1 6

3 0 0
                                    

Dünden sonra aşırı keyifli uyanmıştım ve hiç sallanmadan okula gitmiştim.

Okula girdiğim gibi aklıma dünkü olanlar gelmişti. Gülerek sınıfıma ilerledim.
Doruk ortalarda gözükmüyordu, hep geç kalıyordu.
Sınıfa girdim ve bizimkilerle selamlaştıktan sonra yanlarına oturdum.
Cenk'e dün olanları anlatmıştım Buse de biliyordu.

"Nasılsın kaçak?" dediklerinde güldüm.

"Daha önce hiç bu kadar iyi olmamıştım." Cenk bana sımsıkı sarıldı. Doruğa olan hislerimi ona anlatmıştım ve o da beni anlayışla karşılamıştı.

"Senin adına çok seviniyorum Pera." dediğinde saçlarımı okşadı. Bende mutlulukla ona sıkıca sarıldım.
Buse de yanımıza gelip bize sarıldı,

"Beni de unutmayın." dediğinde gülüştük ve üçümüz de bir süre sarılı öylece durduk.
Çok güzel bir andı, arkadaşlarımla böyle olmak.

Bu sırada gözlerimi kapıya çevirmiştim ve Doruğu görmüştüm. Heyecanla ona bakarken sınıf kapısına yaslanmış kollarımı birleştirmiş bizi izliyordu.
Gülümsedi ve göz kırparak gitti. Bende gülümseyerek bizimkilere sarılmaya devam ettim.

Dahaa mutluuu olaamamm!

-
Okul çıkışında Dorukla beraberdik. Biraz yürümeyi kararlaştırmıştık.

"Nasıldı günün?"

"Fena değildi, prova olmayınca çok boş geçiyormuş gibi hissediyorum." dediğinde gülümsedim.
Bugün prova yapmamıştık, bende bu konuda üzgündüm. Prova yapmayı hem çok seviyor, hem de Doruk'la olmak beni çok mutlu ediyordu.

"Senin nasıldı?" dedi.

"Bende çok boş geçmiş gibi hissediyorum."

"İyi yalnız değilmişim." dediğinde gülüştük.
Bir süre de sessiz kaldık. Öylece boş sokakta yürüyorduk.
Dünden sonra ondan biraz utanıyordum, çok yakınlaşmıştık.

"Dünden sonra pek sessizleşmişsin." diyip güldüğünde, onun da benim gibi düşündüğünü anlamıştım.

"Dün gerçekten çok güzeldi." dediğimde beni onaylarcasına başını salladı.

"Kesinlikle öyleydi."

"Keşke her gün öylece kaçıp uzaklaşsak." dedim.

"İyi geldi değil mi?" dediğinde başımı salladım.

"Kesinlikle." diye itiraf ettiğimde gülümsedi.

Hissettirdiği bir çok duygu vardı, ama bende henüz bunları ona anlatacak cesaret yoktu.
Aslında bu konuyu açıp açıkça konuşmayı çok istiyordum, bir defa da içimden geçeni yapmak istiyordum, ama bir türlü utancımı bir kenara atamıyordum.
Dünden sonra onunda benden hoşlandığını hissetmiştim. Beni öpecekti neredeyse, bunu başka ne amaçla yapabilirdi ki? Demek ki hisleri vardı.
Şu an yüzümde, kocaman bir gülümseme belirdiğine emindim.

"Ne gülüyorsun?" Doruğun sesini duymamla kendime geldim ve gözlerimi ona çevirdim.
Gülümseyerek bana bakıyordu.

"Hiç, aklıma bir şey geldi işte." dediğimde başını salladı.
Sonra kendime gelmeye ve ciddi durmaya çalıştım.

"Niye gülmüyorsun şimdi?" dediğinde tekrar ona döndüm.

"Nasıl?"

"Gülerken çok tatlı oluyordun."
Utanmıştım.

"Hiç beklemediğim anlarda iltifat ediyorsun." diyip güldüğümde o da bana eşlik etti.

En Güzel ŞarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin