Severus mě požádal o ruku, svatba bude za necelý měsíc, jsem šťastná, jsem po boku toho koho miluji a on mě.
,,Elis!" Zavolal na mě ze zdola, nechci jít dolů ,,ANOO?!" Houkla jsem na zpátek. Nic, ,,SEVE CO JE?!!" Nic a dost, vzala jsem si modrobílé šaty (ty mám nejradši) kouzlem jsem si učesala to své háro a šla za ním dolů.
Jsem na schodech ,,je slušný odpovědět a nedržet zobák, když jsi..." ,, Dobré ráno šípková Růženko, máme návštěvu" ,,To jsi mě nemohl zbudit dřív? Bych něco upekla" ,,na co asi máme skřítky?" ,,Hmm" Šla jsem dolů ,, Zdravím Luciusi" co tady chce?! ,, Také zdravím, doufám že jste se vyspala" ,,ale jo vyspala jen čekám kdy se vše otočí k horšímu, však znáte nic netrvá na vždy" ,,krom moje láska k tobě princezno" objal mě Sev ,, moje taky,ale znáš to" pokrčila jsem rameny a otočila jsem se na Luciuse. ,,No váš bratr se k vám nemůže dostat a znělo to naléhavě" ,,kde je?" ,, Řekl že bude v nějaké andělské knihovně v sídle Ohně, nepochopil jsem to moc" ,,Seve prosím tě buď v pohodě brzo budu spátky",, děkuji Luciusi a pozdravuj rodinku " kývl a já odešla... Přemístila jsem se, a namířila to rovnou do knihovny Andělů. ,,Alexi?!" ,,Elis... Problém" a je to tady ,, co se děje?" ,, Nějaký rezavý kluk s rodinou útočí na vodní sídlo" tu chvíli přiletěla sova vzala jsem si od ní dopis (Milá Herm, Ron útočí na nějaké vodní sídlo, prý tam jsi uvězněná, ale mám pocit že jsi mi neřekla vše nejsi ty náhodou ta Elisabeth Leynkee?
PS chce to zničit celý. Pa Ginny)
,, Já toho Róna zbiju... Jdeme" přemístila jsem nás ,,Hej Rone co děláš to je MÉ sídlo" ,,kde je Hermiona Grangerová?!!" ,,Nikdy nebyla" ,, lžeš!" ,, Nelžu já jsem byla začarovaná a byla jsem Hermiona Jane Grangerová" ,,chci důkaz" ,, máš krysu jménem Prašivka, Harry má neviditelný plášť a hlavně byli jsme zlatý trio co mělo zabít Lorda Voldemorta" ,,fajn tohle si z ní mohla dostat ale kdo má přezdívku Přerostlý netopýr? Růžová ropucha a kdo jsou tito dva? Hmm?!!" ,, Tak za prvé Severus Snape není přerostlý netopýr, za druhé Dolores Umbridgeová a za třetí Fred a George, tvý starší bratři co Bradavicích dávali davivé dortiky a podobný hovadiny co jsem se snažila zabavit"najednou po mě poslal kledbu ,vyhla jsem se jí ,,Rone Rone Rone neumíš nic lepšího? Než Severusovu kledbu?!" Dívám se stále na Rona ale řeknu tak nahlas aby to slyšel Alex ,,přivolej Seva sama to nezvládnu, jestli bude používat jeho kledby, nevím jak je odrazit,nejde na to klasický Protego" kývl a zmizel ,,No ne to už jsi tu sama že?" Začal se smát ,, proč to děláš?" ,,Chci tě mít jen pro sebe já tě miluju" ,,a proto mi tu ničíš SÍDLO?!!" ,, Když to nejde po dobrém půjde to po zlém" Sectumsempra vyhla se Sectumsempra Prásk ,,zlatí jsi v pořádku?" ,,Jo "zvednu se, použil kouzla aby se zbavil toho řezacího kouzla,,Společně?" ,, Společně"
byl to krutý boj celá rodina Weasly teda bez Ginny a Elis Severus a Alex byli na druhé straně.
,,Avada Kedavra" mířila na Seva skočila jsem před něj a zachránila mu život. Ležela jsem bolelo to ,, lásko prosím " ,,jsem v pohodě Seve" ,, otevři oči" ,,kolik ukazují prstů?" Já vidím jen tmu " ,,ne nene" ,,zabiju tě Ronalde Weasly zařval ,,nikdo nesáhne na mého syna" ,,mou nevěstu oslepl já nedovolím aby ji znovu ublížil!!" Sectumsempra, Crucio Sectumsempra Sectumsempra.,,zabi mě prosím, mě taky mě taky " jdu za hlasy ,,takovou radost vám neudělám abych povolila aby jste umřeli, není ještě váš čas, ještě jednou zautočíte a zabiju vás lusknutim prstů a teď zmiste !!"
ČTEŠ
Snamione
FanfictionToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným