24⛧Açığa Çıkan Gerçekler

1.3K 144 160
                                    

Multimedya: "In The End" Linkin Park Cover (Feat. Fleurie& Jung Youth)

Multimedyadaki kız benim aklımdaki Arya'ya çok fazla benziyor canlarım;) seçtiğim karakterden bile çok hatta:D

Keyifli okumalar...

Çözülmemiş dilin bağları, ipini gevşetirken gerçekler sunulacak ortaya. Onca zaman boşluk, tükenecek gardiyanın fısıltısıyla. Karar anı gelince ise kainat memnuniyetle geri çekilecek ebedi boşluğuna...

 Karar anı gelince ise kainat memnuniyetle geri çekilecek ebedi boşluğuna

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Jamie Moris -

"En acınacak durumda ne biliyor musun Girift?"

Jamie, elindeki bıçağı havada bir kere döndürüp sapını yeniden parmaklarıyla sardığında elini havaya kaldırarak atış tahtasına doğru bıçağı fırlattı.

Bıçak, diğer üç bıçak gibi hedefi tam ortadan delip geçmişti. Şimdi dört bıçakta aralarında hiç boşluk olmaksızın yan yanaydı.

"Nereye gittiğini bildiğini halde bir ihtimal belki onun yanında değildir diyerek kendini acınası bir şekilde avutma çabalarım."

Girift, mavi minderin üzerinde uzanmış, koca sarı gözlerini onunla konuşan adama dikmişti. Bodrum katta, spor aletlerinin olduğu kısımdalardı.

Jamie, Arya'nın bu odayı bildiğini bile sanmıyordu. Hoş, kendisi de keşfedeli pek uzun olmamıştı ya. Girift sayesinde bulmuştu. Onun sesiyle odasından çıkıp bu  kata inmişti. Geldiğinde ise elinden hiçbir alet düşmemiş, günah keçisi de Girift seçilmişti.

Jamie, günlerdir içinde tuttuğu her bir cümleyi Girift'e dökmüştü. Köpeğin konuşmasını elbette beklemiyordu ya da onu anlamasını fakat içindekileri birine anlatma ihtiyacı hiç bu kadar ağır basmamıştı onun için. Şuanlık en ideal seçenek bu küçük köpek gibi duruyordu.

Ona bakmak bile durgunlaşmasına sebep oluyordu. Sarı gözleri ve beyaz kürkü ile Arya'yı o kadar çok hatırlatıyordu ki şimdi köpeğin sahibi ile olması için neler vermezdi.

Bu düşünceyle, "Hı hı," diye homurdandı atış tahtasına ilerlerken. "O kurt bozuntusundan sıra gelirse neden olmasın!"

Bıçakları alırken anında durup omzunun üstünden Girift'e baktı, "Alınmaca yok."

Girift ona sadece bakmakla yetindi. Jamie, onun sıradan bir köpek olduğunu bilmese kendisini kınadığını bile düşünebilirdi. Ah, huyu bile aynı Arya'ydı! O da olsa ona böyle boş boş bakardı.

Aykırı YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin