Někdo se mu lepí na záda. Chce se otočit na druhou stranu, ale tělo jeho milence je těžší než jeho vlastní. Navíc leží na ruce, která není jeho - tu svou ještě nenašel. Ono taky, kdo to vymyslel, aby čtyři dospělí kluci spali v jedné posteli. Budou losovat. Příště spí jeden z nich ve vaně a jeden na balkóně.
"Pššš," zamumlá mu do ucha jeden z jeho společníků. "Spíme."
"Ne, my nespíme, my se potíme, mačkáme a-"
"Buzníme," doplní ho trochu posměšně třeťák.
"Až příště uteče z Jackovy postele, zakazuju ti mu poskytovat azyl."
"Kdo by to bol povedal, že z postele jedné buzny uteče k dalším třem buznám," zabrblá Kapitán.
"Tady nejsou žádné tři buzny, jenom dva teplouši, a ti nejsou teplí."
"Přátelé, já nechci být řiťopich, když už jsem buzerant, ale neprotiřečíte si náhodou?"
"Zalehni, Harolde Edwarde, bo příště spíš ve vaně."
"Tam se mi bude blbě buznit," protestuje Harry.
Následně se ozve chorál tří rozespalých hlasů: "Zalehni, Harolde Edwarde."
"Tiše, děti, mamka spí po noční."
"Ale já jsem-"
"Pravdu má Náčelník!"
"Harry, buď zmlkneš dobrovolně, nebo ti pomůžem," zabrblá podrážděně Zayn.
"No taký anál by bodol."
"Mám si sundat kalhoty nebo mám jít za dveře?" zeptá se upřímně Cas.
"Máš zmlknout," připomene mu Zayn.
Kapitán se tiše zasměje. Otočí hlavu a kousne Harryho do tváře. "Neposlouchej ho, Cas. Pokud nedostane svou ranní blowjob, bude protivný až do poledne."
"Taky se chci v příštím životě narodit jako bůh," posteskne si Caspar.
"Kdybych byl bůh," povzdechne si Zayn, "zařídil bych blowjob pro všechny."
"Já bych tě volil," ocení ho Harry.
"Hazz, ty přijdeš do nebe jako první," posteskne si perský princ přehnaně blahosklonně, načež téměř apaticky dodá: "Abychom si od tebe s Louisem v pekle konečně odpočinuli."
Cas se rozesměje na celé patro: "Kebych to byl býval věděl, tak bysem to s tebou ve druháku nevzdal."
Zayn ho na oplátku kousne do ramene. "Proč jsme si nezvolili Cas místo Harryho?"
"Protože Harry nestřídá Kapitány," zavrčí Louis.
"No tak jsem se líbal s Jackem, no!" vřískne naoko podrážděně Caspar.
"Proč jsem se já nelíbal s Jackem?!" ozve se uraženě Louis.
"Kdo je Jack?" zamračí se Harry.
Zayn moudře mlčí.
"Asi tě Jack nechtěl líbat."
"Kdo je kurva Jack?" dožaduje se Harry znovu.
"Já jsem se ho neprosil, aby mě líbal!"
"Ale já jsem chtěl, aby mě líbal?!"
Harry našpulí rty: "Odpoví mi někdo?"
"No tak na něj mám crush, no!"
"Možná proto líbal mě! Abych ti o tom aspoň vyprávěl!"
"Přestaňte mě ignorovat!"
ČTEŠ
Given a Chance
FanfictionDůležitá upozornění, než začnete číst: 1.: Být mrtvý je cool. 2.: Cokoliv, opakuji _cokoliv_ se dá použít jako dildo. 3.: Chudák Luke. 4.: Punkrock se umí mstít. 5.: Pokud hledáte hlavní postavu, musíte si vydržet do 205. dílu. 6.: V některých k...