• • •
Би бол биеэ үнэлэгч
Гэхдээ Онгон...Утсанд минь хэн нэгнээс зурвас ирж байгаа бололтой дохио дуугаран ширээ чичирэхэд сая нэг юм нойрноосоо сэрэн хацраараа урссан шүлсээ арчин дээш өндийв.
Найзуудтайгаа шөнөжин наргисан хор уршиг минь одоо л гарч байна уу? гэлтэй толгой минь янгинан өвдөнө. Толгойгоо базсаар утсаа аван харахад
Цахим туслах:
Сайн байна уу? Таньд бид юугаар туслах вэ?
•Танилцуулга цэс.
• Ажилтантай холбогдохЮу гэдгийг нь мэдсэнгүй. Дээш гүйлгэн харвал өчигдөр согтуудаа бичсэн бололтой нилээн их зурвас байв.
Эхнээс нь үзвэл:
Цахим туслах:
Сайн байна уу? Таньд юугаар туслах вэ?Та дараах цэснээс сонгоно уу.
•Танилцууга
•Ажилтантай холбогдох
Мингюү Ким:
Ажилтантай холбогдохЦахим туслах :
Та түр хүлээнэ үү. Ажилтантай холбогдох 15-30минутSeen 19:30
19:45
Цахим туслах:
Сайн байна уу? Таньд юугаар туслах вэ?Мингюү Ким:
Сайн байна уу? Цахим таашаал гэдэг хөтөлбөр явагддаг гэж сонслоо. Энэ талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөхгүй юу?Цахим туслах:
"Цахим таашаал" нь нэршилтэйгээ ижил утгаар буюу зурвасаар таньд хүссэн таашаалыг тань өгөх боломжтой бөгөөд та өөрийн бэлгийн чиг хандлага ааш зангийн дагуу хүссэн эмэгтэй / эрэгтэйгээ сонгох эрхтэй юм. Үйлчилгээ үзүүлэгч эмэгтэй / эрэгтэйгээ сонгосноос хойш 24цагийн дотор бидэнтэй гэрээ байгуулна. 24цаг өнгөрсөн тохиолдолд таны захиалсан бүхий л зүйлс хүчингүй болохыг анхаарна уу.
Энэхүү үйлчилгээний бусдаас онцгой зүйлс нь
•Таны болон үйлчилгээ үзүүлэгч талын хувийн мэдээллийг цааш задруулахгүй.
•Үйлчилгээ үзүүлэгч таны хүссэний дагуу ажлаа гүйцэтгэх бөгөөд хувийн амьдралын тань талаар хөндөхгүй.
•Эрүүл мэндийн хувьд цахим харилцаа тул ямар ч хор хөнөөл байхгүй.
Анхааруулах зүйлс:
•Үйлчилгээ үзүүлэгч эрэгтэй / эмэгтэйтэй соёлтой харилцах
•Үйлчилгээ үзүүлэгчийн хувийн амьдралыг хөндөхгүй байх.
•Гэрээнд заагаагүй үйлчилгээг үйлчилгээ үзүүлэгч талаас шаардахгүй байх.
•Мөн цахим үйлчилгээ нь text chat болон тусгай тохиолдолд voice message гэсэн хоёр төрлөөр явагдана.
•Үнийн тариф нь (цаг, хоног, өдөр, сар, жил) гэсэн хугацаагаар явагдах бөгөөд үйлчилгээ үзүүлэгч бүр тус тусын үнэ тарифтай үе болно.
Жич: Дээр заалдсан зүйлсийг зөрчсөн тохиолдолд хуулийн дагуу арга хэмжээ авахуулахыг анхаарна уу?
YOU ARE READING
Өгүүллэгийн тэмцээн.
De TodoБичвэр бичихийг хүсдэг болон бичдэг хэн бүхэнд өөрийнхөө чадварыг сорьж үзэх боломж олгож байна. MONGOLIAN WATTPADERS PAGE.