You and I
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sinaran matahari pagi masuk kedalam bilik membuatkan tidur minju terusik, perlahan-lahan minju membuka mata dalam keadaan mamai dia mula bangun berubah keposisi duduk. Minju mengibas rambutnya kebelakang lalu memerhati sekeliling keningnya berkerut memerhati suasana bilik yang sangat asing yang pasti dia masih dalam keadaan lengkap berpakaian walaupun baju yang dia pakai sekarang bukan baju dia semalam.
"Engh.." Bunyi dan pergerakan berasal dari sebelah membuatkan minju membeku perlahan-lahan minju menoleh...
Deg!
Mata minju membulat mendapati Chaewon sedang tidur disebelahnya tanpa pakaian! Okey jangan risau dia masih pakai seluar😏 minju cuba mengingat kalau-kalau mereka ada melakukan sesuatu tapi yang dia ingat semalam dia makan malam dengan Chaewon, lepas tu dia rasa pening dan mengantuk lepas tu dia tak sedarkan diri cuma itu yang dia ingat.
Dengan takut-takut minju mengerakkan perlahan badan berotot Chaewon yang mungkin dapat mengoda iman yeoja-yeoja dia luar sana tapi tidak bagi minju dalam keadaan begini dia perlu memastikan sesuatu!
"Ch-Chaewon bangun..."
"Eunghh..."
"Chaewon..."
Chaewon mengusap matanya sambil bangun lalu memandang minju dengan muka tak bersalah.
"Apa?"
"Saya dekat mana sekarang? A-Apa yang awak dah buat dengan saya?" Tanya minju dengan mata mula berair.
"Awak tak ingat apa yang berlaku semalam? Kita dah..." Belum siap Chaewon bercakap minju dah mula nangis.
"Tak awak tipu... to-tolong cakap kita tak buat apa-apakan semalam? hiks"
"Minju..."
"JANGAN SENTUH SAYA CHAEWON!"
Baru sahaja tangan Chaewon hendak menyentuh bahu minju berniat ingin menenangkan, cepat-cepat minju menepis tangan Chaewon. Minju memberikan pandangan mengerikan umpama dia akan membunuh Chaewon sekarang juga.
"Aish... apa yang bising sangat ni?"
"Huh, minju awak bangun?"
Mata minju membulat mendapati Chaeyeon dan Yena tiba-tiba muncul dari dalam selimut juga tidak mengunakan baju macam Chaewon tanpa minju sedar dia mula pitam dan tak sedarkan diri.
YOU ARE READING
You and I | 2kim [ ENĐ ]
Fanfiction+ Dia Kim Chaewon lelaki yang cuma menganggap wanita itu cuma mainannya, berjumpa dengan pujaan hatinya dan dikecewakan membuat sikapnya berubah drastik. Selama dua tahun dia menutup pintu hatinya rapat-rapat, menolak setiap perjodohan yang di ranca...