Multimedya: XXXTENTACION - Changes
keyifli okumalar...
⛧
"Hadi ama bayan Collins dersin bitmesine 5 dakika var."
Laura, yalnızca yeşil gözlerinin görülebileceği kadar saklandığı -normal şartlarda asla bakmayacağı- tarih kitabının ardından tedirgince Jerry'ye afferim afferim iyi gidiyorsun, oyala hocayı bakışlarını atıyordu.
Gözleri fıldır fıldır bir bayan Collins'e bir Jerry Mcdonald'a bir de tik tak sesiyle yelkovanın 12'yi bulmasını beklediği saatte geziniyordu.
"Oldu şekerim başka? Yoklama desen sizin çilenizden en az 10 dakika, arkamı döner dönmez konuşmalarınızı kesmem 5 dakika, nöbetçi öğrencinin yaptığı duyuru süresi 5 dakika, geriye anlattığım ders süresi 20 dakika kalıyor ve son 5 dakikasını size yedirtmem-" demişti ki yelkovan tam 12'nin üzerinde durdu.
Arkadan Johnny Atkins'in alaylı sesi duyuldu, "Yedirttiniz hocam."
Bayan Collins sinirle yerinden kalkıp kitaplarını kavradığı gibi kapıyı çarparak çıkarken sınıfta kahkahalar dört dönüyordu.
Johnny ve Jerry birbirlerine beşlik çakarken çoğu öğrenci çantalarını sıradan kapıp okul sonu olduğundan çıkışın yolunu tutmuştu bile.
Laura derin bir nefes verip rahatlarken elindeki 11. Sınıf tarih kitabını iğrenircesine elinden attı.
Son iki yıldır aynı sınıfı tekrar okuyunca insan aynı kitaptan soğuyordu tabii ki.
En azından bugün kendini şanslı hissedebilirdi. Çünkü bayan Collins -Laura ona son eksi dağıtıcı diye hitap edersi- onu ilk defa sözlüye kaldırmamış eksilerine eksi katmamıştı.
Kitaplarıyla birlikte ayağa kalkarken Tarih sınıfından dışarı çıktı ve 2334 numaralı dolabına doğru gitti.
Koridorlardaki öğrenciler kursa kalacak öğrenciler olduğundan okulun %95'lik bir nüfusu çoktan dış kapıya doğru yollarını tutmuştu..
Laura, Tarih kitabını ve testini dolabına koyup kapağı kapattı ve kapağın arkasından onu ufak bir tebessümle, sarı saçları dağılmış duran Healt karşıladı.
Laura her ne kadar istemesede yüzüne bir gülümseme takınıp okul kapısına doğru yürümeye başladı. Healt kolunu Laura'nın omzuna koyduğunda Laura, ondan esen ter ve kolanya kokusunu alabiliyordu.
"Ee bebeğim çıkışta ne yapıyoruz?"
Laura gözlerini devirip biraz daha hızlı yürüyerek Healt'in kolundan kurtulmayı başardı.
"Planlarım var Healt, belki başka sefere." Ah bu çocuktan acilen ayrılmalıydı.
Healt, sarı dağınık saçlarıyla ve harika fiziğiyle -Ayrıca okulun amerikan futbolu takım kaptanıydı- bütün kızları etkileyecek bir karizmaya sahipti. Bu kızların içinde elbette Laura'da vardı ve yalnız bir kaç kez takılmalarına rağmen -nasıl çıkmaya başladıkları hakkında hiç bir fikri yoktu- çok çabuk Healt'den sıkılmıştı.
Healt, hiç bozuntuya vermeden omuz silkti ve Laura, çıkış kapısından çıkınca onun kolunu tutup kendine çekti ardından dudaklarını daha ne olduğunu anlamayan Laura'nın dudaklarına bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aykırı Yaşam
FantasiaHer şey değişmişti o gri zamanda... Aydınlığın ışığı ve karanlığın zifiri karışmış gri bir gece yaratmıştı evrenin sonsuzluklarında. Zaman geçmiş ile bugüne karışmış tarih yeniden yazılmıştı. Lanetli yaratıklar, yer yüzünden silinmiş yalnız hak eden...