Selam canlarımm..
Yeni bölüm geldi.. Yıldızımız parlasın mı?
İyi ki geldiniz...
Mete normalde Ankara'daki organizasyona gelmezdi ama Didem ile birlikte olma fikri çok cazipti. Hem bu geziler aralarındaki samimiyeti de arttırmıştı. Organizasyon oldukça sıkıcıydı ama onun amacı farklıydı. Didem'e yakın olma fikrine asla hayır demezdi. Yemekler yenmiş, insanlar dans etmeye başlamıştı. Tam Didem'i dansa kaldıracaktı ki yanına çok hoş bir adam geldi.
"Affedersiniz. Adım Ahmet. Müsaitseniz sizinle dans etmek isterim." Dedi Didem'e. Didem gülümseyerek kabul etti teklifi. Mete inanılmaz sinirlendi ama yapabileceği bir şey yoktu. Kadın üzerinde hak iddia edemezdi şu an. Gözlerini Didem ve adama diktiğinde danstan sonra yanından ayırmamaya karar verdi Didem'i. Adam biraz fazla mı sarılmıştı sanki. Yok sakin olmalıyım, dedi içinden, şimdi döner Didem diye düşündü ama Didem geri dönmedi. Ahmet ile gezmeye karar verdiklerini söyleyen bir mesaj atmıştı. Mete hemen kapıya koştu ama Didem çoktan gitmişti. Oysa gözünü üzerinden ayırmamıştı hiç. Kendine içki söylediği an kaybolmuştu kız ortadan. Sinirle odasına çıktı. İkisinin odasının arasındaki kapıyı açtırdı bir müddet sonra. Odada volta atarken küfürler yağdırıyordu kendine. Didem'in de ondan hoşlandığını düşünmüştü ama yanılmıştı demek. Hayatında onu böylesine etkileyen tek kadın başkasını tercih etmişti. Didem'in yeni tanıdığı bir adamla dışarı çıkacağını ise asla düşünmezdi.
Didem ise aptal aptal bir kafede oturduktan sonra odasına dönmeye karar verdi. Aslı ve Öznur'a göre Mete onu bekleyecekti ama o otele geldiğinde onu bekleyen kimseyi görmedi. Resepsiyona not bırakılmamıştı ki ısrarla iki üç kez sormuştu Didem. Mutsuz bir şekilde odasının kapısını açtı. Çantasını yatağın üzerine atarak duşa girdi. Lanet elbiseden de o saçma derecedeki topuklu ayakkabılardan da kurtulmak istiyordu. Tüm plan koca bir hiçti demek. Adamın umurunda bile değildi. Mete onu istemiyordu. Elbiseyi duşta çıkardı ama ayakkabılardan kurtulmak için oturması gerekiyordu. İçeri girip yatağa oturdu. Tam eğilmişti ki erkek ayakkabısı gördü önce. Çığlık attı ayağa kalkarken. İç çamaşırları ile olduğunu unutmuştu. Mete komedinin üzerindeki loş ışığı açtı. Öfkeli hali dahi karşısında duran seksi kadını algılamasına engel değildi. Kırmızı seksi çamaşırlar, bağcıklı topuklu ayakkabılarla tanrıça gibiydi Didem.
"Neredeydin bu saate kadar?" diye sorarken sesi buz gibiydi. Sıktığı dişlerinin arasından konuştuğu belliydi. Didem gerçekten korktu.
"Dışarıdaydım." diyen Didem, şaşkınlığını saklayamıyordu.
"Dışarıda nerede?" diye üsteledi Mete.
"Bunun sizi ilgilendirdiğini sanmıyorum."
"Didem, söyle neredeydin?"
"Dışarıdaydım dedim ya."
Mete gözlerini kıstıktan sonra ürkütücü bir tebessüm yerleşti dudaklarına. "Senin hakkında yanılmışım. Bu dünyadaki en harika kadın olduğunu düşünmüştüm. İlk kez gördüğün bir adamın peşinden gitmeni beklemezdim. Haklısın artık beni ilgilendirmiyorsun."
Didem panik olmuştu. Kızlara göre Mete ondan hoşlandığını söyleyip birlikte olmak isteyecekti güya ama adam büsbütün çıkıyordu hayatından hem de daha girmeden. Mete arkasını dönmüştü ki panikle atıldı ileriye. "Dışarıda ve yalnızdım. Cafem'de. Kameraları vardır mutlaka kontrol edebilirsin. Sadece bunalmış, yalnız kalmak istemiştim. Otelden çıktığım an Ahmet Bey ile ayrıldık. Birlikte değildik yani. İspatlayabilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBREM (KAÇINILMAZ AŞKLAR-1) (TAMAMLANDI)
RomanceDİKKAT: Okuyacağınız bu kitap bağımlılık yapar. Çokça ağlar, hiç beklemediğiniz bir anda gülersiniz. Eh! İşin içinde biraz sinirlenmek de var tabi😊 Not: Kitap klasik bir zorba erkek hikayesi değil, çok karakterli bir hikayedir. MART 2021/ #merak 1...