Opravuji tahle písemky a Sev dělá něco ve svý pracovně,podle mě je to laboratoř, když v tom dostanu hlad. !!Nebudu líná a dojdu si do velké síně.!! Ale chci si zavolat Winky aby mi to přinesla do postele, ne musím vztát nebo budu jak lenochod!
Opouštěla jsem soukromé pokoje Severuse Snapa, když v tom se ozval hluboký,ale melodický hlas ,,Kam jdeš?" ,,Pro jídlo, musím mít nějaký pohyb,nebo budu jak lenochod." ,,Doprovodím tě" zamumlala jsem si ,,nejsem malé děcko" ,,ty ne,ale máš v sobě malé děcko a nebudu ryskovat, že se vám něco stane." Zakoulela jsem očima (jáaaj to snad nemůže myslet vážně) ,,ale myslím Snapová" ,,vážně mi furt budeš říkat Snapová?! Já ti taky neříkám Snape,ale Seve.!" ,,Co ten naštvaný tón? Jsi Snapová jsi, tak kde je problém paní Snapová??" Vím že mě škádlí,ale... ,,A dost Snape mám toho plný zuby! Šla jsem do velké síně že mám hlad a né sem ke dveřím abys že mě dělal srandu, víš že tě miluji,ale teď je toho na mě tahle {ukázala nad hlavu}, takže si nech ty narážky JASNÝ?!!" ,,Ajeje ona má fakt hlad" ,,Já tě slyšela a ano mám FAKT hlad!" Obejme mě ,,no ták Hermi, budeš mít 20 tortil klid" hladil mě po vlasech ,,já mám fakt hlad Seve, pojď už prosím,nebo půjdu sama" dál mi pusu na čelo,chytl mě za ruku a šel, kdo ho zná tak ví že je šťastný,ale zas dělá,že je chladný hajzl, takže mě drží za ruku,ale žádný jeho emoce nejdou vidět. (už zase Seve? Jasně,chápu potřebuješ aby se tě báli)(přesně tak,aby ne..) ,,...fikus totálus." (Koho spoutal?) (Nemohu se pohnout,co mám dělat?!!) (Uvolni se a představí že ta kledba je člověk,zformuje se ti do něj a ty...) ,,Aaaa" zaječela jsem bolestí neboť jsem to schytala do břicha,no ale to mě nasralo a zaútočila jsem dala jsem mu pěstí a mučila ho kledbou Cruciatus ,,nikdo nebude mě mlátit do břicha, když čekám potomka ŠMEJDE!!" ,,Slečno můžete mi říct... Paní profesorko" ,,aa pane Leynkee, omlouvám se,ale nenechám aby mi někdo mlátil do břicha,jinak to přežije,to je větší trest než kdyby umřel, Finite" a Severus Snape se mohl hýbat. A Hermiona odcházela do velké síně pro tortily.
,,Prosím o 25 tortil" ,, jistě paní hned to bude" ,,kolik sis objednala?" ,,25" ,,brzo praskeš" ,,neprasknu,ale budu jak balón" a ty mě už nebudeš chtít,řekla si v ,,ale blbost i kdybys byla jak velryba budu tě chtít i tak a ty za to nemůžeš to toto stvoření" a pohladil břicho,pod stolem samozřejmě. Prásk ,,tady je 25 tortil" položil skřítek na stůl tortily,, děkuji mockrát,jste hodní" ,,Mmy děkujeme paní" najednou se uslyší přes celou síň ,,Jsi úplně vypatlaný?!! Útočit proti profíkovy!!! Máš štěstí že tě nechala žít a žes schytal jen Crucio, já bych tě na místě zabila,udělat to mě kdybych byla těhotná!!! ONA není monstrum to TY!!! Nechci tě už nikdy vidět, půjdu pryč z Bradavic, protože tady jsi ty TY Jelene!!! ....Nesnáším tě!!! .....PRÁSK" odešla z velké síně studentka sedmého ročníku.
,,No ty kráso, někdo se zastal anděla smrti aniž by to byla jeho druhá polovička?" Byla jsem mimo....
ČTEŠ
Snamione
FanfictionToto je z Harryho Pottera. ale nechovají se stejně osoby jak v knize nebo filmu. Hermiona má super schopnosti jak by řekli mudlové, ale nesnáší nebelvír a stynak je v něm... Jack jí chce do postele,ale něco se zvrtne a ona bude s někým jiným