Sadece güven istemiştim...

50 8 2
                                    

Sadece güvenini isteyen birine zerre kadar güvenememiş birisin sen. Seni her şeyden çok seven bu kalbe küçücük bir güven duygusunu çok gördün. Aslında sana da kızamıyorum, sen de sevmiştin ama güvensiz bir sevgiydi bu.  Her anımı sorgulayan, sürekli şüpheci yaklaşan, bütün durumlarda bir " ama"sı olan biriyle ne  kadar uzun süreli bir ilişki yaşayabilirdi ki bu yürek? Haddinden fazla dayandı sana. Belki ona çok değer verdiğini sandı, belki de bu duyguyu ilk kez sende yaşadı...                                                                                                                                                                         Görmesyeydin seni o durakta, sarılmasaydım umutlarına keşke. Umut demişken ben hep senin güvenini kazandığıma kendimi inandırabilmeyi umut ederdim. Onu da yapamadım. Hayal ettiğim ne varsa kaybetmeme neden oldu umutlarım. Umut etikçe unut diye bir ses yankılanıyordu gökyüzünden. Keşke o sese zamanında kulak verseydim. O zaman ne bu kadar vazgeçilmez olurdun. Vazgeçilmezimisin işte sen. Gece uyurken ağlayarak Rabbine unutmak için dua eden, gündüzleri de bunun pişmanlığını yaşayan biriyim ben.


Bu karmaşık duyguların içinde hapsolmuşken, seni unutamam nasıl bekleyebilirsin benden?

Ve Sen GeldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin