začala jsem mu rozepínat košili, když v tom ,,opravdu to chceš Herm?" ,,S tebou vždy" kousnu mu lalůček a přitáhnu se k němu blíž...
,, Se-ve-ru-si aaach ješ-tě jooo aach" kousnu ho do ramene abych nahlas nevzdychala,ale nepomáhá to, tak z kousance jsem udělala cucflek. ,,Mi-lu-ju tě ce-lou Her-miono Elis-abeth Snap-ová " ,,já též Se-ve-ru-si Snape"

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat