Bab14 : Bilik😌

206 5 0
                                    

~•°• You & I •°•~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~•°• You & I •°•~

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Disebabkan Minju mengambil cuti untuk meluangkan masa bersama Chaewon, hari ini minju mengambil keputusan berlama-lama di apartment Chaewon.  Selepas bersarapan minju mengemas bilik Chaewon seterusnya minju membantu Chaewon membasuh baju sambil bergurau senda. Chaewon betul-betul tidak sangka minju memiliki ciri-ciri Girlfriend material dia berasa bahagia memiliki Minju sebagai yeochinnya.

Rasa bahagia itu cuma dapat dizahirkan dengan kata-kata dan pelukan sayang untuk minju yang menunjukkan bertapa bersyukurnya Chaewon bila minju hadir sebagai penyeri hidup dia...

"Minmin~ah saya bahagia sangat awak sudi jadi yeochin saya, saranghaeyo~" Bisik Chaewon tepat ditelinga Minju lalu mengeratkan lagi pelukannya.

"Yah oppa aura awak lain hari ni"

"Mana ada lain minmin saya cuma nak bermanja dengan awak bolehkan sayang?"

"Baiklah awak seorang bayi yang comel hari ni saya akan manjakan awak"

"Iya saya seorang bayi saya nak susu boleh?" gurau Chaewon.

Minju memukul dada Chaewon perlahan lalu ketawa bersama.

"Ssamu oppa..."

"Hmm?"

"Nado saranghaeyo..."

Selepas itu Minju mencium pipi Chaewon membuatkan Chaewon tersenyum lebar.

Semua kerja rumah sudah disiapkan oleh minju layaknya seorang isteri, dia mengambil tuala lalu bergerak kekolam renang yang mana Chaewon belum lagi menyudahkan renangannya.

"Oppa awak belum siap? cepat naik nanti awak masuk angin" Chaewon tersenyum memandang minju, dia berenang menuju ketepi kolam lalu melambai tangan supaya minju datang dekat.

"Minmin tolong tarik saya naik" pinta Chaewon sebenarnya dia memiliki rancangan lain.

"Baik"

Apabila tangan mereka bersentuhan Chaewon segera menarik minju masuk kedalam kolam renang.

"Yah Chaewon! Awak jahatt!"

"Hahahaha..."

Tidak lama mata minju mula berkaca-kaca dia rasa seakan-akan baharu sahaja dipermainkan.

You and I | 2kim [ ENĐ ]Where stories live. Discover now