AREL'İN ANLATIMINDANEcmel ile konuştuktan sonra dakikalar geçmiyordu Ayaz ismini duyunca kan beynime sıçramıştı. Onun kim olduğunu Ecmel'e anlatamazdım ama Ayaz kim olduğunu zaten Ecmel'e anlayacaktır o her şeyi öğrenene kadar sadece ona göz kulak olmam lazım. Gerçekleri hatırlaması için elimden gelenin fazlasını yapıp ailesini bile karşıma almam gerek.
Araştırmalarıma kaldığım yerden devam ediyorum Ayaz denen adamı bu işten çıkarmam lazım ve bunun için kanıtlara ihtiyacım var. Lanet olsun ki bu işleri bilgisayardan araştırmakla bulamayacağıma karar verip dışarıya çıkmam gerek . Ben de hukuk dışı iş yapsam bu adamlar kadar titiz olurdum çocuk kaçırma uyuşturucu organ mafyası falan filan bu adamlar kadar adisini görmemiştim.
Sabaha karşı biraz uyuduktan sonra kahvaltımı yapıp üzerimi giyindim. Telefonuma gelen mesajı görünce içim bir değişik oldu o adamların yanında olmak istemiyorum bir şeyleri bize de bulaştıracakları kesin.Her ne kadae kendi yağımda kavrulsam da develete zarar verecek işlerden hep kaçınmaya çalıştım ama bir yerden sonra bazı yerlerde kuralsız insanların yanında durmak zorunda kaldım.
Arabamım anahtarını alıp rvden çıktım Ecmel'in attığı konuma gitmem yarım saatimi alırdı ona hem bu ıadsr yakın hem de o kadar imkansız olmak biraz canımı yaksa da yıllardır pes etmeyip şimdi pes edecek halim yoktu.
ECMEL'İN ANLATIMINDAN
Alışveriş merkezinden telefonumu alıp buluşma yerine gitmeye başladım. İçimde değişik bir his vardı Ayaz'a karşı bunun sebebi de sanırım dün Arel'in davranışları beni korkutmuştu adam hep beni koruyacağını söylüyorsa vardır bir bildiği.
On beş dakika içinde buluşmaya anlaştığımız Cafenin önündeydim ama Arel'i bekleyip beraber girmeye karar verdim. Telefonu elime alıp Arel'i aramaya başladım ne zaman geleceği belli olmaz belki de hiç gelmez. Telefonumdan Arel'i bulup aramaya başladım.
"Efendim Ecmel"
"Şey Arel geliyor musun diye soracaktım beraber girelim ben tanımıyorum onları."
"Arkana bak Ecmel" deyince arkamı dönüp Arel'i görmem bir oldu. Bu adam bana huzur veriyor.
"Gelmezsin diye korkmuştum" dedim.
"O yamyamlara seni bırakmam hadi girelim"
Kafamı sallayıp yürümeye başladık. İçeri girdiğimizde iki kişinin bizi görünce ayağa kalmasından onlar olduğunu anladım. Masaya gelince elimi onlara uzatıp kendimi tanıtım.
"Merhaba ben Ecmel" dememle uzun boylu sarışın mavi gözlü olan elini uzattı.
"Merhaba ben de Ayaz" deyip elimi sıkıtı hayır normalde mavi gözlü ve sarışınları severim ama bu adam da iğreti durmuş açıkcası sanki kirlenmiş mavi gözleri. Diğer yanında duran adam ise Ayaz'a zıt bir şekilde siyah saçlı siyah gözlüydü nedense bu adamadan korkmuştum.
"Bende Mehmet" deyip elimi sıktı.
"Memnun oldum" deyip oturdum Arel'e baktığımda tanışmaya gerek görmediğini düşünüp yerine oturmuştu zaten tanışıyor olduklarını varsayarsak hareketi yerindeydi.
"Ne içersin Ecmel" dedi Ayaz başıma gelen garsonu görmemiştim bile kafamı kaldırıp garsona baktım.
"Salep alıyım ben" dedim. Bu havalarda en sevdiğim şeydi salep. Diğerleri de siparişini verince artık konuya girmem gerektiğini anladım ne de olsa buraya iş için gelmiştik.
"Sizin branşınız ne acaba bana nasıl yardımcı olacaksınız"
"Ben muhabirlik eğitimi aldım Mehmet ise 4 yıl o coğrafya da yaşadı rehber bir arkadaşım olmadığı için onu uygun gördüm. Peki siz neler yapıyorsunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR RÜYA (DÜZENLENİYOR)
Teen Fictionİki çocuk Birbirine bu kadar güzel bakarken harelerinde parlayan o ateşti onları ayıran. O ateş ki onlara çocukluktan hatıra kalan. O ateş ki onlara birbirlerini bulduran . Bu Arel ile Ecmel'in hikayesi bir rüyayla başalayıp bir rüyayla biten... Kap...