Selam MÜBREM okurları :)
Hiç niyetim yokken özel bölüm yazmaya karar verdim. (Tamam yalan söyledim hiç yazmayacaktım ama bir okurum aklımı çeldi.) Bol bol yorum bekliyorum sizlerden.
Severek okumanızı diliyorum. Ayrıca bu bölümde TUZAK okuyucularına bir kopya var.
Başlamadan önce yıldıza basalım mı?
Öznur, yeniden bebek sahibi olmaya karar verdiklerinden beri farklı bir mutluluk yaşıyordu. Bebek yapma çalışmalarının keyifli olduğu su götürmez bir gerçekti ve bu kararı aldıkları dünya turu sonrası kendisini tazelenmiş hissediyordu. Kızlara bir aylık hamile olduğunu açıklayınca onlar da hemen olmasa da, Aslı hariç bebek fikrine sıcak baktıklarını söylemişlerdi. Öznur bu duruma hiç şaşırmadı, gruptan ayrı bir heyecan yaşamak imkânsızdı. Birinin kararı hepsinin kararı oluveriyordu.
Özgür yeniden baba olacağını arkadaşlarına organize ettiği bir yemekte açıkladı.
"Kerem iki yaşına geldi artık. Kardeş için tam zamanı diye düşündük Öznur ile. Arkadaş gibi büyüsünler istiyoruz." Dedi heyecanını bastıramadığı sesiyle.
Erkekler bu güzel haber karşısında mutlu olduklarını ayağa kalkıp Özgür'ün sırtına yumruk atarak göstermişlerdi ama tekrar yerlerine oturmadıklarında Özgür şaşkın şaşkın suratlarına baktı.
"Ne diye ayakta duruyorsunuz oğlum? Oturun da yemeğimizi bitirelim." Dedi ama arkadaşları sandalyenin sırtına koydukları ceketlerini giymeye çalışıyorlardı.
Özgür tuhaf davranan arkadaşlarından açıklama bekliyordu ama biri telefonunu cebine koymakla, bir bölümü arabalarının acilen getirilmesini istemekle meşguldü. Dayanamayarak Erdem'in kolunu tuttu.
"Ulan kafayı mı yediniz? Birden ne oldu hepinize?"
Erdem, valeden arabanın anahtarını aldıktan sonra arkadaşına döndü. "Akşama hazırlık yapmam lazım. Acelem var dostum. Tekrar tebrikler." Diyerek arkasını dönmüştü ki, Özgür tekrar kolunu tuttu arkadaşının.
"Daha bir saat öncesinde hiçbirinizin acelesi yoktu. Birlikte öğle yemeği yemeği fikrine sıcak bakıyordunuz. Ne oldu birden bire?"
Mustafa, "Sen baba oldun yine." Diye lafa girdi.
Özgür artık sinirleniyordu. "Tamam işte, kutluyoruz birlikte. Nereye böyle gizemli gizemli?"
Enes,"Baba olmaya." Dedi sakince.
Özgür, "Yuhh!" diye bağırdı arkadaşlarına. Sonra gülerek ekledi. "Kızların bu kararınızdan haberleri var mı?"
Nadir, gülerek "Sürpriz yapacağız biz." Dedikten sonra resmen ortamdan ışınlandı.
Özgür, sakince masasına oturdu. Olaya iyi yanından bakınca tüm mezeler ona kalmıştı. Tabağını doldururken Kemal ve Hakan'ın da yerlerine oturduğunu fark etti.
"Ne o, siz gitmiyor musunuz?" diye sordu arkadaşlarına.
"Teorik olarak Gizem'i hamile bırakmam imkânsız biliyorsun. Kaldı ki ben hiçbirinizin yapamadığını yapıp, bir defada iki bebek babası olacağım." Dedi gururla. Hakan nedense Gizem'in ikiz bebeklere hamile kalmasını doğaüstü bir durummuş gibi lanse ediyor ve her fırsatta kendiyle gurur duyuyordu. Gizem için Hakan'ın davranışlarının tek bir açıklaması vardı. Ona göre operasyonda kocasının beyninde mantıktan sorumlu kısım geri döndürülemez bir şekilde hasar almıştı.
"Ben yeni baba oldum. Önce onu ve annesini aynı zamanda büyüteyim sonra kardeş yaparız." Dedi Kemal gözlerini devirerek. Zeynep gerçekten bazen azılı bir çocuğa dönüşebiliyordu. Pamuk şeker için çocuklarla kavga ettiğine bizzat şahit olmuştu Özgür. Bahçelerine yaptırdığı salıncağa Zeynep haricinde kimse oturamıyordu mesela. Evlerinde lolipop şekeri stoku vardı ve kendisi haricinde birinin yemesi yasaktı. Özgür arkadaşının kararını çok akıllıca buldu. Kemal evdeki iki çocuğunu büyütmeliydi önce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBREM (KAÇINILMAZ AŞKLAR-1) (TAMAMLANDI)
RomanceDİKKAT: Okuyacağınız bu kitap bağımlılık yapar. Çokça ağlar, hiç beklemediğiniz bir anda gülersiniz. Eh! İşin içinde biraz sinirlenmek de var tabi😊 Not: Kitap klasik bir zorba erkek hikayesi değil, çok karakterli bir hikayedir. MART 2021/ #merak 1...