2.4

1.3K 146 233
                                    


"Bıraksam içine bi kendimi
Tutuştur içine çek beni"

Jungkook merdivenleri çıkarken ona yetişmeye çalışsam da bir kaç basamak arkasında kalınca nefesimi düzene sokmak için koridora yönelmeden durmuştum.

Kulağıma gelen uğultuyla duraksamıştım. Hafif başımı eğerek kim olduğunu görmeye çalıştığımda Jungkook ve bir türlü bizi yalnız bırakmayan hemşireyi görmüştüm.
"Jungkook ne işin var bu katta?", "Kalan eşyalarımı almaya geldim abla ne var?" dediğinde başımı çekerken cümlesinde donmuştum. Normalde hemşirelere hastane içinde birinci dereceden yakın gibi davranmak doğru değildi. Belki de Jungkook uzun zamandır burada kaldığı için bu abla samimiyeti oluşmuştu. Sorgulamaya değer miydi bilmiyordum..
Sakince nefes alıp koridora adım attığımda ortalıkta gözükmüyorlardı.

Jungkook'un odasından gelen seslere doğru ilerleyecekken kapıda çarpışmıştık. Önüne gelip görüş mesafesini kapatan saçlarını yavaşça kenara çekmiştim.
Hafif gülümseyerek başını sallamıştı. Koridordaki yakın tavrı ne çabuk kaybolmuştu, bilmiyordum. Bir şey söylemeden gidecekken
"Seni yargılamayacağım ama cidden neden taşındın?" dediğimde ayaklarını sürüyerek durmuştu. Bana dönüp
"Manzaram yoktu.." dediğinde kollarımı bağlayarak ona histerik gülmüştüm.
"Peki Jungkook, git ve manzaranın tadını çıkar." diyerek odama girmeye kalktığımda yavaşça gelerek kapının önünde durmuştu.
"Gitme desen gitmezdim.", "Gideceğinden hiç bahsetmedin." derken kapıyı açmıştım. Arkamdan içeri girip topuğuyla kapısını kapatmıştı. Elindeki eşyaları yere bıraktıktan sonra maskesini de çıkarmıştı.
"Uzak kalmayı sen istedin." dediğinde sadece ona bakmıştım. Pencereye yönelirken arkamdan gelmişti.
"Ne zamandır ben istediğim için bir şeyler yapmaya devam ediyorsun Jungkook?" dediğinde düşünür gibi bir ses çıkarmıştı.
"Seninle tartışmayı sevmiyorum. O yüz ifadeni de sevmiyorum."
"Sen sevmiyorsun diye sorunlardan mı kaçalım?"
"Ben onu söylemek istemedim! Bunu sen de biliyorsun.." dediğimde hızlıca ona dönmüştüm.
"Merdivende bana bağırdığında o gece benden özür dilemiştin ve bir daha olmayacağını söylemiştin ama şimdi öyle değilsin." dediğimde burnunu kaşımıştı.
"O zaman daha farklı bir olay vardı Jimin yüzünden bağırmıştım sana ve yanlıştı ama bu sefer ki-"lafını bölmüştüm "Benim gönlümü alman için sadece Jimin den kaynaklı olaylar olması gerekiyorsa, tamam o halde.." dediğimde kaşını kaldırmıştı.
"Bak Yunseo, beni Jiminle ilgili olaylar içine sokma, duydun mu güzelim? Masadaki olayı da görmemezlikten geldim ve susuyorum. Bu toleransımı-" sırf onu sinir etmek için tekrar lafını bölmüştüm.
"Sen masada sadece egonu tatmin ettin, kendini tatmin ettin Jeon Jungkook.." dediğimde üzerime yürümüştü.
"Bir erkek egosunu tatmin etmek için daha farklı şeyler yapar Yunseo. Ben seni sevdiğim için öyle davrandım." dediğinde
susmuştum.
Gözlerini üzerimden çekip ellerini beline koymuştu.
"İyi ki taşındım biliyor musun, hem istediğin gibi uzak oluruz hem de seni ego tatmini için kullandığım kuşkusunu bensiz tekrar düşünürsün.. "dediğinde zorlanan sesi içime oturmuştu.
Ben ona gitme demeyecektim..Kapıdan çıkmıştı.
Deli gibi kendime yatağa atıp sızlamaya başlamıştım.

03:10

thehospitalgirl : önceden yaptığın bir teklif vardı

rabitkook :?

thehospitalgirl: yüzmek

rabitkook : istiyor musun?

thehospitalgirl : yok öylesine hatırlatayım dedim Jungkook..

rabitkook : şuan gidersek soğuk olur ama

thehospitalgirl : yanımıza havlu alsak?

rabitkook : onu ben de düşünüyorum da hasta olabilirsin

ᴛʜᴇ ʜᴏSᴘɪᴛᴀʟ || ᴊᴊᴋ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin