Ahoj lidičky věty v závorkách budou to co si říkají v hlavě ne nahlas(jak víme Severus umí se lehce dostat do hlavy)
Zachránce přišel dřív než jsem se tam cvokla.
,,Děkuji profesorko, určitě máte vyučovat hodinu Havraspáru a Mrzimoru jestli se nepletu." ,,Jistě profesore, já jdu(a ty si dávej pozor aby si necvokl z nebervíru)" ,, jistě (přijď až budeš mít čas)" Odešla jsem
,,Studenti, jsem ráda že jste vydrželi být v klidu plus 25 bodů pro obě koleje, a začneme dnes zkoušet vyčarovat patrona" odstranila jsem lavice a řekla teorii a rychlou formulí co musí vyslovit a následně ukázala, náhle to nebyla vydra ale had? podobný mambě zelené,řekla bych podle toho tvaru lebky.
Skoro všem se to podařilo, když zazvonilo šlo se na oběd.
Severus nikde,kde je? Nestalo se mu něco?! Co když se po něm leze nebervírka?!?...nojo má u sebe poškoláka,který mě sledoval místo toho aby dělal svou žádanou práci, doufám že ho pořádně ztrestá. Minimálně deset kotlíku na drhnutí. Sebrala jsem se a šla za ním...
Nezaklepala jsem a vešla, na Sevu byla ta studentka,viděla jsem je se líbat, mé staré já by uteklo a brečelo ,,Aale slečna se hodně nebezpečně motá kolem MÉHO manžela" naklonila jsem se a podívala se jí do očí ,,asi jste zapoměla že je VÁŠ profesor a JE ženatý,nezkoušejte mé nervy slíbila jsem že se tu nikomu nic nestane,ale co by kdyby se náhle ukázal jedovatý had nebo Mozkomor či vlkodlak,neserte mě mám jen jedny nervy a já nedávám další šance a jak jsem řekla nestihnete lusknout a je po vás (a ty Seve mohls si dát pozor,vdyt umíš číst myšlenky) (nemohl jsem se jí dostat do hlavy a bránit mi náhle nešlo) no ne cítím že jste použila kledbu spoutání na svého profesora,NESER MĚ ŠLAPKO,táhni za svýma chlapci to ti rádi dají,ale Snape je MŮJ nedám ho ani za svou mrvolu, budu klidně o něj bojovat, táhni šlapko nebo snad kurvičko?!vypadni než se naseru pořádně!!!"
ČTEŠ
Snamione
Fiksi PenggemarToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným