part11

866 161 6
                                    

صدای فریاد دردناکش توی عمارت خالی تنین انداخت.ولی مرد روبروش خیلی بیرحم تر از اونی بود که براش مهم باشه.

لگد دیگه ای به شکم پسرک گوشه ی دیوار زد.پسرک از شدت درد داشت از حال میرفت.

"خوا...خواهش...م..می...میکنم....و..ولم...کنین..."

اما با مشتی که پسر روبروش بهش زد نتونست ادامه بده و خون از دهنش جاری شد.

"ما بهت هشدار داده بودیم.تا تو حرف نزنی و اطلاعاتو به ما ندی ما ولت نمیکنیم و هروز باهات بازی میکنیم"

و بعد از موهای پسر گرفت و سرشو محکم کوبید تو دیوار.

"فعلا دیگه ادامه نمیدم.میترسم بمیری.هرچند قراره بمیری ولی بعد از دادن اطلاعات به من"

"ته...تهیونگ...چ..چرا...این...کار...کارو...می..میکنی......مگه...ما...دو..دوست...نبودیم"

"دوست؟[خنده ی بلند]واقعا؟ ببین این خنده دار ترین حرفی بود که تو این دو هفته شنیدم.ولی تو از فعل گذشته استفاده کردی.خودتم گفتی که بودیم"

بعد اومد و جلوی یونجون زانو زد و چونه شو گرفت.کمی به چشماش خیره موند.بعد گفت"دیگه نیستیم"

و بعد بلند شد و به طرف در رفت ولی آخرین حرف یونجون که با بغض زمزمه شده بود از گوش های تیزش دور نموند."حق با توعه..ما دوست نبودیم...برادر بودیم."

************************************

بعد از کلی بازی کردن الان هر کدوم تو یه جا از خونه خسته افتاده بودن.ییرن بعد از چند ماه بالاخره به لطف دوستاش تونسته بود راحت بخوابه.

سوبین و جیمین تنبلم مثل این چند ماه خیلی با خیال راحت خوابیده بودن.سوبین تو اتاقش روی تخت خواب.جیمین تنبلم جلوی تلوزیون روی کاناپه.

جونگ کوک سرشو با تاسف و خنده تکون داد و نچ نچی کرد.رفت کنار جیمین روی زمین نشست و به صورت غرق در خوابش نگاه کرد.

"جیمین؟"
"هوممم"
"پاشو برو تو اتاق خودت بخواب"
"نمیخوام"
؛بیخود میکنی پاشو ببینم"

با تن صدای بالایی گفت و باعث شد خواب از سر جیمین بپره.

"چته وحشی"

بعد از کمی مکث صورتش آروم شد و با یه لبخند به طرف جونگ کوک برگشت.

جونگ کوک خوب این لبخندو میشناخت.پشت این لبخند شیرین یه طوفانی بود که میتونست تورو تا قطب شمالم ببره.آب دهنشو قورت داد و سعی کرد لبخند بزنه.

"کوکی..عزیزم..تو الان چی گفتی؟"
جیمین با یه لبخند و لحن آروم و شیرینی گفت ولی چشماش خون بودن.

"هی...هیچی...هیونگ"

ولی جیمین همچنان با لبخند زل زده بود به جونگ کوک.

again after long timeWhere stories live. Discover now