Uběhl týden a další den má být svatba. Elis šla na úřad aby si změnila jméno, takže teď je Elisabeth Hermiona Leynkee brzy Snapová. Také šla si pro svatební šaty, bílí se širokou sukní. Připadala si v nich jako princezna. Zítra je ten den D,dnes se Severusem neuvidí, protože tradice. Hermiona bude spát v sídle země, připomíná jí Karlštejn v české republice, tam to má nejradši.
,,Sestřičko?" ,,Jsem tady, pojď dál!" ,,Tak co jak se cítíš?" ,,Abych pravdu řekla,tak mám nervy v hajzlu,mám strach že se něco pokazí." ,,Neboj se,a mimochodem přiletěl ti dopis" podal mi ho a já začala číst:,,Ahoj Herm díky žes mi řekla že ta Elis Leynkee jsi ty a jinak neměj strach, vše dobře dopadne, zítra u oltáře se nepřeřekni a řekni ANO a ne NE.:) Mám tě ráda Ginny.
***
,,Alexis já mám trému!" ,,Klid Elis Herm, vše bude Oka, doprovodím tě k oltáři a budeš Snapová" ,,dobře" ,,Severusi spadne brada až tě uvidí můžem?" ,,Jo"
Tolik lidí, ale sleduji jen jedny oči co mě vždy dokáží sklidnit, podal mi ruku a začal obřad,u slibů ,,Já Elisabeth Hermiona Leynkee beru si tebe Severusi Snape za právoplatného manžela a slibuji, že budu stát při tobě v bohatství i v chudobě, ve zdraví a nemoci a budu ti věrná až do smrti",,já Severus Snape beru si tebe Elisabeth Hermiono Leynkee za právoplatnou manželku..." ,,Vyměňte si prstýnky a polibte nevěstu"
***
Ten večer
,,Vítejte doma paní Snapová" ,,děkuji pane Snape" zachichotala se. Po chvíli ,,Seve?" ,,Ano?" ,,Pomůžeš mi se dostat z tich šatů prosím?" ,,Moc rád" dal jí pusu na krk a začal jí svlíkat z šatů. Ten večer si ještě užívali. Necháme jim trochu soukromí...,,Seve?",,Hmm " ,,přiletěla pošta z Bradavic"sedl si na postel,,podej mi to prosím" psalo se : Milý Severusi Snape, ředitel Albus Brumbál umřel, na jeho místě jsem já Minerva, a prosím tě vrať se na místo profesora lektvarů,ten Křiklan je příšerný, děkuji ředitelka školy čar a kouzel v Bradavicích Minerva McGonagallová.
,,Co pak Sebe?" ,,Ale chtějí abych zase učil tupohlavce" ,, neříkej mi že by se ti nelíbilo zase strhávat body Nebervíru" popichovala ho. ,Jo to jo to bylo nejlepší, hlavně jedné slečně všechno vím všechno znám"
ČTEŠ
Snamione
FanfictionToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným