otec

59 2 1
                                    

,,Ale já nelžu, proč bych lhal své ženě?!" ,,třeba aby jí to neranilo? abys sis to vyžehlil aby jsi měl klidnou duši? Ale NĚCO ti řeknu, ta studentka by poznala, kdybys to nebyl ty,protože mnoholečný lektvar jde cítit,natož z takové blízkosti, nejsem KRÁVA SEVERUSI a teď VYPADNI, chci být sama! " ,,Herm, ale já ti ne..." ,,sklapni a jdi do Bradavic za pět hodin máš druháky na lektvary a bylo by divný kdybys nepřišel včas na svou hodinu. Takže myslím jdi do Bradavic spát ať neusneš na své hodině" ,,Herm.." ,,TÁHNI DO BRADAVIC!!" ,,Ikdyž budu v Bradavicích bez tebe,nikdy tě nepodvedu" ,,vlk taky sliboval, a teď padej,než se vytočím!!!" ,,dobrou Herm Snapová" bylo poslední co řekl  no spíš zamumlal, než zmizel z sídla ohně.

Jdu dolů do tajné knihovny s 35 tortily a budu si číst, nebo spát na pohovce? ,,Elisabeth?" ,,ano matko?" ,,proč ti říkal Herm?" ,,no jak jsem vyrůstala, tak jsem si zvykla na Hermionu tak jsem si zařídila abych to měla i v papírech že jsem Hermiona Elisabeth Leynkee, no teď už Snapová,... ale nechápu jak to mohl udělat.!" ,,Elis vykloň knihu s mrtvým jazykem a bude tam další místnost, tam už budou dveře do dalších místností, ale nechoď do jediných dveří vlevo, je tam jedno monstrum, co zabijí anděli smrti, Padlí Anděl, Jistřenka  nebo jak mu říkají mudlové Ďábel.",, co tam dělá?!" vykřikla jsem panicky. ,,Víš ty jsi dcera mě a Jistřenky, Alex je můj a Elana Leynkeho syn, nevím proč mi tě kdo ukradl, myslela jsem že to bude tvůj pravý otec, tak jsem ho mučila... no a on slíbil že zabije každého Anděla smrti, kvůli tomu co jsem mu udělala." ,,jenže to nebyl somotný Ďábel co mě unesl, ale Albus Brumbál a dal mě k mudlům. jdu za otcem"
,,jsi normální?!!! zabije tě" ,,pochybuji že by zabil vlastní krev s vnoučatem" ,,jestli se ti něco stane nechoď za mnou" ,,neboj se já k nikomu nechodím bulet"

Naklonila jsem zelenou knihu s mrtvým jazykem a vztoupila jsem do místnosti s pohovkou, stolem, skříní. a se čtyřmi dveřmi. Vešla jsem do černých dveří. 

,,KKdo jsi?!!" uklonila jsem se,ale jen mírně,přeci se nebudu klanět otci. ,,Jsem Hermiona Elisabeth Snapová" ,,proč jsi tady? Snapa nedržím!" ,,já vím ,že ho nedržíš, je v Bradavicích a připravuje se na studenty" ,,tak co tu chceš?!! za mnou nikdo nepřišel 19let!!!" ,,já vím, mrzí mě že tě mučila, kvůli něčemu za co nemůžeš",,jak ty to můžeš vědět?! a jestli se nepletu tak ta cvoklá žena tohle sídlo napsala na svou dceru ne na nějakou Snapovou!" ,,ano já vím, vdala jsem se...otče" ,,cože?!! ty a má dcera?! jsi cvok ne má dcera se prý narodila jako nejmocnější anděl smrti" ,,otče klid prosí, já vím že tě matka mučila, protože si myslela žes mě vzal ty. Ale jak myslíš nejmocnějším andělem smrti, vím že jsem anděl smrti co ovládá živly,ale že  bych měla být nejmocnější??" ,, Dobře tak ti povím můj příběh.... Byl jsem pravá ruka Boha,také jeho nejlepší přítel, no potom stvořil lidí a měl je radši než mě,žárlil jsem, dostal jsem několil andělů na svou stranu a začala válka. On vyhrál,byl jsem vyhnán z ráje se slovy že všici co byli na mé straně jsou andělé smrti a já také, jsme nesmrtelní.  Chodil jsem 1890let po mudlovském světě a učil jsem kouzlit 11decka neboť ty měli šanci že se to naučí. Potom jsem poznal tvou matku, užila si a odkopla mě. Potom přilítla a začala řvát: ,,kam jsi dal Elisabeth?! Crucio a byl jsem tu 19 let,poznáš to na zdi, každý den čárka,jak poznám kdy je den a noc? Jsem anděl smrti, ten pozná čas smrti, blíží se po dni náhle víš že po hodinách a náhle minutách a potom sekund. Je to nepříjemný pocit holčičko moje" ,,no a nejmocnější, neboť jsi první a jediná co je vládce živlů, co vím tak když se pořádně nasereš tak ti hoří červený peří, když jsi chladná jak led, tak světlé peří zmrzne,ale jen pokud máš křídla venku,neschované v zádech. Máš se ještě co učit zlatíčko moje",,budeš mě to učit?" ,,Bez problému" ,,otče jinak budeš děda" ,, cože? Já a děd?" ,,Ano, ještě měsíc a dva týdny a mělo by se narodit." ,,To je úžasné"

V Bradavicích
Kurva Hermiona to poznala, že jsem jí lhal. Nechtěl jsem aby další mučila,tak jsem řekl obrácenou pravdu,to ona měla lektvar a já ho nepoznal, protože jsem si říkal že je to má žena,co se vrátila. Jenže se vrátila, když ta studentka se přeměnila do své podoby.
Kurva láhev Wisky došla.
Třískl jsem lahví o zeď, ,,WINKIIII" ,,Pane profesore,přejete si?" ,,Wisky okamžitě" ,, jjistě ppane" prásk Prásk ,,tady" ,,hm padej!" Vzal jsem wiski a celý její obsah jsem do sebe hodil a šel spát. ,,Winkii!" ,,Přejete si.." ,, samozřejmě přines mi Wiski hned!"
Jsem v posteli dopil jsem čtvrtou láhev a viděl jsem jen jak mi sklouzla z ruky,potom si nic nepamatuji.

Probudil jsem se s bolestí hlavy, vzal jsem si lektvar na kocovinu a šel jsem se najíst, ikdyž nemám hlad. A hurá strhávat body.

,,Kolego" ,,Alexi"  každodenní pozdrav ,, kde je sestra,myslel jsem že šla jen na noc a dnes se vrátí" ,,nevím kde je naposledy co jsem jí viděl vyhodila mě ze sídla, že mám jít do Bradavic,že za pět hodin učím."
,,Aha... No nic musím jít abych nahoru stihl přijít před zvoněním. Měj se Seve" ,,taky půjdu, hodně zdaru s tupohlavci Alex" ,,neboj se dneska to půjde,hlavně s jednou studentkou." Mrkl na mě a odešel na opačnou stranu než já já mířil do podzemí na hodinu lektvarů, je zajímavé jak Herm si pamatuje koho kdy mám na hodinu.

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat