"A teď, když jsme si ujasnili, co máš a nemáš Gee posílat, pojď, čtvrťáci dneska mají přespolní běh a já musím vidět Louise v upnutých jeggings."
Luke se usměje a trochu zčervená - je rád, že není s okukováním Louise sám. Přece jenom, je to bůh. "Zayn je dneska na tělocviku taky."
"COŽE?!" vykřikne Calum, oblékne si tričko naruby, sebere Michaelovu lahev s vodou a vystřelí na hřiště.
"To bylo chytré," protáhne uznale obličej Michael. "Konečně mě přestal školit."
"My-myslí to s tebou dobře," pípne Luke, oblékne si kalhoty a zaváže boty, přičemž zvládne jenom dvakrát zavrávorat a jenom jednou zakopnout, což je úspěch.
Michael ho s úsměvem pozoruje, počká, než bude Luke hotov a schopen chůze, a až potom pokyne Lukovi, aby vyšel ze dveří jako první. Luke si nemůže pomoct, shledá to neskutečně galatním.
"Okay, okay. Páni, wow."
Zayn a Louis vedle sebe. V jeggings. Široce rozkročeni. Předkloněni. S rukama skoro na zemi. Očividně to má co dělat s jejich šlachami a svaly, to nedokáže punkrocker posoudit, ale dokáže posoudit, co přesně to dělá s jeho svalem.
"Ať si Dr. Zloun říká, co chce. Tohle je božské."
Luke nemůže s Michaelem nesouhlasit. Dokonce i on by měl tendence jim svléknout kalhoty, zlehka jim naplácat, a pak se do nich zabořit jazykem napřed, než by měl dostatek odvahy roztáhnout jejich dírky a pomalu do nich proniknout a to se Luke považuje za spíše submisivního milence - tedy, ne že by se snad někdy miloval, to samosebou ne, ale tak nějak má pocit, že to tak jakoby asi jednou, jestli k tomu vůbec někdy dojde, bude.
Cal sedí v první řadě na tribuně a fandí, pokud se to slintání dá označit za fandění. Michael přemýšlí, jestli má jít fandit vedle Cal, a nebo jim najít nějakou výhodnější pozici, například tu, kterou zaujal Caspar - ten leží na zemi na zádech asi metr od božské dvojice a vzhlíží ke svým bohům jako peasents na Olymp. Michael se rozhodne být kamarád a než se zhroutí vedle Caspera, zajde si pro Caluma a až společně s ním se tak trochu omylem zhroutí na Caspera, který si v hlavě poznamená, že ho má seřvat, ale až později, protože teď má jeho mozek na starosti mnohem důležitější věci, třeba creepit, fandit a slintat. Michael naopak zneužije svojí pozice k tomu, aby si Casperovým tělem podložil hlavu a měl tak lepší výhled. Přátelská výpomoc. Teď už chybí jenom něčí ruka ve slabinách a Geordin penis v análu. Jako nepohrdnul by ani jako Calumovým nebo Lukovým, což o to, Michael není vybíravý, on by klidně nabídl ruku, pusu, cokoliv, stačí jenom pohled na bohy a udělá cokoliv nebo kohokoliv, pokud u toho může koukat na bohy, do čehož Calum dostane spásný nápad; zahrnuje to jeho ruku, Zaynovy jeggins a násilnou výpomoc gravitaci, přičemž jedna ruka uchopí jeggins a začne je velmi pomalu stahovat dolů, přičemž druhá ruka se bude velmi nenápadně plížit na jih, ačkoliv leží hlavou na sever.
"Vidíš, a to je přesně ten důvod, proč nechodím na tělocvik," povzdechne si Zayn.
ČTEŠ
Given a Chance
FanfictionDůležitá upozornění, než začnete číst: 1.: Být mrtvý je cool. 2.: Cokoliv, opakuji _cokoliv_ se dá použít jako dildo. 3.: Chudák Luke. 4.: Punkrock se umí mstít. 5.: Pokud hledáte hlavní postavu, musíte si vydržet do 205. dílu. 6.: V některých k...