Hayaller,hayaller

60 7 5
                                    

Herkesin hayatında en azından bir tane bile olsa gerçekleşmesini düşlediğim tek hayalim vardır, benim hayalim sendin. Seni kazanma hayali olan bir adamı, yeryüzündeki bütün hayallerin dışında bıraktın.Suç bendeydi aslında kazanmaktan çok kaybetmeye meyilli birinin kazanma kelimesinden haz etmeyeceğini anlamam lazımdı. Kaybetmeye meyilli insan başkasının kazanmasını istemeyen insandır ne de olsa.                                                                                                              Sen kaybetmemi  istedin,ben de kaybettim işte.                                                                                                      Geç de olsa artık anlayabiliyorum bazı şeyleri. Birinin hayallerine katmaktansa birinin hayalinde olmanın daha umut verici olduğunu. Ben çok kez hayalime kattım seni. Sonrasında ne oldu? Hayallerim bir bir yıkıldı. Tek tek özenle yıktın hayallerimi. Hayallerimi değil aslında beni yıktın.     Umutlarımı, en çok da sana güvenimi.                                                                                                                        Güvenmek her şeyden önce gelmez mi? Güven olduktan sonra sevgi de olur, mutluluk da, huzur da.


İşte sen kadın, sen benim güvenimi kırdın.Ben şimdi nasıl tekrar hayallerime katayım seni?                                                                                     

Ve Sen GeldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin