Část 2

142 4 0
                                    


,,tyto prsteny jsou prý přenášedla do vašich sídel ale funguje to jen na rod Lyenkee" ,,takže já mám čtyři sídla??" ,,ano čtyři vy a čtyři váš bratr, přijde vám to málo?" a ušklíbl se ,,ne spíš na opak"povídali jsme si když už jsem odcházela tak mi řekl,, na vaše narozeniny přijďte sem už před snídaní nechoďte na ní" přikývla jsem a šla do své ložnice. ale já narozeniny mám tuto sobotu vzala jsem pergament a napsala jsem : tuto sobotu mám narozeniny  a dopsala E.L. složila jsem to a začarovala to aby to dostal na nejbližší stolek k němu. musím říct že Severus nevypadá tak špatně,když nemá tu svojí kamenou masku. zajímalo by mě jestli má jemný vlasy na dotek nebo mastný. Na okno přistál výr, vzala si dopis a četla: Ano já vím jako Hermiona proto buďte před snídaní v KNP. S.S. super budu tam už se těším.

středa

,,dobré ráno krásko" ,,neříkej mi tak IMBECILE" a odcházím pryč z věže než se vzpamatuje použiji zastírací kouzlo a udělám si kouli vzduchu,
 před velkou síní se zbavím koule a zastíracího kouzla a jdu do síně. 

po snídani jdu po chodbě,když mě náhle někdo chytne pod krkem ,,já ti říkal budeš má" ,,a já ti řekla že radši než být s tebou budu s Přerostlým Netopýrem!!"spoutal jí tělo ale stále jí držel pod krkem a řekl ,,budeš vzdychat mé jméno" ,,to asi těžko" přibližuje se ke mě a já začnu se rvát s kouzlem vyhraji a dám mu pěstí tvrdou jako zem  ,, už jsem ti jednou řekla nesahej na mě TY KOKOTE !!!" a odcházím díky bohu nejdou mu moc kouzla takže bez problémů. Jdu chodbou ,, Herm jdeš do knihovny?" ,,jo jdeš taky ?" ,,jasan jinak bych se neptala" ,,a co ty a Harry?" a povídaly si až do knihovny.Byly tam do večerky a pak šly spát.

a co dělá Severus?

,,pane Finlande(Jack) tohle trpět nebudu aby jste spoutal spolukolejnici a chtěl si užít! mínus 150 bodů pro nebelvír" Jak se opovažuje sáhnout na Hermionu?!! tu má rád on. a bolí to když ho ona nazývá přerostlým netopýrem, i když takhle ho nazývají všichni. musí ho hlídat aby jí neublížil. šel po hradu to omrknout a zbavit několik bodů kolejím... strhl dohromady 150 bodů a z toho 100 bodů nebelvíru,byl spokojen se svým strhávaním bodů.Šel spát kolem druhé raní dělal totiž lektvary a opravoval eseje.  A také přemýšlel jak se zbaví Jacka Finlanda.

ráno (pohled Hermiony)

Probudím se znova jako první z mého pokoje, a jdu si umýt vlasy a abych se pobavila tak si napěním vlasy šamponem a pak pustím kohoutek a hned vypnu,takže tam je jen jedna kapka vody. Zvětším jí na velikost balonku a ohnu se a vodu pustím na vlasy, zmizí mi pěna z vlasů,ale ne všechna tak použiji vzduch a vyfoukám si to a zbavila se všechny pěny a použiji osušovací kouzlo a mám to. dále si vyčistím zuby a převléknu se do školní uniformy. 

Beru si svou oblíbenou Mudlovskou knihu a jdu do velké síně se najíst...cestou do síně...achjo zase mě sleduje Jack, uvidím jeho bráchu a jdu k němu ,,JÉÉ ahoj" ,,co je šmejdko?" a povytáhne obočí ale usmívá se ,, zbav mě tvého brášky prosím",,jasan"odchází eee jak se jmenuje? nepředstavil se mi nikdy. ,,dobré ráno kluci",,dofé hefm" zase mluví plnou pusou achjo ,,ahoj Hermiono,tak co jak ses vyspala?" ,,šlo to" a vezmu si jogurt a čtu si dál. Snape už odešel a oni ho mají na lektvary. ,,Sakra kluci musíme si pospíšit" náhle utíkají přede mnou a mizí mi z dohledu. Něco nebo někdo mě chytl za ruku a řekl :,,Ale Ale Ale dnes mi neutečeš, už to umím lépe" jak to dořekl tak mě spoutal ,nemohla jsem se vůbec pohnout a zašeptal mi ,,budeš vzdychat mé jméno jasný ?" ,,jo" mám plán uvolnil mi hlavu a já začala křičet,, POMOOOC" osahával mě a dodala jsem si odvahu a znovu zakřičela ,,POMOOOOC!!!"Muselo mě slyšet až ve sklepení, dal mi facku se slovy nikdo ti nepomůže ,,FINITE" přišel tak elegantně že to není ani možné ,,Pane profesore? Nnení to jak to vypadá, já jen..." ,,zmizte"a Jack zmizel a teď jsem si všimla že klečím na zemi kouknu na Severuse ,, děkuji ppane proffesore " podá mi ruku ,, pojďte už máte být na hodině a ne tu sedět jak vyschlá švestka."zvednu se a jdu mlčky vedle něj a představuji si ,že ho obímám a on kouká jak vyvoraná myš ,,máte zajímavé myšlenky slečno,ale jestli nechcete přijít o body tak bych to nedělal." uchechtl se a díval se na mě a já zrudla, ale přeci jsem to neřekla nahlas ne? ,,nebojte neřekla " tak to je mega divné.Dál do učebny jsme šli mlčky,u dveří se na mě podíval a já do jeho  očí a náhle jsem viděla jak je student bradavic a je  pod vrbou mlátičkou a čte si, a pak že se učí lést do hlavy a číst myšlenky tak to hodně vysvětluje,ale je to hnusný od něj, přestanu se mu dívat do očí. ,,jdete nebo tu budete stát jako solný sloup?" a drží mi dveře, já jsem vyvedená z míry a on se jen uchechtne a řekne ,, a kdo tu kouká jak vyvoranná  myš?co slečno?" usměji se a řeknu mu,, nečekala bych že mi podržíte dveře ,ale děkuji" a vešla jsem do učebny..

,,Herm kde si byla?" ,,dlouhý příběh Rone a je hodina" a nechci ti to říct stynak mě máš jen na úkoly. dopověděla jsem si v hlavě . Přišel k Ronovi k lavici profesor a zeptal se na to co bylo v úkolu a on to nevěděl sakra tak by si to mohl přečíst,když nic víc. ,,měl jste pane Weasly dobře úkol, nechtějte abych si myslel ,že ho za vás někdo udělal a vy pane Pottere si nevěřte že vám uvěřím to samé" měl kamennou masku a já se uchechtla ,ale slyšel to... ,,přijde vám něco vtipné slečno?" ,,ne pane profesore" jen to že čumí jak vyvorané myši,, to jsem si mohl myslet" a v hlavě se mi ozval Severesuv hlas,, měla by jste držet své myšlenky uzavřené" usmála jsem se a odpověděla jsem na to jen krátce ,,a co když nechci?" a uchechtla se (zase nahlas) ,,přijde vám něco vtipné slečno Grangerová?" ,,ne pane profesore" ,,tak ztichněte" a otočil se ke mě zády. Jak já mám ráda tohohle profesora, mám ho radši než Brumbála.

Po škole jde Hermiona do KNP, aby se mohla soustředit na živly, musí se odreagovat z toho co se dneska stalo. Představila si louku, a napravo byl sráz a tam voda a sráz je kamenný a na louce je ohniště. Sedla si do tureckého sedu a nevšímala si ničeho,jen šplouchání vody a praskání v ohništi. A jak si ničeho jiného nevšímala nevšimla si nezvané osoby. 

nezvaná osoba si představila postel s řetězy, kousek za Hermionou. Přiblížil se k Herm a dal jí pusu na krk. Postavila se na nohy aa... (pohled hermiony) to snad není možné co tu chce?? ,,ahoj krásko, tak co jdeš na to dobrovolně nebo ne?" ,, s tebou nikdy nebudu!!!" použil kouzlo a odhodil mě na postel a spoutal  řetězy,, kdyby jsi to chtěla dobrovolně nemusela bys být spoutaná" ,, i když se nemohu pohnout tak už jsi mrtvý!!",,ale Herm, neříkej hop dokud nepřeskočíš" s těmito slovy  si mi sedl na břicho,co budu dělat?? už vím zavřu oči a představuji si že se kamenný útes zbavil jednoho kamene a já ho zvětšuji,do velikosti lavice. Otevřu oči a vidím už balvan nade mnou a Jackem, a sleduji ho a přemýšlím kdy je ta správná chvíle,, už jsi pochopila,že jsi prohrála?" ušklíbl se a sáhl mi na prso a to už mě nasralo dost ,, já neprohrávám" a povolila balvan a ten ho mrdl do hlavy a byl v bezvědomí. odpoutala jsem se pomocí ohně a šla pryč. ,,slečno co tu děláte, je už po večerce?",, dobrý večer pane profesore, omlouvám se zapomněla jsem na čas a jednoho studenta jsem dostala do bezvědomí" ,,Prosím??! jakého??" ,,jednoho nebelvíra" ,,ptám se jakého slečno" ,,Jacka Finlanda" ,,kde je ?" ,,v komnatě největší potřeby, pane profesore" a koukala jsem do země ,, běžte do ložnice a NIKDE se nezdržujte, rozuměla jste mi??" ,,ano pane profesore, dobrou noc"

pohled Severuse Snapa

jako fakt on jí nenechá!!? vešel do komnaty a vidí balvan a postel s řetězy a na nich Finlanda. Nasral ho připomíná mu Jamese Pottera, jen ten jí získal za tož Elisabeth byla by radši s ním než Jackem Finlandem. To mu udělalo úsměv na obličeji. Ale bude to mít hodně těžké s ní.




SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat