Část 4

127 5 0
                                    

Jsem naštvaná,ale nevím přesný důvod. ,,Elis?" ,,no?" ,,víš že to není..." pískla jsem a objevila se sova, přivázala jsem jí to na nohu a řekla aby to donesla Brumbálovi,kývla že rozumí a zmizela z komnaty.,, co že není?" ,,dobrý nápad, prostě takhle zmizet",, a máš snad lepší NÁPAD?!",,slečno musím vám zdělit,že jsem váš profesor a takhle na mě mluvit nebudete.Je vám to jasné?" zas jeho arogantní hlas ,,A nebo co? použijete kletbu která se nepromijí?" ,,strhávám nebelvíru 150 bodů" ,,Jaj to tak moc" a začnu se smát.,,když tu chceš shnít tak klidně,ale já jdu najít bratra." ,,Leynkee prosím vás je to nebezpečné",,tak jako být zrádce u PÁNA ZLA A CO?!!" nasral mě,ale mám ho ráda,, Prosím neodcházejte" ,,dám na výběr.. jdeš se mnou nebo tu zustaneš sám? Brumbál tě jen využívá"  otočila jsem se k němu zády aby neviděl opuštěné slzy. obejmul mě zezadu a pošeptal,,jdu s tebou krásko" jako vážně?? vzala jsem přenášedlo ,,KRÁLOSTVÍ OHNĚ"

před námi byl velikánský hrad,barvu měl rudou a černou s odleskem oranžové, ten hrad by mohly být druhé Bradavice,tak velké bylo sídlo. Elisabeth šla k bráně a zaklepala klepadlem,ale nic.Skusila po druhé...nic...,, A DOST ČLOVĚK SE VRACÍ DOMŮ A CO? SE ANI NEOTEVŘE!!" ,,Klid Elisabeth nemusí být doma" ,,Sakra Severusi" a vzlítla nad bránu a zařvala,, tak co otevře někdo slečně LYENKEE?!",,Slečna je mrtvá,říkal nám to přítel jejích rodičů" byl to skřítek ,,otevři tu bránu HNED!" Otevřel. ,,a jaký přítel to řekl?",,Albus Brumbál, slečno" ,,to snad ne mě unese a tvrdí že jsem mrtvá to snad není možné",,prosím nějak nerozumím slečno" ,,byla jsem od mala Hermiona Grengerová,ale nedávno jsem prošla změnou a tady jsem jak mám být" zkrátila jsem to. ,,Takže vy máte být Elisabeth Lyenkee?" ,,ne já jí jsem" ,,to chci důkaz jak ty můžeš být má segra" otočila jsem se za hlasem a řekla jsem,, ty jsi moje dvojče Alex?" ,,jsem Alex ,ale dvojče je má ztracená sestra"sakra jak mu to mám dokázat? ,,říká ti něco toto?" a ukázala jsem prsteny,,a co s tím" ,,přenáší to sem jen rod Lyenkee a toho kdo jde s ním" ,,chci důkaz a ne jen přenášedla jestli jseš má sestřička tak bys měla něco umět" nojo to mě nenapadlo ,,achjo Alexi" vyčarovala jsem kouli vzduchu do ní vodu a kámen jsem zvětšovala a z pochodně jsem si přitáhla plamen ohně a začala žonglovat. ,,fajn tak umíš ovládat živly, tak jsi z rodu Lyenkee,ale není to důkaz že jsi má sestra",,má sestra měla úžasnou schopnost,tak čus",,počkej Alexi" ,,co?!",,od malička když se někomu podívám do očí vidím jeho minulost,ale i budoucnost,když se nic nezmění a také..." objal mě ,,Elis tak rád tě vidím" poodstoupil ode mne a zařval ,,PŘIPRAVTE HOSTINU SESTRA SE VRÁTILA A PŘIVOLEJTE ZNÁMÉ"a otočil se na szátek a všiml si Severuse. ,,a ty jsi kdo??!" otočila jsem se k Severesovi,došla jsem k němu chytla ho za ruku a řekla,, odpust mi nepředstavila jsem ti mého přítele Severuse Snapa" ,,takže přítel jo??" ,,jo problém Alexi",,ne jen mám takový pocit že je starý" ,,ALEXIII věk je jenom číslo!!!" rozčílilo mě to,, klídek sestřičko" Severus mě objal ,,klídek krásko,úsměv ti sluší víc"

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat