~•°• You & I •°•~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tap
Tapp
Tappp
Tapp
Tap
Bamm!
"Yen Chaewon mana? Hu~ Hu~"
"M-Minju?!"
Ya manusia dihadapan yena sekarang memang minju.
Minju cuba mengatur nafasnya kerana tadi selepas mendapat tahu dari Yuri tentang apa yang berlaku dia cepat-cepat menuju kerumah Chaewon, tapi apabila dia sampai dia ternampak pula omma Chaewon sedang menyiram pokok dengan tenang dihalaman rumah menandakan Chaewon tak balik ke rumah.
Nak pergi hospital dia tak tahu mana hospital yang Chaewon pegi dan satu-satunya tempat yang minju dapat fikirkan cuma syarikat keluarga Chaewon sahaja. Sekurang-kurangnya dia perlu tahu keadaan Chaewon dan bagusnya disini minju tidak perlu bersusah payah mencari pejabat Chaewon sebab dia pernah berkunjung kepejabat appa Chaewon sebelum ini.
"Minju tunggu!"
Cklek
Tidak mendapat jawap dari Yena minju segera menyerbu masuk kedalam pejabat Chaewon dan terkejut melihat keadaan pejabat Chaewon berselerakkan dengan kertas berhamburan diatas lantai berserta beberapa fail dan barang-barang lain menerima nasib yang sama.
Chaewon sedang berbaring pada sebuah sofa panjang yang terletak disudut ruang pejabatnya.
"Ssamu oppa..." Panggil Minju lembut mengusap sayang kedua pipi Chaewon.
Minju betul-betul marah dengan Hyewon sekarang dia betul-betul tak sangka Hyewon sanggup belasah Chaewon.
"Minmin..." Minju nangis dah lama dia tidak dengar Chaewon memanggil dia dengan panggilan itu.
Yena memberi ruang kepada minju dan Chaewon menyelesaikan masalah mereka tidak lupa menutup pintu perlahan-lahan.
"Oppa mianhae..."
Chaewon mengeleng perlahan.
"Oppa tak apa-apa minmin tak sakit pun" Balas Chaewon segera bangkit untuk duduk.
"Jeongmal mianhae oppa... Hiks" Minju meminta maaf lagi kali ini dengan isakkan tangisannya dia segera memeluk Chaewon erat.
"Hey minmin saya betul-betul tak apa-apa jangan nangis"
"S-Saya dah tau semuanya oppa tolong... tolong jangan buat macam tu lagi Hiks saya betul-betul menyesal tinggalkan oppa masa tu maafkan minmin oppa"
Deg!
Chaewon tahu apa yang minju maksudkan sudah semestinya tentang kejadian 3 tahun lalu, mata Chaewon mula berair dia membalas erat pelukan minju itu.
"Kalau macam tu jangan tinggalkan saya lagi Minmin, tolong tinggal dengan saya untuk seumur hidup awak"
Minju mengangguk dengan yakin sedia menunaikan permintaan Chaewon itu.
Lama yena berada diluar dia tidak tahu bila drama dalam bilik itu akan berakhir, dia tidak sangka pintu akan terbuka menampilkan minju dengan mata sembamnya. Minju keluar dari pejabat Chaewon lalu meminta kotak ubat pada yena selepas itu dia masuk kedalam semula.
.
.
.
.
.
Selesai mencuci luka, menaruh ubat dan menampalkan plaster pada muka Chaewon minju melabuhkan punggung disebelah Chaewon, keduanya kelihatan kekok untuk memulakan perbual semula setelah situasi sedih mereka sekejap tadi.
"Minmin~ah awak semakin cantik sekarang..." Minju tersenyum malu mendengar pujian itu.
"Tapi malangnya awak dah jadi isteri orang sekarang" Kata Chaewon sedih.
Whut?!
"Ya-Yah apa yang oppa cakap ni?" Potong minju cepat tidak terima tuduhan Chaewon itu.
"Buktinya... anak awak minmin"
"Yak oppa jinjja! Boleh tak saya belasah oppa sekarang? Aishhhhh!" Chaewon tak pernah nampak minju marah sampai macam tu sekali seram woi!
Ssamu takut kawan-kawan😂
"Dengar sini, Nama dia Kim Minwoo umur dia 3 tahun 6 bulan oppa dia tu..."
"Anak kita..." Potong Chaewon dengan mulut terlopong.
Tbc.
Kebenaran dah terbongkar😁
YOU ARE READING
You and I | 2kim [ ENĐ ]
Fanfic+ Dia Kim Chaewon lelaki yang cuma menganggap wanita itu cuma mainannya, berjumpa dengan pujaan hatinya dan dikecewakan membuat sikapnya berubah drastik. Selama dua tahun dia menutup pintu hatinya rapat-rapat, menolak setiap perjodohan yang di ranca...