Selam MÜBREM severler..
Başlamadan önce yıldıza basalım mı?
Biraz ses verelim canlarım..
Ne kadar utansa da kocasının bu hareketini çok düşünceli buldu Öznur. Yaşadığı deneyim ise inanılmazdı. Hissiz bir kadın olmadığını anladığı için de çok mutluydu. Sonuçta artık evliydiler ve o, hayatlarını yaşanılır kılmaya çalışacaktı. İkisinin de bavullarını yerleştirdikten sonra çiçekli mini mor elbisesini giydi. Boynuna normalde saçı için kullandığı ekru fularını takarak kızarıklıkları kapattıktan sonra hafif bir makyaj yaparak indi aşağıya.
Özgür yemek masasına oturmuş karısını bekliyordu. Kıyafetini görünce hışımla ayağa kalkarak yanına gitti ve elini tutarak tekrar odalarına çıkardı. Genç kadın kocasının peşinden sürüklenirken bir yandan da öfkeli hallerine anlam veremiyordu.
"Bu ne Allah aşkına! Artık genç bir kız değil evli bir kadınsın. Elbisenin eteği bir karış." diyen Özgür, Öznur'un etrafında tur atarak devam etti.
"Sırtı zaten yok. Memelerini kapatman çok ince bir davranış doğrusu. Bilmen gereken şey şu ki karıcığım ben kıskanç bir adamım. Benim olanın görülmesinden hoşlanmam, şimdi hemen doğru düzgün bir şey giy. Evde erkek çalışan var."
Öznur tek kaşını kaldırdı meydan okurcasına, "Hayır!" dedi öfkeyle.
"Benimle evlenmek istediğinde nasıl giyindiğimi biliyordun. Şimdi değiştirmek isteyemezsin. Ayrıca evlilik şartları ikimiz açısından da yerine getirildi eğer hamile kalmadıysam diğer ay yine sevişiriz. Benden yana şüphen olamaz ama sen istediğini yapabilirsin." dedi. Çok sinirlenmişti. En son ne zaman sesini bu kadar yükselttiğini dahi hatırlamıyordu ama adamın ona hafif meşrepmiş gibi davranması onu çileden çıkarmıştı. Ayrıca hiçbir kadın ilk deneyiminden sonra böyle soğuk karşılanmamalıydı.
Öznur daha ne olduğunu anlayamamıştı ki kendini genç adamın kollarında delice öpülürken buldu. Ceza verir gibi öpülürken bir yandan elbisesi çıkarılıyordu. Özgür geri çekildiğinde üzerinde sadece iç çamaşırları vardı genç kadının.
"Verdiğin izin için sağol." dedi sinirle.
"İstediğimi yaptım ve seni soydum. Şimdi de istediğimi yaparak o güzel kıçını benden başka kimsenin göremeyeceği bir kıyafet seçeceğim. Sevişme olayına gelince karıcım, inan sen de bir ay beklemek istemeyeceksin." dedi ama aslında verdiği tepkiye kendisi de anlam veremedi. Karım olduğu için bu kadar kıskandım sanırım, diye düşündü. İşin doğrusu elbise Öznur'a çok yakışmıştı ve o, kıyafete takacak erkeklerden değildi.
Öznur tüm sinirine rağmen, sırf kavga etmemek için kocasının dolaptan çıkardığı eşyaları giydi üzerine. Yemeğe oturduklarında üzerindeki kot pantolon sert olduğundan kıpırdadıkça canı yanıyordu ama tek kelime etmedi, sızlanarak adamı mutlu etmeyecekti kesinlikle. Yemekten sonra ise yorgun olduğunu öne sürerek odalarına çıkarak gecelik giydi üstüne. Pantolon ilk deneyim sonrası çok yanlış bir giysiydi çünkü.
Özgür gösterdiği tepkiden dolayı pişman olmuştu. Karısı doğru düzgün oturamamış, yaptığı her harekette yüzünü buruşturmuştu. Şimdi bu gece sevişmek istese olmazdı ve yarın sanki çok uzaktı... Düşündüğü gibi olmamış, karısına karşı olan arzusu dinmemişti. Odaya geldiğinde Öznur'u yatağın en ucuna yattığını görerek gülümsedi. Evliliğinin ilk gününde karısından protesto görmesi komikti. Soyunduktan sonra yatağa girdi ve belinden sarılarak Öznur'u kendine yasladı. Karısı gecelik giydiğinden elini altına sokarak kalçasını tuttu genç kadının.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBREM (KAÇINILMAZ AŞKLAR-1) (TAMAMLANDI)
Roman d'amourDİKKAT: Okuyacağınız bu kitap bağımlılık yapar. Çokça ağlar, hiç beklemediğiniz bir anda gülersiniz. Eh! İşin içinde biraz sinirlenmek de var tabi😊 Not: Kitap klasik bir zorba erkek hikayesi değil, çok karakterli bir hikayedir. MART 2021/ #merak 1...