intro✒

426 12 6
                                    

Okey sebelum mula saya cuma nak ingatkn cerita ni dewasa sikit😬 cuma sikit... mungkin '16+ '😅

Apapon jgn lupa vomment cerita ni kawan2🤗

You and i

.

.

.

.

.

Suhu bilik yang semakin lama semakin panas, bunyi erangan jelas kedengaran memenuhi ruang bilik keduanya kelihatan begitu semangat seperti mereka sudah biasa melakukan itu padahal keduanya baharu pertama kali melakukannya.

Melalui hubungan itu mereka dapat menyalurkan keinginan masing-masing...

Memuaskan satu sama lain...

Perbuatan terlarang namun boleh dikatakan itu sebuah keterlanjuran.

Keduanya melalui malam yang panjang sampaikan mereka tidur dalam keadaan kepenatan...

......

Silauan matahari pagi yang menembus masuk kedalam ruang biliknya membuatkan dia membuka mata perlahan, namja itu meraba tempat tidur disebelahnya kosong? Keningnya berkerut heran.

Menyedari tiada sesiapa disisinya namja comel itu perlahan-lahan bangkit mengosok kedua mata beberapa kali kemudian memerhati segenap bilik mencari keberadaan kekasihnya.

Namun, tiada dia tidak melihat kekasihnya di mana-mana.

"Sayang..." Dengan suara serak disebabkan baru bangun tidur dia memanggil kekasihnya tapi tiada jawapan.

Dia berfikir mungkin kekasihnya ada dibilik mandi tapi sejak tadi langsung tiada sahutan apabila dia memanggil, sekali lagi dia cuba berfikir positif mungkin kekasihnya sedang menyiapkan sarapan didapur dia mengangguk sendiri bersetuju dengan tekaannya itu.

Seketika, ingat semalam terimbas kembali didalam kotak fikirannya pipinya merona merah dia menutup mukanya dengan bantal seraya berguling-guling diatas tilam serupa orang sewel.

Satu kebiasaan yang tidak boleh diubah selepas bangun dia biasanya akan memeriksa telefonnya jika ada Chat atau panggilan yang masuk, ketika dia ingin mencapai telefonnya pada meja dia terpandang pula pada sekeping note yang seakan-akan sengaja diletakan diatas meja dahinya sekali lagi berkerut adakah kekasihnya meninggalkan dia pesan? tidak lama dia tersenyum apabila berfikir tindakan kekasihnya ini agak comel...

Namja tersebut mencapai kertas note itu membaca baris ayat pertama dengan senyuman di mukanya..

Good morning Chaewon...

Saya nak ucapkan terima kasih sebab awak dah banyak bantu saya, saya tak akan lupakan jasa baik awak... maaf saya tak boleh selamanya ada di sisi awak saya kena pergi tolong jangan cari saya sebab awak takkan jumpa.


Semalam adalah bayaran untuk kebaikan
awak Chaewon.

Selamat tinggal...

Kwon Eunbi♡

Tbc.

.

.

.

.

.

.

.

.

You and I | 2kim [ ENĐ ]Where stories live. Discover now