Bezděz

52 2 0
                                    

Ráno jsem šla se Severusem do jídelny ,aby nebylo nápadné že tu nejsem.
,,Tak pa Seve uvidíme se po škole" dala jsem mu pusu na tvář. ,, Jistě tak po škole" dál mi rychlou pusu na rty a odešel.
***
,,Severusi? Kde jste? Vaše žena tu není,nemusíte se bát, konečně si pohraji!!" Pištěla na hradě Bezděz dívka z Bradavic. A já? Mávla jsem hůlkou,najednou bylo zataženo. ,,Pane profesore??" V jejím hlase šel slyšet strach. ,,Aaale podívejme se Nebelvír"pfuj"(odplivla si), řekla jsem že si dáte odstup. Ale Nebelvír,je nepoučitelný..." ,,Mdloby na vás" ,,dobrý,ale jsem rychlejší” pověsila jsem jí neviditelným provazem o střechu a zkočila jsem na střechu.,, Já varovala hodně dlouho, teď ucítíš,to co já nikdy" řízla jsem jí přes její levé oko až k lícní kosti a projela jsem to stejnou čárou k čelu, musím říct,že pěkně krvácela.,,Ppaní profesorko,prosím,Jja sse omlouvám, už se nikdy nebudu motat kolem profesora Snapa, budu se věnovat,klukům cco mají ooo mmě zzajem. Jen prosím už dost.." zlomil se jí hlas. Rozvázala jsem ji. ,,Nevěřím vám,co tahle neporušitelný slib?" ,,Klidně,ppaní profesorko" natáhla ruku a podala mi svou hůlku,abych neměla strach že mi něco udělá.
,,Slibuješ,že nebudeš nikdy svádět Severuse Snapa?.." ,,ano slibuji” ,, slibuješ že se budeš věnovat klukům co mají o tebe zájem a ne o ženatýho profesora lektvarů?" ,,Slibuji" ,,tím je spečetěn neporušitelný slib" mávala jsem hůlkou a ten šramec na obličeji zmizel. ,, Přemístíme se do Bradavic a nikomu co se tady stalo neřeknete!" ,, Jistě paní profesorko."
***
,,Hermiono?" ,, Minervo?” ,,Hermiono,kde jste byla Severus řekl že vám není dobře co se stalo?” ,,nic vážného, ale díky za optání a nevíš jak je na tom ta dívka z Nebelvíru?" ,,Deska ještě odpočívala,ale už na svém pokoji” ,,tak to je dobře,jestli mě omluvíš jdu za Sevem" ,, jistě jen běž"
***
Přišla jsem k nám do věže,ale hned na to jsem běžela k záchodové míse, a zvracela jsem, fakt příjemný pocit.
,,Elis jsi v pořádku?" ,,Jo nic to není,jen se mi zvedl kufr...bleeee,ubchleouch" ,,to není dobrý zavolám lékouzelnici" ,,nic to není Seve!" A zase vyhodila část žaludku do záchoda, co se sakra děje, otočila jsem se a Sev? Nikde nebyl.
**
,,Hermiono,prosím lehněte si,použijí kouzla abych zjistila co se děje" kývla jsem na souhlas, první, druhý, ...desátý kouzlo. ,, Gratuluji jste těhotná a v šestém týdnu" vykulila jsem oči, takže já jsem těhotná?ale to nebudu učit obranu, vždyť by to prcka mohlo ohrozit. ,, Tak já půjdu a ještě jednou gratuluji." Sev byl na tom úplně stejně jako já,div mu nevypadly oči z důlků. ,, Takže Jja budu otec?" ,,A já matka..." ,,Herm miluji tě,ale nechci abys dál vyučovala obranu, nechci aby se stalo něco i prckovi, to že jsem zvládal to že to učíš,jen taktak, tak nechci aby se něco stalo jak tobě tak i malýmu Snapovi" ,,chápu tě Seve, já taky nechci dál učit,ale nechci být bez tebe...” Severus si kleknul a chytl mě za ruku ,,lásko, domluvím to s Minervou,abys mohla tady být,ale neučila OPČM." ,,Jsem unavená,a jinak ta štětka tě svádět nebude, jinak by chcípla" usmála jsem se ,,neříkáš to furt zlatí?" ,,To ano,ale tentokrát do opravdy, Neporušitelný slib" poklepala jsem na místo vedle mě. ,, Lásko jdu za Minervou,ale hned jak přijdu,tak si k tobě lehnu" dá mi pusu na tvář,ale já ho chytnu za krkem a "přilípnu"se mu na rty. ,,Tak si pospěš,chci mít muže vedle sebe" a dám mu znova pusu. Otočím se na bok a jdu spát, tak nejdu... Letím na záchod. Ten prcek nemá mě rád , protože já chci spát a on být na záchodě.
***
Severus po chvíli přišel a lehl si za mě a  držel mě v objetí. Usínala jsem,ale to děcko, chtělo být na záchodě. ,,Lásko je to normální?" ,,Doufám že mu nic není, protože dnes jsem se přemísťovala a nechci aby místo ruky měl nohu nebo naopak." Bleeee ,,neboj se lásko" vytáhl hůlku a řekl kouzlo aby viděl to dítě,, vypadá vše v pořádku, uvidíme za tři měsíce" ,,snad vše bude,jinak se přemisťovat nebudu,to už radši poletím." Vyčistila jsem si zuby a šla spát. Pozbytek noci jsem byla v klidu, neběžela jsem na záchod,jen spala v objetí svého milovaného muže.
***
Vzala jsem pergament a začala psát.
Ahoj, Alexi,
Mám novinku,kterou jsem zjistila včera odpoledne. Jsem v šestým týdnů, takže bude z tebe strýc. Jinak bys mi také mohl odepsat. Tvá sestra,
H.E.S.
Zavolala jsem sovu a ona odletěla z pozemků Bradavic.

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat