₪
"Trabzon'da horona, Kayseri'de korona"
Maskemi çöpe atıp yatağıma uzanmıştım.
Sabah 07:40
Tekerlek sesleriyle gözümü açtığımda hemşirenin her yere sprey sıktığını görmüştüm. Pencereleri açmasıyla yorganı üzerime çekmiştim. Dağılmış saçlarımı düzelterek kalkarken
"Yan taraftaki çocuk kapısının üzerine ne yazmış gördün mü?"
"Evet, dün gece gördüm."
Kahkaha atarak bana dönmüştü.
"Her şey sanma ile başlar.. Aşık oldum sanırsın hoşlantı çıkar , bu konu çıkmaz dersin o konu sınavda çıkar , grip sanırsın korona çıkar, çıkar da çıkar yani.."
"Çıkar ilişkileri işte(!)" diye saçma sapan bir espri yapmıştım. Hemşire dik dik bakmıştı. Sabahın köründe muhabbet etmeye çalışırsa olacağı oydu.
"Ayağa kalk." dediğinde elindeki koca makineyle dezanfektanı üzerimde gezdirmişti.
Yan odadan ses gelmeye başladığında maske takıp dışarı çıkmıştım. Dün geceki çocuk sırt çantası ile birlikte hastaneden çıkmaya çalışırken görevlilerle zıtlaşıyordu. Pürdikkat ona bakarken gözlerini bana kaydırmıştı. Bana doğru yürümeye başladığında görevliler aramıza girmişti.
Kapısındaki yazıyı düzelttiğimi görmüş ya da anlamış mıydı?
Hemşire kolumdan tutup beni içeri sokmuştu. Kapıyı kapattıktan sonra bir yandan termal kamerayı bana doğrultmuş ve konuşmaya başlamıştı.
"Onunla fazla yakın olma, anlaştık mı?"
"Kendimi korurum ama onu tedaviye ikna etmeniz gerek." derin bir nefes aldıktan sonra termal kamerayı başımdan çekmişti.
"Gece seni izleyecek termal bir kamera sistemi kurulacak odana. O zamana kadar aşağıda oturabilirsin." , çantadan çıkardığı snackerslerı elime tutuşturmuştu ; ceket ve çantamı alıp çıkmıştım.
Merdivenleri inerken o da yukarı çıkıyordu. En uç taraftan inmek için yönelmiştim.
"Burada tutulduğun için mutsuz değil misin?" dediğinde maskenin altından çıkacak buğulu sesimi dışarı vermemiştim.
Onunla muhattap olmamam gerektiğini kendime söyleyip duruyordum. Yürüyüp geçmiştim.
"Sağır mısın?!" diye arkamdan bağırmıştı.
Kuralları uymayana sağırım, evet.
Aşağı kafeteryaya indiğimde çantamdaki örtüyü masaya serip snackerlerımı üstüne koymuştum. Yukarıdaki çocukta aşağı inmiş benden uzakta bir masaya oturmuştu.
thehospitalgirl tarafından canlı yayın başladı.. 00.54
23.678 kişi yayında
taekatsizim : Odan nasıl? İyi misin?
taealone : Aaa ne tatlı snackers onlar?
"Evet tatlılar hehe, şimdi odama termal kamera yerleştiriliyor, bu yüzden bizi aşağı aldılar. Sanırım en ıssız yer burası. Ben de canlı yayın açtım."
matmazel_jeon : İyi yaptın!
stduck : İyi misin?!
"Şuan her gün bir kaç kere termal kamerayla ateşim ölçülüyor ve genel dezenfektan aldım hehe! Yakında sanırım sirke de içeceğiz .." derken gülüyordum. Dışarıya güçlü bir poz vermek zorundaydım.
taekatsizim: Zorluk çıkaran var mı?
rabitkook canlı yayına girdi.
"Şuana kadar yan odamda birinin sorun çıkardığını gördüm. Onun dışında hastane sessiz ve kişisel durumlar sınırlı. Ama her şey iyi gidiyor."
rabitkook : Dün gece ne yaptığını biliyorum.
Dün gece ne yaptığını biliyorum ,, bu neydi şimdi?
Hızla etrafıma bakmaya başlamıştım. Dünkü çocuk bana bakarak gülümsemişti histerik bir şekilde. Etrafta hemşire de yoktu.
lyubimyy_: sen kimsin rabitkook?
"Kızlar fazla takılmayın, yarın doğal dezenfektan videosu çekmek için izin isteyeceğim hehe!" derken hislerim sesime yansıyordu. Başımı çevirdiğimde o yoktu..Sandalye üzerinde daha da dönerek etrafa göz gezdirmiştim.
Masaya döndüğümde masamda meyveli yoğurt vardı, çilekli.
"Gece, koridorda."
rabitkook
yazılmıştı.. Sanırım başkasıydı.
thehospitalgirl canlı yayını sona erdi.
Profiline girmeye çalıştığımda hesap yoktu.
Karantinadayken gerçekten bununla mı uğraşacaktım?
Çiçeklerim kendimi bölüm atarken buluyorum birden djdjklm :3
Kitap nasıl gidiyor?
Lütfen kitabı kütüphanenizde saklayın ve kalbinizde yer verin. 🍃
Yorumlara , bir de güzel parmaklarınızla minik yıldıza dokunun <3
Sağlıcakla kalın :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛʜᴇ ʜᴏSᴘɪᴛᴀʟ || ᴊᴊᴋ✔
Fiksi PenggemarKöprücük kemiğini öpüp uzaklaşırken aramızdaki mesafeyi kapatıp "Şu işin adını koyalım. " dediğinde beni kendine çekmişti. Bir kaç kelime döküldü dudaklarımdan, öpüşüyle kapandı yaram. Köprücük kemiğinde uyuttu beni, kollarıyla ruhumu saran adam. ...