Proč na ní ten Finland sahá? Ta nebude jeho, sama to říkala,ale co když to bude jako s Lili a Jamesem, nechci o ní přijít směje se mému sarkazmu a usmívá se při mé společnosti, proto nedovolím aby na ní nějaký Imbecil sahal. Odnesu ho k Popy a dojdu za Brumbálem...
,,Severusi dáš si bonbon?" to znělo hnusně jako by lákal malé dítě do postele ,, ne Albusi děkuji" ,,tak proč si tedy přišel?" dělá jako bych jsem sem šel kvůli bonbonu. ,,myslel jsem že vše víš Albusi, tak bys mohl vědět co dělá pán Finland",,ale jistě je lékouzelník proč?" ,,SAKRA ALBUSI myslím Jack Finland co dělá slečně Grangerové" ,,ach tak to nevím a co jí dělá?" si snad děla prdel?!! ,,třeba že ji poutá kletbou a snaží se jí zneužít a ona pak nevnímá na hodině má strach kde se objeví TŘEBA?!!" ,,klídek Severusi",,klídek? je to studentka a jedna z nejlepších a ty řekneš KLÍDEK SEVERUSI ?! CO SIS ŠLEHNUL,že ti nejde o bezpečí studentů!!!" Brumbál si stoupl ,,KLID SEVERUSI A JESTLI JE TO VŠE, můžeš jít"to si dělá prdel!!!! odcházím a třísknu dveřmi za sebou. Hold budu to muset hlídat sám a pozítří musím být před snídaní v komnatě s Elisabeth, to je tak krásné jméno... mínus 50 bodu, mínus 50 bodů a za vás také 50 bodů, co se všichni courají , jejich mínus ech(uchechtl se) to se mi povedlo.
pátek byl úplně v pohodě Jack se neprobral a Elisabeth byla v knihovně s Ginny a povídaly si o klucích, no spíš o Ginny a Harrym. Byly v knihovně až do večeře, potom Elisabeth se šla vykoupata spát.
sobota
dnes jsem se probudila celkem brzo, protože potřebuji se dostat do KNP bez povšimnutí.Když jsem se tam dostala přivolala jsem si skřítka a poprosila ho o kakao. za nějakou dobu přišel Severus. ,,Dobré ráno pane profesore"sedl si naproti mě a začal,, dobré slečno Lyenke, zavolal jsem vás protože dneska se vám změní vzhled a nemusí to být nic příjemného a věřím že by jste nechtěla aby vás někdo viděl z Nebelvíru" ,,jakou změnu máte na m...aaaa"ta bolest je příšerná jako kdyby mi někdo vrazil kudly pod lopatky,, aaaa" chytl mě Severus za ruku,, vydržte to za chvíli to pomine" ,,aaaaa" ležím na zemi a on si položil mou hlavu na klín ,,vydrž to Eli za chvíli to přejde, prosím vydrž"řekl to zoufale ,,to bolííííí" ,,já vím vydrž" ,,co se to děje?",,víš..." černo před očima,,Prosím Elisabeth buď se mnou musíš to zvládnout,prosím prober se.. moc tě prosím",,Severusi?"objal mě,,takhle mě už nikdy neděs" ,,no to nevím" a uchechtla jsem se. Pak jsem si uvědomila že jsem prošla změnou vzhledu, představila jsem si zrcadlo a vidím: zelené oči, , bílou kůži a za mnou nějaká křídla podívám se důkladněji a vidím tam černou, červenou,hnědou,modrou, bílou a oranžovou. co to sakra je a proč to má nejvíc černé??! ,,Eli ty jsi dcera anděla smrti a vládce živlů.tvé rodiče byli nebezpeční, už vím proč jsi taková, proč jsi se ubránila kletbě spoutání." ,,já tu nemůžu být... musím jít najít bratra",,Elis no tak..." ,,víš že já umím už všechno co se budou učit" ,,já vím..",,jestli chceš Seve můžeš jít s semnou" ,,kdy jsme přešli na tykaní?" ,,problém Seve?" ,,ne žadný, ale kdo za mě bude učit lektvary ?" ,,to at si vymyslí Brumbál" vzala si pergament a napsala jsem uhledným písmem Severus Snape je důležitější někde jinde,než vám dělat loutku, najděte si někoho jiného kdo jí vám bude dělat, nemusí taky jste nedodržel slib řekl jste ochráním je a co? Přežil jen Harry a co vy děláte? poskoka ze Severuse!! jste příšerný horší než Lord Vojeldort. E.J.L.
,,Proč jsi tam dala to J?" ,,Aspon něco nechám z toho jména co jsem měla"
ČTEŠ
Snamione
FanfictionToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným