Multimedya: 5 Seconds Of Summer - Ghost Of You
Keyifli okumalar...
⛧
- Jamie Moris-
⛧
🍁Laura'dan🍁
Güneşin yeni yeni doğduğu bir sabah da telefonun can sıkıcı alarmı Laura'nın rüyasına; jedi'lerin ışın kılıçlarıyla girdiği bir savaşın ortasında ansızın beliren bir horozun ötüşüyle araya girerek Laura'yı uyandırmıştı.Gözleri bu görüntüden sonra pörtleyerek uyanan kız şaşkınlıkla telefonuna baktı. Bu lanet olası horozu kim telefonuna sokmuştu!
Dün Star Wars'ın ilk üç buçuk bölümünü sıkıntı ve merakından izlemişken gece rüyasına girmesine şaşırmamıştı. Bunca zamandır hiç izlemediği filmi birden merakı basmış ve izlemişti. Açık olmak gerekirse filmi gerçekten beğenmişti. Özellikle 3. Serisinden sonra 4. Serisini merakla açarak gözlerine ihanet etmiş bir yorgunlukla izlemeye başladı ama tam bir hayal kırıklığına uğradığını itiraf etmeliydi. Her zaman dediği gibi, güvenemiyorum bok da çıkabilir tabirinin en yerinde zamanıydı. Artık hiçbir şeye güvenmemesi gerektiğini bir kez daha anlamıştı. Gayet de güzel bok çıkmıştı.
4. Serisinin hem efektleri çok yapmacık hem de gidişatı çok saçma gelmişti. Oysa her salak gibi o da Darth Weather'a aşık olacağını sanıyordu. Aslında ilk gördüğümde sürü psikolojisine sahip bir koyun gibi gayet de güzel hoşlaşmıştı Darth Weather ile ama sonra Obi-wan Kenobi'nin bunaması daha sonra daha veletken bile Anakin Skywalker'ın bir Jedi olmasına karşı çıkan bir konsey varken Obi-wan'ın Luke Skywalker'ı kazık kadar haliyle gücü kullanmasını öğretmesi ve filmin devamını izlemediği için Luke'un ikiz kardeşinden hoşlandığını düşünüp, "Kardeş ben ensest ilişkiye karşıyım, ne malum çocuğumun sakat doğmayacağı" diyerek dert yanması -üstelik kızın da çok çirkin olduğu bir gerçek- ve lanet olası Power Rangers efektlerin'in seslerine olan benzerliğine daha fazla dayanamadan filmi ilk 20-30 dakikasında kapatmıştı. Zaten 3. Filminde Anakin'in bir meteor gibi sahalara çıkıp en sonda ninja saldırısına uğramış gibi kolu bacağı sağa sola saçılmış bir şekilde dilenciye bağışlanır gibi dağılıp bütün tipinin kaymasıyla bir kez daha filmlerin kara yüzüyle karşılaşmıştı. METEOR YAKIŞIKLI, IRKSIZ BARKSIZ TİPİ KAYIK BİR ENDAMLA MÜLTECİYE DÖNDÜ! Luke kesinlike tip bakımından babasına çekmemişti! Aslında huy bakımından da çekmemişti. Laura, filmin ilk 20 dakikasında çocuğun bir geri zekalı olduğunu anlamıştı. Tamam Anakin de geri zekalıydı ama tipi yine de onu bir şekilde kurtarıyordu.
Laura, sabah sabah düşündüğü şeylerin saçmalığına göz devirip hâlâ ötmekte olan horozun ibiğini sökmek istercesine telefonun alarmını sertçe kapattı. Ayaklarını yorganla verdiği kısa çaplı bir savaştan sonra sonunda yere basmıştı. Kıyafet dolabına ilerlerken düşünmeden edemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aykırı Yaşam
FantasiaHer şey değişmişti o gri zamanda... Aydınlığın ışığı ve karanlığın zifiri karışmış gri bir gece yaratmıştı evrenin sonsuzluklarında. Zaman geçmiş ile bugüne karışmış tarih yeniden yazılmıştı. Lanetli yaratıklar, yer yüzünden silinmiş yalnız hak eden...