část 15

70 3 0
                                    

,, Seve prosím tě, pojďme do ohnivého sídla potřebuji něco zjistit" ,, jistě zlatíčko" z jeho hlasu jsem slyšela smutek ,chytl mě za ruku a přemístil nás. ,, Sestřičko!" ,,Kde jsi?" Otáčím se za hlasem ale neorientuji se. ,,Ty mě nevidíš? Jsem před tebou" ,,oslepla kvůli avadě" ,,co se stalo?" ,, Útočili na sídlo a byl boj a chtěli zabít Sleva, vím že mě Avada nemohla zabít,tak jsem před něj zkočila, ale přišla jsem o zrak..." ,,KDO?!! Ten malý prcek? Jak to znělo? Ron Weasly?" ,,Ano ten, nevíš jak se zbavit slepoty?" ,, Mám pocit že by to mělo být v knihovně andělů, hledejte knihu úrazy anděla smrti Kledby." ,, Díky, tak jdeme"
*****
,, Lásko já jí nemohu najít" ,, zkus, pravou stranu od dveří první regál, druhá police, vím že jsem jí tam zahlédla minule" ,, není" ,,tak jinak" vytáhla jsem hůlku a řekla,,akcií Úrazy anděla smrti Kledby" natáhla jsem ruku a čekala,, lásko to nep..aau" přistála mi v ruce.,,co se stalo?" Flákla ho do hlavy šikovná kniha,zkus číst prosím" nastavila jsem ruku k němu a za chvíli jí stáhla,začal číst. Ale já vnímám jeho vůni, sušený bylinky co se dávají do lektvarů,, mám to, slepota kvůli kledbě smrti, dá se jí zbavit když silný kouzelník jí "vztáhne" do své hůlky a hned jí pustí na jinou,ale může přijít o život, když není silný a nebo poplete, tak jdeme na to" ,,ne Seve nechci o tebe přijít a nemáme komu by se to dalo" ,, máme" ,,a koho? Víš že to musí být člověk a nechci abys to byl ty!" ,,Napadl mě weasly, dá se ho lehce přivolat" 😡to si dělá srandu,, jakého máš na mysli?" ,,Ronalda" ,,fajn,ale ne že to vezmeš na sebe Severusi",,Monno!" ,, Pane přejete si?" ,, Přiveď Ronalda Weaslyho",, jistě" Prásk PRÁSK ,,pane profesore?" Vzal hůlku a namířil na mě a začal,Ron ječel aby mě nechal... já vidím a Sev to poslal na Ronalda,, nikdo neublíží mé nevěstě pane Weasly, žijte si a Zapomeň na Hermiono a že si kdy viděl, ať zapomenou i tvý příbuzný " ,,Pane profesore, neviděl jste někde Harryho,nemohu ho nikde najít" ,,je u vás doma pane Weasly" ,,mono vrať ho zpátky" ,, jistě"

SnamioneKde žijí příběhy. Začni objevovat