Umut ediyorum. Hiç olmadık bir zamanda karşıma çıkacaksın, beni hapsettiğin kuyudan çekip çıkaracaksın, zifiri karanlığıma aydınlık olacaksın diye. Gittiğinden beri gecem gündüze karıştı, yıldızlar eskisi gibi fazla fazla değildi, açan çiçekler soldu ve ben bittim. Bakmasın kimse benim sana baktığım gibi. Ben her gün içimde seni biraz daha bağlanıyorum sana. Varsın bana bakmasın gözlerin, soluduğu yüzümde hissetmeyeyim yine de sana sarılarak uyuduğumu hayal ediyorum ben. Sık sık fotoğraflarıma bakarak anılarımızı canlandırıyorum. Belki saçmalık bu, ama ben bana sevmeyi öğreten kadını nasıl unutabilirim? Hapiste müebbetli bir mahkumun bir gün çıkabileceğini düşünmesi gibi umut ediyorum bir gün bana tekrar gelebileceğini.Sana anlatamadığım bir çok hissi biriktirdim içimde, bir gün gelirsin de anlatırım diye. Nasıl oldu da bu kadar sevebildim seni sen kalbimi,aklımı ve en önemlisi de yüzümdeki tebessümü alıp götürmüşken kendinle beraber. Onca kalabalığın içinde bir başımayım şimdi. Gidişini izledim sadece,ellerimden hiçbir şey gelmedi. Bu kalp sana atıyor demiştin bir keresinde, söylesene, kalbin başkasına mı atacak mısın? Benim sana dokunduğum gibi dokunabilecekler mi sana? Benim seni sevdiğim gibi seve'bilecekler mi seni ? Bunları yazarken bile gelmeni umut ediyorum hala ve umudumun her zerresine kadar da bekleyeceğim dönmeni. Bu kalp sana atıyorken, bu gözler seni arıyorken, bu akıl seni düşünüyorken ve hala gelmeni umut edebiliyorken... Sen her şeye rağmen değensin. Ömür boyu gelmesen de, gözlerindeki gülümsemeden bir tutam eksilmesin. canın sağ olsun senin.
Umudu olmadığı için yorulurken birileri, umut ettiğim şeylerin hayal kırıklığından yoruldum ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Sen Geldin
Short StoryHiç gitmezsin sanmıştım. Zaten bu hayatta sanmaktan daha büyük yanılgı yoktu.Bunu da sen öğretmiştin. Ama bir süre sonra güçleniyor insan, onu gördüm. Acılara kuşanıp , insanlara o şekilde gülümsüyorum. hiçbir şey olmamış gibi gibi. Anılar diyorum...