Část 8

96 5 0
                                    

To je hnus,knihy mají názvy jako Viteály, Crucio, a kde mám najít to co hledám? A musím říct,že mě láká ta kniha názvem Viteály. vezmu jí a čtu no ne ona to je! JOO a teď musím zjistit jak zabijím,když jsem Anděl Smrti a vládce živlů. Čtu dlouho a zjistím že to je lehké jen si představím kdo má umřít a lusknout. Vezmu pergament a napíšu Potterovi,aby mi zjistil kolik vyteálů má Voldy a pošlu to po sově. Jdu do věže a mám strach o Seva. 

To jsem byla v knihovně tři hodiny?! PRÁSK vytáhnu hůlku a vidím Seva jak sundává masku. ,,Seve tak co?" něčeho se napil,, jo dobrý úplně normální schůze" vezmu mu to co pil a zařvu,,NORMÁLNÍ SCHŮZE?!! ŽE MUSÍŠ PÍT LEKTVAR PROTI CRUCIU?!" ,,No ne vševědka to uhodla" ,,Přestaň se chovat jako Arogantní Idiot SEVERUSI!!",,AROGANTNÍ IDIOT to si o mně myslíš?!" sakra tak to jsem nechtěla,,Ne nemyslím,ale teď se tak chováš",,hmmm" ,,kam jdeš?!",,nevím jestli sis všimla,ale jdu pryč" ,,CO JSEM TI UDĚLALA?!",,Všechno!" ,,Seve..." odešel,to snad ne, šla  jsem ke dveřím a opřela se o ně zády a sklouzla jsem k zemi a propukla jsem pláči. Co jsem mu udělala? Proč náhle byl hnusný,tohle není Severus,vždyt kvůli Lili si to vyčítal a tu stejnou chybu udělá znovu.Proč?! Chtěla jsem se ho zeptat jestli neví kolik má viteálů,ale už se ho asi na nic nezeptám.Přece nebudu bulet kvůli nějakýmu chlapovi ne NEBUDU!! no toto sídlo znám jako boty, co kdybych se šla podívat do dalšího sídla? JO dobrý nápad,aspoň vyženu špatnou náladu,no spíš tu bolest.

Učešu se vezmu si černé šaty,ty přeměním kouzlem na bílo-modrou a vycházím z věže.,,Sestřičko kam jdeš?",,ahoj Alexi, řekla jsem si,že to tu znám na spamět,tak že půjdu omrknou i další sídla.",,Aha a nechceš počkat na Severuse? je na zahradě" ,,ne to je dobrý,ale děkuji",,prosím tě za co?" ,,to je jedno,tak já jdu ahoj",,ahoj" Šla jsem na pozemky, tady je krásně,ale musím jít pryč. ,,TO MĚ JAKO SLEDUJEŠ?!",,Co ?" otočím se za hlasem a všimnu si Seva,, Na něco jsem se ptal,slečno Lyenkee",,Omlouvám se PANE PROFESORE,nevšimla jsem si vás,jsem na odchodu",,poč..."přemístila jsem se. Jsem v lese kam sem chodila s rodiči a teď se můžu přemístit,tam kam chci,,KRÁLOSTVÍ VODY" přemístila jsem se. OMG ten zámek je dokonalý,ne moc velký,ale má hodně místa a ty pozemky,jako kdyby věděl,že potřebuji se vybít.

Stoupla jsem si doprostřed zahrady(skřítci už o mně vědí,bratr informoval prý má sídla),stojím uprostřed a všimnu si pode mnou mříž a pod ní je voda,bomba. začnu se soustředit a voda se začne zvedat,ale vzpomenu si na Seva a ta voda má jeho tělo,achjo proč ho vidím všude? Protože jsi do něj blázen! udělala jsem kouli vzduchu a zničila jsem Seva vodní tělo, nechci aby se mu něco stalo.... jdu si to tu pro mrknout,sakra jsem mokrá kouzlo? nebo oheň? kouzlo,to je rychlejší....

Tento zámek je úžasný mám tu ,,vše" co potřebuji, takže knihovny,jídelnu,sál kde se můžu odreagovat živly,ale nemohu spát. Mám pocit,že to nejsem já, že jsem jen tělo ale bez duše. jak dlouho tady jsem týden? ,,Sestřičko!! Elis kde jsi Haloo" ,,co tu řveš jak na lesy?",,Můžeš mi říct co se děje?" ,, co by se mělo dít?" ,,nehraj to na mne, podívej se jsi pryč přes měsíc a neozveš se?" ,,Sakra ALEXI,NEPOTŘEBUJI STRÁŽ DOKÁŽI O SEBE SE POSTARAT SAMA!!",,Severus tě hledá" ,,Jo? ABY NA MĚ ŘVAL,ŽE HO SLEDUJU?!",,Má o tebe strach" ,,nemusí,mám se skvěle"a jestli mě omluvíš mám práci" ,,jo a jakou? ignorovat lidi kolem tebe?",,měla jsem se skvěle než jsi sem přišel a začal mi vyčítat,že jsem jinde než u ohně!!",,Ale tak to není.." ,,Alexi nech mě prosím být" ,,Severus tě hledá" ,,to tak vesnu" odcházím ,,Prosím počkej,nevím co ti udělal,ale lituje toho" otočím se k němu čelem ,,A Jak mučí tě?!!" ne tak MĚ NECH BÝT",,Ne nemučí,ale brečí" ,,Nehraj na mně divadlo Severus  nebrečí,protože nemá důvod bulet a jestli mne už konečně omluvíš tak já jdu" ,,NECHOVEJ SE JAKO MATKA, AROGANTNÍ BEZCITNÁ MRCHA" ,,tak to odvoláš, matka se o tebe starala a je bezcitná mrcha,kdyby tě tak slyšela" ,,neznáš jí!!!" ,,a ty neznáš mne",,jsi mé dvojče" ,,to že jsem se narodila stejný den jako ty stejné ženě,neznamená že myslíš jako já CHÁPEŠ TO?!!!",,Eelis??",,CO?!" Otočím se za hlasem a vidím... toho koho bych nejradši neviděla,,mrzí mě to co jsem řekl" ,,to je jedno" ,,ne není,...ty jsi to nejúžasnější osoba na světě... a nechci o tebe přijít i kdybychom měli být jen..." ,,Sklapni Severusi to samé si řekl Lili a jak to dopadlo? mučí tě to? ne protože kdyby jo tak po druhé tu samou chybu neuděláš! i když jsi přišel z schůze. zachoval jsi se stejně,jako před Jamesem Potterem! jen si mi neřekl: špinavá mudlovská šmejdko., a jestli mě omluvíš mám tu práci" ,,nebuď chladná prosím tě,nezamykej se" ,,SKLAPNI MŮŽU SI DĚLAT CO CHCI!",,Elis prosím" jdu doprostřed zahrady kde je ta mříž s vodou,udělala jsem vír vody kolem mne a šla jsem od nich pryč,potom jsem to proměnila ve vzduch, zmizela jsem z míst,kde to znám a vzpomněla jsem si na Mont Everest a když jsem byla na vrcholu,jsem se rozbrečela a přemýšlela co budu dělat dál. 

mezitím v Snape Manoru

Šel jsem do svého sídla,jsem nejhorší člověk na světě. V ruce lahev s ohnivou Wisky. Co jsem to udělal,jen mě bolelo pomyšlení,že buď se bude muset přidat nebo jí zabije Pán Zla.Zjistil totiž,že k ní něco cítím,naštvalo mě to tak jsem zapnul Mudlovskou televizi a říkaly že tam a tam byl vodní vír který se po chvilce změnil na klasický vír, jasně že jo když to udělala Herm,vlastně Elis, a prý že ten vír se táhl na nejvyšší horu světa Mont Everest a na špičce to přešlo a už žádný nebyl,prý záhada,prostě tam přistála a tečka dělají z toho vědu,ale tolik mi chybí,musím za ní i kdyby mě zabila. Jdu z pozemků a přemístím se na Mont Everest

NA MONT EVERESTU

Brečím tu celou dobu,když uslyším PRÁSK, ignoruji to a je mi jasný,že to je něktak ubohádo kdo umí kouzlit. Brečím tu,přijdu si tak ubohá.,,Co jsem komu udělala,že mě tak trestá,že nemůžu být s tím s kým chci být?"furt bulím což mě štve , vstanu rozeběhnu se a skočím ze špičky hory a když se blížím k povrchu hory,roztáhnu křídla ,,JUHŮŮ" Dělám že se mi to líbí,začnu si tam létat dělat salta ve vzduchu,musí to být komický, člověk brečí potom tu dělá kraviny. ,,HELE SNÍH" začnu se smát a začnu vířit křídly sníh co je na povrchu hory a rozfouklo se to na osobu co byla na vrcholu. ,,Moment on tu někdo celou dobu byl?" slétnu níž ,,CO CHCEŠ CHCEŠ MĚ ZABÍT?! MÁŠ SMŮLU MĚ NIC NEZABIJE,JEN JEDEN ZPŮSOB!!!!" ,,Herm já tě nechci zabít?" ,,Nejsem Hermiona natož Herm" moment ten hlas znám,,pro mě vždy budeš Hermiona Grangerová" a utře si obličej odsněhu ,,ÁÁ PANE PROFESORE co tu děláte? šel jste si pro studentku Bradavic a nebo strhnout body NEBELVÍRU za to že si UŽÍVÁ života?!" ,,Herm, ale já tě neberu jako studentku,ale...",,to máte blbé PANE PROFESORE protože já tu žádnou Herm nevidím, a víte co táhněte za VOLDYM, nikdo vás tu nechce!!" ,,Elis..." ,,co chcete první mi vyčtete že vám dělám úplně Všechno a teď jste tu u mě?! řeknu vám asi novinku,JÁ URČUJI SMRT KAŽDÉHO,TEN DEN JSEM CHTĚLA SE ZEPTAT JESTLI NEVÍTE,KOLIK VITEÁLŮ MÁ VOJELDORT,ALE CO VY?! ŘVETE NA MĚ, A TO JÁ NEDOVOLÍM ABY SI NA MNE NĚKDO OTEVÍRAL HUBU, ALE MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE MI NA VÁS ZALEŽÍ,jinak už jste mrtví" celou dobu jsem se mu koukala do očí,bolelo to a to hodně,,Nemusíte se bát žádný černokněžník vás nezabije" otočím se k němu zády,sakra proč to tak bolí??! Musí pochopit,že toto nezvládám,vše je dokonalé a pak...

,,sbohem Severusi, a skus neudělat stejnou chybu po třetí" ,,ELIS!! ELISABETH LYENKEE" otočím se k němu ,,co Severusi?" ,,prosím nech mě vysvětlit,proč jsem byl takový.. em Idiot" chce mi to říct,, Fajn,ale lepší bude když mi to ukážeš" ,,E Dobře" vzala jsem hůlku a dostala se mu do hlavy vidím jak Vojeldort na něj mluví ,,ACH SEVERUSSI slyšel jsem,že máš něco s andělem smrti, přiveď mi jí sem,stane se jednou z nás" ,,můj pane není to dobrý nápad,protože.."klečí,ale neřve schytal to kletbou Crusio, a to kvůli mě. ,,Severusi říkám ti,že ještě dnes mi jí přivedeš nebo je po ní",,ano Můj Pane" ,,a teď smis aby nečekala dlouho" ukloní se a odchází, a slyším jeho myšlenky,,nedovolím to,budu muset být na ní hnusný aby mě nechala být a nic se jí nestalo" pije lektvar,, Nic úplně normální schůze"(zbytek už víme). Šla jsem z jeho hlavy,,Severusi omlouvám se,já já já.." políbil mě,ty jeho rty mi tak chyběly ,ale nahlas bych to nepřiznala,odpojila jsem se,,Jdeme",,kam?",,za Vojeldortem" uchechtl se nad tou přezdívkou ,,ALE.." Dala jsem mu prst na rty,,PSST,nemluv mi do toho mám plán,ale neřeknu ti jaký"  

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat