o týden později

41 2 0
                                    

,,Sakra Soustřeď se!!! Chceš aby prcek vyrůstal bez matky?! Ty nevíš co tě čeká v Bradavicích!!! Co máš za problém se svým mužem?!! Že nedokážeš aby křídla zůstala stejná jako když ses kdysi podívala do zrcadla?!!! A furt červené máš hořící, modré vypadající jako voda, místo bílích máš malé víry. A místo krásné hnědé máš kameny a černá ti pohlcuje všechno peří?!!!! Já nechci přijít o jediné dítě co mám!!! Tak co se mezi vámi stalo???"
,,... Noo víš hledala jsem tady jednu knihu, našla jsem ji. Přečetla a vrátila se do Bradavic, okamžitě jsem šla za Severusem no a on.... On začal svlékat... Jednu studentku.. podváděl mě. Já pro něj jsem špatná... Podívej se jsem tlustá jako velryba." ,,Ty nejsi tlustá ale těhotná. A takhle to nebylo, on tě nepodvá.." ,, JEŠTĚ SE HO ZASTÁVEJ!!!" ,,Já se nikoho nezastavám, ale zapomínáš co já umím. Říká se mi Ďábel, já se dostanu úplně všude, jen nesmím zasahovat, když tělo mám jinde. Proto vím jak to doopravdy bylo, měla bysis s ním promluvit."
,, Dobře otče, můžu jít za ním?" ,,Blázníš?!! Chtějí tě zabít a budou za každým rohem!" ,, Otče, jsem anděl smrti,ale také kouzelník."
,,Fajn tak si běž!!" ,,Mám tě ráda" stěmito slovy jsem odešla ze sídla a letěla jsem do Bradavic.
***
Jsem na pozemku Bradavic zatahnu křidla a jdu do Severusové komnaty, a on tam není, jdu do jeho pracovny taky nic. Rozeběhnu se za Alexem.
,,Alexi!!" ,,Paní Snapová?" (Vykulené oči) ,,prosím tě kde najdu Severuse?" ,,Ne. Nechceš ho vidět, ne teď. " ,,Alexandře Leynkee, kde je Severus Snape?!!! " ,,Jje v komnatě největší potřeby ale nechoď tam.!!" ,,A to jako proč?! Už jednou jsem ho načapala při nevěře, tak se podruhé nezblázním!!!" Otočila jsem se roztáhla křídla a letěla k KNP.
Představím si dveře. Otevírají se... Jdu dovnitř, vidím stejná křesla, když mi říkal že jsem Leynkee...zrcadlo do kterého jsem se koukala po změně a potom si všimnu postele. Kde chlastá Severus. A za ním je bar s alkoholem. ,,Kdybys nebyla jen přelud mé fantazie... Jsi naštvaná... Odešla jsi...{lok} zavíral oči ,, doufám že se máš dobře" třísk... To spadla Severusovi prázdná láhev z ruky.
Pohladila jsem ho po tváři, on si to vyčítá a je v alkoholu SAKRA to jen kvůli mě.
Lehla jsem si vedle něj a snažila jsem usnout,ale přemýšlela jsem jak to tedy doopravdy bylo, po delší době jsem usnula.
***
,,Kéž bych neměl halucinace a byla bys tu doopravdy ,ale bojím se že se tě dotknu a ty zase zmizíš to tak bolí" rozbrečel se. ,,SEVE prosím nebreč, jsem tady. A potřebuji vědět pravdu, jak to doopravdy bylo. Nemusíš mít strach nikoho nezabiji a nebudu mučit" ,,TTy tu doopravdy Jjseš?" ,,Klidně se mě dotkni" ,,ne pak zase zmizíš" kecy naštval mě, chytla jsem ho za tvář a políbila jsem ho...
,,Tak jak to bylo?" ,,Víš....(my víme jak to bylo)" ,,aha, Seve budu tě teď strašně moc potřebovat, už jen měsíc a bude na světě, a nemáme vůbec jméno." ,,A co takhle Viktor/ie? Nebo Karin? Kil? " ,,Jako vážně Kill? Kill Snape? Realy?! Nezapomeň co znamená v našem jazyce Kill! Ale Viki je pěkný jméno Viktor Severus Snape." ,,A nebo Viktorie Elisabeth Snape, jak je zvykem mít prostřední jméno po rodiči." ,,Hmm Karin Hermiona Snape nebo Karin Elisabeth Snape? Hmmm. Už vím má jedno jméno vyhráno ať je to holka nebo kluk.",,a jméno je???" ,,Jméno jee..."
Ahojky lidičky,
Co si myslíte že je to za jméno? Viki, Karin, Kill a nebo dítě pojmenuje jinak??

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat