Selam canlar! Yeni bölüme hazır mıyız?
Peki yıldıza bastık mı?
Bu bölüm slncylnx için..
Nadir ve Selin ağırlıklı bir bölüm okuyacağız.. (Benim hayalimdeki Nadir ve Selin)
Mustafa hafta başı ilk iş olarak Pınar'ın çalıştığı hastaneyi araştırdı. Hastane Eskişehir'de oldukça rağbet görüyordu ama mali açıdan büyük bir çıkmazdaydı. Evet, bunu yapacağım, dedi kendi kendine. Kadın onu etkilemişti, hem de çok. Özgür'ü örnek almaya karar verdi. Başarıya giden yolda her şey mubahtı. Hemen arkadaşlarıyla buluşup kararını açıkladı.
"Manyak mısın oğlum sen, kadını daha bir kez gördün." dedi Enes, Mustafa'nın kararını onaylamayarak. "Sanki hastane işinden çok anlıyorsun da."
Mustafa neşesi eksik olmayan bir insandı. Enes'e alay eden gözlerle baktıktan sonra eliyle Erdem'i işaret etti.
"Bunun yaptıklarına sesiniz çıkmamıştı Enes Efendi. Onun da sanattan anladığı pek söylenemez. Hem ben kararımı verdim." dedikten sonra yardım beklercesine Özgür'e döndü. "Özgür dostum, sen bari destek ol."
Özgür memnun olmadığını belirtircesine homurdandı önce.
"Ulan kendinize eş ararken karımın çevresinden uzak dursanıza. Sonunda Öznur ile aramı bozarsanız canınıza okurum." dedi sinirli sinirli. Özgür endişeliydi önce Erdem, şimdi de Mustafa. Sanki koca Eskişehir'de başka kadın kalmamıştı. Arkadaşları üzülürse Öznur onun başının etini yerdi.
Kemal ortamın gerildiğini fark ederek araya girdi. Sakin kişiliği ile ortam yumuşatmak onun işiydi daima.
"Beyler sakin. Birincisi, Özgür dostum, sen kimseyi eleştirecek durumda değilsin. Hatırlatırım olayları sen başlattın. İkincisi, Erdem akıl verecek insan sen hiç değilsin. Üçüncüsü Enes bunlar senin karının erkek versiyonu gibi, neden yadırgıyorsun? Son olarak Mustafa, bu kadınla şansını denemek istiyorsan ben sana destek olurum. Kadın seni bu kadar etkilemese bu kararı vermezdin." dedi.
Özgür oflayarak onayladığını belirtti. "Ben mecburen destek olacağım. Batırırsan karımla aram bozulabilir."
Enes kusacakmış gibi yaparak Özgür'ü gösterdi arkadaşlarına. "Ulan bu ne zaman bu kadar kılıbık oldu." dedikten sonra Özgür'ün kolundan tutup ayağa kaldırdı. "Hadi oğlum hadi. Evine git sen. İznin bitmiştir." dedi dalga geçerek.
Özgür hiç oralı olmadı, zaten karısını özlemişti. Sanki kovulmayı bekliyormuşçasına ceketini alarak ayağa kalktı. "Hesabı ödeyin." dedikten sonra Erdem ve Mustafa'ya kaş göz işareti yaparak dikkatlerini çekmeyi bekledi. iki adamın da gözlerini ona dönünce kötü kötü bakarak konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBREM (KAÇINILMAZ AŞKLAR-1) (TAMAMLANDI)
RomanceDİKKAT: Okuyacağınız bu kitap bağımlılık yapar. Çokça ağlar, hiç beklemediğiniz bir anda gülersiniz. Eh! İşin içinde biraz sinirlenmek de var tabi😊 Not: Kitap klasik bir zorba erkek hikayesi değil, çok karakterli bir hikayedir. MART 2021/ #merak 1...