SONSÖZ - "Sözümü Tuttum"

1.3K 137 182
                                    

Multimedya: Lord Huron - Night We Met

Keyifli okumalar...

Her son acıyla yükümlü değildir. Bazen sadece sabretmen gerekir. Belki mutluluk ansızın kapıyı çalıverir...

 Belki mutluluk ansızın kapıyı çalıverir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yıllar Sonra

Acı...

Hissettiği şey öyle büyük bir acıydı ki. Fiziksel olarak ne kadar sağlıklıysa ruhsal olarak o kadar çok yıpranmış hissediyordu.

Bir yağmur bulutu gibi akan göz yaşları sevdiği kadının mezarına dökülüyordu.

Alya Quel

01.18.1999 - 11.02.2041

"Güneşi kucaklayacak kadar sıcak kalpli bir insan ve uğruna ölünecek güzel bir sevgili..."


Yaklaşık 2 hafta önce, bir trafik kazasında onu kaybetmişti. Düşününce bile gerçek olduğuna inanamıyor, sinirleri geriliyor ve deli gibi gülmek istiyordu. Lanet olası bir trafik kazasında! Aptal insanların trafik ışıklarına uymamasının cezasını nasıl da kendisi çekiyordu. Günlerce hastanede, onun uyanmasını beklemişti... ama uyanmamıştı.

En komik olanı da doktorların ablasını kaybettiğini sanıp ona destek olmasıydı. Oysa o 41 yaşında bile çok güzeldi. Büyük ihtimalle 25 yaşında gösteren bir adamın 41 yaşındaki bir kızla birlikte birlikte olduğunu bilseler yadırgar ve türlü türlü senaryolar uydururlardı.

Yüzü hiç buruşmamıştı, minyonluğu kendisini göstermiş yaşından daha genç durmuştu. Fakat ölümlü olduğunu biliyordu, bir gün yaşlanacağını biliyordu. Oysa Jamie ondan yüzyıllarca daha yaşlı olmasına rağmen bir gram bunu yüzüne yansıtmıyordu.

Bu zamana kadar mutlu bir ömür geçirmişlerdi. Jamie, ondan bir gün bile utanmamıştı ilerleyen yaşı yüzünden fakat Alya, belli bir zaman sonra ilişkilerini saklamak istemişti. Jamie'nin değişmeyen fiziksel özellikleri yüzünden sık sık şehir ve kimlik değiştirirlerken kuzen olarak kendilerini tanıtıyorlardı.

İkisi de bu durumdan memnun değildi fakat ellerinden bir şey gelmezdi. Alya ona ayrılmayı bile teklif etmişti. Fakat o sözler, hayatı boyunca Jamie'nin yüzünde gördüğü en büyük öfkenin oluşmasını sağlamıştı.

Belki zamanla hayatları zorlaşmıştı, ama macera dolu şen şakrak bir hayatları olmuştu. Jamie, onun yüzünde oluşan her gülüşe daha da gülümserken buluyordu kendini. Çünkü onun Arya olduğunu biliyordu.  Sevdiği kişi olduğunu biliyordu.

Aykırı YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin