1 5

4 0 0
                                    

Pazartesi kendimi, en bitkin ve halsiz hissettiğim gündü önceden.
Şimdi ise okula gitmek için, haftasonunun geçmesini heyecanla beklemiştim.

Kısa sürede ne çok şey değişmişti hayatımda.
Bundan dolayı da çok mutluydum, her şey istediğim gibi olmaya başlıyordu.

Saçlarımı taradıktan sonra okul çantamı alıp aşağı indim.
Mutfaktan yine eşsiz kokular geliyordu. Babam bana kilo aldırmaya çalışıyordu sanırım.
Gülerek yanlarına gittim, Efe oturmuş kahvaltısını ederken onu yanağından öptüm ve babama sıkıca sarıldım.

"Günaydın kızım."

"Günaydın baba."

"Erkencisin? Normalde bu kadar erken gitmezsin?"

"Artık erken gideceğim."
Güldü.

"Hadi otur da bir şeyler ye."

Dediğim gibi artık okula erken gidecektim. Doruğu fazladan göreceğim on dakika bile benim için değerliydi.

-
Okula geldiğimde ilk ders prova yapacağımız için, müzik odasına ilerledim.
Heyecanlıydım, her zaman olduğu gibi...

Sınıfa girdiğimde Seçil hariç herkes oradaydı.
Doruk beni gördüğü gibi gülümsedi. Sabah sabah, bu aşırı iyi gelmişti.
Cumartesiden sonra pek konuşmamıştık. Özlemiştim.

"Günaydın."

"Günaydın." dedim ve yanlarına ilerledim.

"Naber Pera?"

"İyiyim siz nasılsınız?" Sinanı cevapladıktan sonra bir süre hepimiz sohbet ettik. Sohbet esnasında sürekli Dorukla göz göze gelmiştim, her seferinde gülümsüyordu.
Onu sevmemek elde değildi.

Bir kaç dakika sonra da Seçil gelmişti. Herkes yerlerini aldı ve prova başladı.
Doruk bu sefer elektro yerine, klasik bir gitar çalıyordu, sabah saatleri olduğu için de mikrofonsuz çalışma yapacaktık.

"Ne çalışıyoruz?" dediğimde herkes bir süre düşündü.
Bir çok şarkı vardı, ilk hangisinden başlayacağımızı bilmiyorduk.

"Küçük sevgilim?" Doruk konuştuğunda gülümsedim.

"Tamamdır." dediğimde herkes onayladı ve onlar şarkıyı çalmaya başladığında bende, söylemeye başlayacaktım. Seçil de arka vokallik yapacaktı.

Boğazımı temizledim ve saçlarımı geriye atarak rahat bir pozisyonda şarkıya girdim.

Benim küçük sevgilim
Sen bana neler yaptın
Böldün parça parça
Onlar bilmez, onlar bilmez
Bakarlar yüzüme
Sanki yoksun gibi
Sanki yalanmışız gibi

Durduğum sırada yine Dorukla göz göze gelmiştik, utanarak gözlerimi kaçırdım ve devam ettim.

Benim küçük sevgilim
Sen bana neler yaptın
Kırdın defalarca
Onlar bilmez, onlar bilmez
Vururlar yüzüme
Sanki yoksun gibi
Sanki yalanmışız gibi

Bu şarkı benim için değerli bir şarkıydı. Bu şarkıyı seçmemiz için de bolca ısrar etmiştim.
Sözleri çok anlamlı, değerli geliyordu.

En Güzel ŞarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin