Dojedla jsem tortily, a poprosila jsem Miní aby mi zavolala tu studentku co se mě před chvílí zastala
***
,,Paní profesorko,chtělla jste se mnou mluvit?" ,, Překvapilo mě že se někdo zastal anděla smrti aniž by byl jeho druhá polovička nebo známý, děkuji vám ,nejsem typ smrti co zabíjí na počkání, ale ten kok*t mohl ublížit mému dítěti a to jsem musela zasáhnout.... Sakra ta moje upovídanost.... Takže děkuji mockrát." ,, To by udělal každá normální osobnost bez ohledu na to kdo co je, mudlové,kouzelníci či andělé dokonce i andělé smrti."
***
Hermiona odcházela z velké síně do knihovny,byla u své staré pracovny když slyšela rozhovor {to by nebyla ona kdyby neposlouchala} ,, ano, chtěl. Jak se opovažijete zaútočit proti profesorce a spoutat profesora? OPČM se učí jako Obrana proti černé magii NE útok s černou magii! Mám pro vás trest, budete drhnout schody kartáčem a hůlku mi odevzdáte a já vás budu hlídat! Pohyb trest začíná do pěti minut." Herm odešla.
***
,,Kde jako jsi?! Víš vůbec jaký jsem měl strach?!!" ,, Přestaň prosím tě, není důvod mít strach, dokázala bych odletět! Nejsem malé děcko co si neumí dát pozor! Už toho mám plné zuby. Kam jdeš,kde jako jsi, nejdeš sama,ne... a další! Chápu že nechceš aby se něco stalo prckovi,ale nezapomeň že já potřebuji mít aspoň trochu svobody!!!" ,,Herm? Co se děje??" ,,Nic co by se mělo dít? Jen prostě chci mít aspoň někde klid" ,,Herm..." ,,Snape dost! Jasný? Nepotřebuji aby mě někdo hlídal, žádný student mě nezabije, nezabil mě ani Vojel dort a to že mám prcka v břiše neznamená,že jsem slabší, jo vypadám jak balón ale ještě šest měsíců!" ,,To je u mudlů u kouzelníků je to osm a u andělů je to pět měsíců do hromady! Vždyť už budeš v půlce!!!" ,,Nebudu se s tebou hádat,nemám náladu, čau" odešla z komnaty Severuse Snapa. Použila zastírací kouzlo, a odcházela z Bradavic. ,,Herm? Herm kde si prosím, nezlob se, jja jjen nechci aby se vám něco stalo, jsi můj život,bez tebe nedokáži být natož když vím, že jsem jednou o tebe málem přišel. Herm" spadl na kolena a rozbrečel se. Herm se převtělila do studenta jeho koleje a zrušila zastírací kouzlo. ,,Pane profesore jste v pořádku? " ,,Nemáte být už ve svý ložnici?!!" ,,Pane profesore,co se stalo?" ,,Nic vám do toho není a strháván 25 bodů zmiozelu a teď běžte!!!!" ,,Nebude.... Jistě pane profesore. {Sklopila zrak k zemi} viděl jsem před chvílí odletět profesorku,má krásná křídla. No nic dobrou noc" otočila se mu zády a slyší jak mumlá ,,to ne já to zase posral, zase mi utekla, co jsem to za manžela?!" (Herm prosím vrať se, nedokáži usnout bez tebe) (smůla. Mám práci) utekla z pozemků školy a letěla do knihovny Andělů, musí zjistit zda ten lektvar jí opravdu znehybní a studenti jí budou moc urvat hlavu.
(Herm prosíím) (mám hodně důležitou práci, příjdu až to budu mít) (A co je to tak důležitá práce, že nebudeš s manželem?!!) (Potřebuji si něco najít v knihovně andělů a basta) (a já potřebuji mít svou ženu vedle sebe v posteli a tečka) (Kurva Severusi mám hodně práce najít něco v knihovně,prosím potřebuji se soustředit abych to někde nepřeskočila) (co tak důležitého hledáš že mě odpálkuješ?!!!) (Třeba jaký má účinek ten lektvar co jsem kdysi dala studentovi aby se mě zbavili?! Už mě sere si dávat pozor co piji,co jím musím to najít, až to najdu přijdu, dobrou Seve) (to tam budeš přes noc?) (Jo, je to důležité a bez debat.)(dobrou noc Herm,miluji vás oba) (my tebe taky,dobrou)
ČTEŠ
Snamione
FanfictionToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným