1. Egy korlátra támaszkodik és onnan néz le a tengerpartra.
Kedvelések száma: 41
Nem mondom, hogy nem néz ki jól...
2. A Balatont nézi a stégről.
Kedvelések száma: 65
Dögös!
3. Síel le a hegyről, háttérben a havas táj.
Kedvelések száma: 117
Milyen jól áll valakinek a síelés...
4. Fürdőnadrágban egy szörfdeszkára teszi a kezét, a napszemüvege mögül mosolyog a kamerába, úgy, hogy a kockás hasa is látszódjon.
Kedvelések száma: 149
Ezt nevezem!
6. Felhős kép, amit alig néhány órája töltött fel.
Kedvelések száma: 107
És jelölés csak a legutolsó képén volt, az is én voltam.
A többi képén - amik már nem voltak a menüben, mert letelt a 2 nap, így csak direktben tudtak rákeresni az emberek, így azokra már nem is nagyon reagáltak mostanában -, egyre csak nőttek a lájkszámok, és ez épp elég feltűnő volt ahhoz, hogy én is észrevegyem.
Patrik észrevehette, hogy online vagyok, így jött egy üzenetem tőle.
patrik._.official: Nem alszol?
Most komolyan mi köze van ahhoz, hogy mit csinálok? Foglalkozzon a saját dolgával.
matildavarga: De, álmomban irkálok...
Ez lehet, hogy egy kicsit erős volt.
patrik._.official:Tudtam. Tetszenek a képek? :P
Mi van???
matildavarga: Milyen képek?
Ahogy elküldtem, leesett. Kedveltem visszamenőleg azt a néhány képét, ami fel volt töltve.
patrik._.official: Te ennyire nem figyeled, hogy milyen képeket lájkolsz?
matildavarga: Jaaa, hogy azok... elmennek.
patrik._.official: Elmennek?
Jézusom. Csak nem arra vár, hogy mást írjak?
matildavarga: El. Miért, mit mondjak róluk?
patrik._.official: ...
matildavarga: Apropó: hogy bírod a sok utazást?
patrik._.official: Kényes a téma?
matildavarga: Apropó: hogy bírod a sok utazást?
Kontrolcé-kontrolvével tereltem a témát.
patrik._.official: Szóval kényes... kösz, jól. És te?
Na, végre le tudott szakadni a képei fényezéséről.
matildavarga: Én is. A magány néha kifejezetten jót tesz.
patrik._.official: Szuper.
matildavarga: Örülök neki, hogy megtárgyaltuk.
patrik._.official: Én is.
matildavarga: Ennél szűkszavúbban nem tudsz válaszolni???
patrik._.official: De.
matildavarga: Örülök neki...
Egy ideig nem jelezte, hogy Patrik ír, ezért már mentem át Messengerre, hogy válaszoljak a szüleimnek az úttal kapcsolatban, mert a kocsiból nem részleteztem nekik az utazást, amikor is jött Instagramra egy üzim.
patrik._.official: Mikor indultok vissza?
Viccen kívül, örülök neki, hogy megkérdezte, bár mondjuk még csak most jöttünk, de akkor is. Végre nem tőmondatokban válaszolt, hanem kérdezett is.
matildavarga: *indulok. Vasárnap a déli géppel. Miért?
patrik._.official: Ja, tényleg bocs, el is felejtettem, hogy egyedül repülsz. Csak azért, mert akkor mi is akkorra foglaljuk. A vasárnap már fix, csak azt nem tudtuk, hogy hánykor. De majd bedobom a déli járat ötletét, hátha azzal megyünk vissza.
matildavarga: Köszi.
patrik._.official: Mit?
Argh, fiúk.
matildavarga: Hagyjuk...
patrik._.official: Mit?
Na, erre már nem tudtam mit írni, ez pedig láthatóan zavarta Patrikot.
patrik._.official: Hallod?
patrik._.official: Mit?
patrik._.official: ???
Hagytam, hogy tovább irkáljon, csak előtte lenémítottam a telefonomat, hogy ne halljam az értesítések pittyegését.
Ahelyett, hogy aludtam volna, inkább elkezdtem bújni a Bábel-t, Leiner Laura fesztiválozós könyvét, viszont keveset tudtam olvasni, mivel nagyon hamar elálmosodtam. Letettem a könyvet a polcra, majd nem sokkal később elnyomott az álom.
Az álmom az volt, hogy felszállok egy repülőre, ami Londonba tartott. Fogalmam nincs, hogyan jutottam el a lutoni reptérre, mert már csak az maradt meg, ahogyan egy másik gépen fogom a kezemben a repjegyet, amire egy London-Los Angeles-járat volt nyomtatva.
Egyből felriadtam. A tudat, miszerint tudtam, hogy nem igaz, úgy csapott nyakon, mint később a valóság.
Na, de csak szépen sorban.
Ébredés után egyből nyúltam a telefonomhoz megnézni, mégis mennyi az idő. 09:53.
Te jó ég! Jól elaludtam. Egyből kipattantam az ágyból, kivettem a bőröndömből a ruháimat, majd a piperetáskámból a szempillaspirált és a szájfényt, aztán mentem a fürdőbe. Öltözés után egy halvány sminket akartam feltenni. Azért csak akartam, mert hiába volt sminkes tükröm, ha nem volt egy hely, ahol megállhatna. Az egyik kezemben az apró tükröt tartottam, a másikkal pedig sminkeltem. Vagyis ugye csak próbáltam, mivel két kézzel is nehezen megy, egy kézzel pedig már-már lehetetlennek tűnt. A végeredmény borzalmas lett.
Csak akkor tűnt fel, hogy a nagynéném nincs a lakásban, amikor végeztem a fürdőben. Csupán az étkezőasztalon találtam egy cetlit a következő szöveggel:
„Leugrottam a kisboltba. A reggelid a kenyértartóban van, italt a hűtőben találsz.
Üdv, Patrícia"
Hallgatva az utasításra, odamentem a pékáru tárolóhoz, és találtam is egy zsemlét, ami ott árválkodott, minden bizonnyal csak rám várt. A hűtőből kivettem a tejet és lekvárt is, amivel megkentem a zsömlét.
Az étkezés befejezésekor sem volt még itthon Patrícia, ezért leültem a kanapéra (amin kinyitva aludt) és csekkoltam a netet. Messengeren egy ember integetett nekem: Patrik. Természetesen visszaintegettem, miután meggyőződtem róla, hogy valóban ő az. Bővebben: mondjuk ráírtam Instán, figyelmen kívül hagyva a tegnap esti (vagy inkább éjszakai) kirohanását. Egyből válaszolt.
matildavarga: Szia! Te írtál rám Messengeren?
patrik._.official: Nem, valami hasonmásom, aki kiköpött olyan, mint én.
matildavarga: Szerinted ez vicces?
patrik._.official: Aha. Miért, szerinted nem?
matildavarga: Ja, szerintem is rohadt poén, hogy lehet, egy vadidegen állat neked mutatja magát...
patrik._.official: Jólvanna. Amúgy minden oké? Mi a program mára?
matildavarga: Jézusom. Kezdem tényleg azt hinni, hogy egy vadidegennel írogatok.
YOU ARE READING
Római remény
Teen Fiction"- Gyönyörű vagy - súgta halkan fülembe, és bársonyos hangján éreztem, hogy komolyan gondolja. Meglepődöttségemtől mozdulni sem tudtam, ő pedig ezt a szerencsétlen helyzetet kihasználva tovább vándorolt fejével a vállamhoz, és apró csókok ezreit hal...