İlkimdin

182 22 4
                                    

İlk inanışım, değer verişim, sahip oluşumdun. Sen benim ilk aldanışımdın. Hayatımının iliklerini yaşadığım kadın, benden son oluşunu kabullenemedi. İlk aşkımsın sen. İlk aşklar unutulmazmış sözünü öncelerde anlamsız bulurken şu anda bu sözün asıl anlamını yaşıyorum.                                   Unutmak istiyorum, unutamıyorum.                                                                                                                            Seninle yürüdüğüm o yollarda ne demeli peki? Şimdi o dar yollarda yapayalnız yüryorum. Birlikte hayal kurmak yerine,senin o an ne yaptığını önemsemeden ben senli hayaller kuruyorum o güzelim sokaklar boyunca.                                                                                                                                             Güzeldin, güzelliğine aldandım. Kalbin de yüzün gibi güzeldir dedim, nereden bilebilirdim kalbinin çöplükten farksız olduğunu. Anladıktan sonra kendimi o çöplüğün içinde buldum.              İlklerim katili kadın,sen bu hayatta bal olsan da acı gelirsin bundan sonra bana.


Sana kötü bir haberim var sevgilli. Son aldanışım olarak kalacaksın bende.


                                      .

Ve Sen GeldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin