1.6

1.5K 245 316
                                    

"ve bak nasıl saklar kararsız elleri cepler.."

22.58

Yatağa uzanmış tavana bakıyordum ve Jungkook'un yüzü gözümün önünden gitmiyordu. Nefes almak için balkona çıktığım an kafama sert bir şey çarpmıştı. Yerde iki kere daha seken elmaya bakmıştım. 

"Jungkook! Acıdı.." diye sızlanırken gülmeyle karışık "Özür dilerim, birden çıkacağını düşünmedim.." diyince susmuştum.

"Gelmeyeceksin değil mi?" , "Ne yapacağız ?" dediğimde düşünerek

"Nefes alırız.. Fark etmeden de döneriz." , "Çok emin konuşuyorsun?" dediğinde başını sallamıştı. 

"Kaçıyorsan neden geri geliyorsun?" , "Senin için.." dediğinde susmuştum. Bu aralar fazla açık sözlüydü. 

"Buradan mı ineceksin aşağı?" , 

"Neden soruyorsun?"

"Düşüşünü izleyeceğim.." dediğimde tepki vermemişti. 

"Defalarca kaçtım.. " içeri geçmişti. 

Hastanede uzun süre kaldığını biliyordum hemşireden ama kaçtığını hiç..Odadan çıkıp odasına doğru yönelmiştim. Kapıyı tıklattıktan bir süre sonra açmıştı. 

"Nereden defalarca kaçtın?" dememle hemşirenin sesini duymamız bir olmuştu. Hızlıca odama kaçacakken Jungkook kendine doğru çekmişti beni. Ardından kapıyı kilitlemişti. 

"Neden odama gitmeme izin vermedin?!" diye söylendiğimde hemşirenin sesi daha net geliyordu koridorda..

"Yakalanmak mı istiyordun?" , "Neredeydin derse ne diyeceğim?!" 

"Jiminle süt içtim ya da Jungkookla tombala oynadım dersin.." dediğinde yüzümü buruşturmuştum. Yatağı bozup çarşafları birbirine bağlamıştı. Koltuğa oturup onu izlemiştim. 

"Ya düşersen?" , "Senin için eğlence olmaz mıydı?" dediğinde beni ciddiye almasına üzülmüştüm. 

"Nasıl gideceksin peki?" , "Yunseo ya gelirsin ya da susarsın. Sana verdiğim bilgi yeterli." 

"Belki geleceğim ne biliyorsun?" dediğimde önüme sönmüştüm. Balkona çıkıp çarşafı bağlamıştı. Ben de balkona çıkıp baktığımda aşağıya düşmemek için çoktan önlem almıştı bile.. 

"Ben ineceğim, sen de odadan çıkarsın.." diyerek demirin arkasına atladığında 

"Bekle! Bekle ben de gelmek istiyorum.." dediğimde elini uzatmıştı.

" dediğimde elini uzatmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ᴛʜᴇ ʜᴏSᴘɪᴛᴀʟ || ᴊᴊᴋ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin