Část 12

73 4 0
                                    

Jdu podél něčeho červeného a podle světla svíček, první jsem se bála, že se Severusi něco stalo, ale hned jsem to vyhnala z hlavy, když jsem rozpoznala, že jsou to kvítky růže.

Vedlo to do ložnice, když jsem vešla do místnosti vidím Severuse na posteli, jak se usmívá a poklepal na místo vedle sebe, tak to jsem nečekala. Šla jsem k němu usmíváme se ,,Tahle růže je výjimečná a krásná jako ty" až potom jsem si všimla růže co má v ruce. spodní část kvítků byl černý ,střední byla oranžová a vršek červený ,,ta je nádherná" ,,tak jako ty Elis" a podal mi jí ,,jdu jí dát do vázy" chtěla jsem jít do kuchyně pro vázu,, Elis Elis Elis zapomínáš ,že umíš kouzlit? akcio váza" přistála mu váza do ruky ,,aquamenti,hotovo Elis, jen jí tam dát a je to" Ušklibl se na mě Skloním se nad něj a opřu se o jeho stehna a dívám se mu do očí.,, nějaký přechytračilí profesor ne?" ,,To profesor vždy slečno" ruce dám mu na ramena a Sednu si na něj,ale nepřerušuji oční kontakt.,, No slečno chcete minusové body za svádění vašeho profesora?" A podíval se na mne s kamennou maskou. Chytnu ho za tvář,,Severusi Severusi mám pocit že jsem ti říkala, že ti ta tvá maska nesluší, připadám si jako bych byla zase v lavici v Bradavicích." Koukám se mu do očí a přitáhnu se mu víc k tělu a držím ho za tváře,přitáhla jsem si ho do polibku.bez váhání se připojil a prohloubil. Sundala jsem ze sebe župan a Severusi jsem sundala tričko,podívala jsem se mu na hruď a okamžitě jsem se kousla do rtu, okamžitě mě uvěznil v polibku.byla jsem náhle dole ,,Opravdu to chceš ?" ,,S tebou vždycky" a udělala jsem mu cucflek na krku,vsunul ho do mně a po chvíli přirážel tak tvrdě,ale bylo to dokonalý ,,Se-ve-ru-si aach"usmál se a přirazil ještě víc.

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat