Ö(z)lüyorum

48 8 9
                                    

Sen ağladığım, efkarlandığım, sevindiğim ya da eğlencenin dibine vurduğum her an, hiç olamadık zamanlarda aklıma geliyorsun. O an ne yaptığın hiçbir önem kalmıyor, seni düşünmeye başlıyorum sadece. Yüzümde bende bıraktığın hayal kırıklığı taşıyorum ben hala. Taşıyorum ama altından kalkamıyorum. Bendeki hayal kırıklığını kaldıracak kadar gücüm yok ama her yere götürecek kadarda vefakarım. Seni kendime beraber her yere götürmemden dolayı değil midir olur olmaz aklıma gelişlerin? Özlüyorum kelimesindeki Z harfiydi aslında benim hayatım. Hep bir özlem içerisinde,sen aklıma gelince Z harfinin kelimede bir anlam kalmıyordu ve ölüyordum. Ölmek demişken, mecazi anlamda söyledim. Seni elbet bir gün çıkaracağım hayatımdan, şu an hayalinle kalmak istiyorum sende. Kalbimde zorla taşıyorum seni. Gitmek isteyen kişiyi kalması için zorlamayan ben, senin gitmeni istememiştin hiç. En azından kalbimden gitmene izin verdiğim gün gelirsen bana, seni affedecek duygularım yokluğa karışmış demektir, bunu asla unutma! Sen kadın, sen sigara yakılan bestenin en güzel saniyesisin.


Bu güzelliğin böyle bir hayal kırıklığı yaşatması kadar büyük bir hayal kırıklığı daha varsa o da, bu hayal kırıklığını yaşatanın hayallerde hala güzel olmasıdır...

Ve Sen GeldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin