₪
"Yılan derisi yersin, virüs yayıldı dersin"
23.03
Tekrar balkona çıkmıştım. Hala oradaydı. Ona bakmadan çöp poşetini değiştirmiştim. Beni görse de konuşmayacağını biliyordum. Balkonu sildikten sonra içeri geçmiştim.
Çöpleri dışarı atmak için odamdan çıktığımda kapıda karşılaşmıştık. Korkumdan ses olsun diye terlikleri yerde sürüyerek yürüyordum. Jungkook'un arkamda geldiğini bilmek bana güven verse de konuşmadığımız için bu his içimde burukluk oluşturuyordu.
Giriş katındaki hemşirelerden biri izin verdiğinde kapıdan çıkmıştım. Çöp poşetini yere bırakıp derin bir nefes alırken Jungkook yanımda durmuştu.
Bahçe ilerledikçe karanlıktı. Çöpü uzaktan çöp kutusuna fırlatırken Jungkook beni beklemişti.
"Benimle konuşmayacak mısın?" dediğinde sessizce ilerlemiştim. Hastanenin girişindeki lavobada elimi yıkayıp dezenfektan makinasından geçtikten sonra odama zıt düşen koridorda yürümeye başlamıştım.
Canımın sıkıntısından hastaneye keşfe çıkmıştım. Aslında şuan peşimden gelen Jungkook'u yormaktan başka amacım yoktu. Merdivenleri ağır adımlarla çıkarken
"Yunseo! Gece elektrik kesintisi oluyor, odana dön." dediğinde içine hemşire mi kaçmıştı bunun? Birden kolumdan tutmuştu.
"Sana diyorum! Sağır mısın?" dediğinde ilk gün de böyle bir tartışma yaşadığımızı hatırlamıştım. Yavaşça kolumu çekerken
"Git de sen kızlara neyli soda ısmarlayacağını düşün.." dediğimde odama doğru dönmüştüm. Onun güldüğünü hissedebiliyordum.
"Sen de her neyse adı, onunla konuşmaya git(!)" dediğinde "O yüzden takipten çıktın değil mi?" dediğimde gözlerini kaçırmıştı.
"Senden çok bildirim geliyor tamam mı? Bundan rahatsız oldum.." dediğinde gözlerimi kısıp yürümeye devam etmiştim.
Odama varmama az kalmıştı. Merdivenleri çıkarken basamaklarda kalakalmıştım. Elektrik kesintisi konusunda haklıydı kesinlikle!
"Jungkook!" diye bağırdığımda belimi saran eliyle irkilmiştim.
"Buradayım, bağırma.." kısık sesle söylenmişti. Telefonunun ışığını açarken benden uzaklaşmıştı. "İlerle.." dediğinde birden tökezlemiştim. Elimi tutmaya kalktığında el ele tutuşmayı bırak yan yana olmak bile hatalı bir davranıştı. Elimi çekmiştim. Dışarıya verdiği sert nefesinden bozulduğunu anlamıştım.
"Beni bozan ilk kızsın.." dediğinde o görmeden gülümsüyordum.
.
Odanın kapısına geldiğimizde odama girmiştim. Telefonumu elime alıp yatağa uzandığımda mesaj gelmişti.
00:09
rabitkook: Bugün olanları unutalım mı?
thehospitalgirl: Kimseyle flört etmiyorum.
rabitkook: hmm.. (≖͞_≖̥ )
thehospitalgirl: Bunu nasıl yapıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛʜᴇ ʜᴏSᴘɪᴛᴀʟ || ᴊᴊᴋ✔
Fiksi PenggemarKöprücük kemiğini öpüp uzaklaşırken aramızdaki mesafeyi kapatıp "Şu işin adını koyalım. " dediğinde beni kendine çekmişti. Bir kaç kelime döküldü dudaklarımdan, öpüşüyle kapandı yaram. Köprücük kemiğinde uyuttu beni, kollarıyla ruhumu saran adam. ...