Изведнъж усетих нечия ръка да ме побутва нежно по рамото. Отворих очи и видях Ирис, русата ѝ коса, която преди беше пусната, сега бе вързана на хлабав кок. Все още беше облечена в червените панталони и тениската.
-Ели, мила...- започна тя.
-Ирис, колко е часът?- попитах аз.
-Минава един- каза тя сядайки до мен.- Мисля,че е по-добре да се прибереш.
-Не-поклатих глава аз- искам да съм тук когато се събуди.
-Разбирам те, мила- каза тя, като погледана Вики. - Но не изглежда скоро тя да се събуди. Моля те, скъпа поне отиди се преоблечи и изкъпи. След това пак може да дойдеш. Ние с Майк сме тук до Вики.
Погледнах я,колкото и да се инатях Ирис беше права. Все още бях малко мокра. Щях да отида да се преоблека и пак щеше да дойда. Кимнах.
-Добре, но ако стане нещо докато ме няма веднага ще ми се обадиш, става ли?- погледнах към нея, след това отместих поглед към Майк, който се бе опрял на касата на вратата. Той кимна. Станах и прегърнах Ирис, след това си взех чантата и тръгнах, на вратата Майк ме спря и каза:
-Тя ще се оправи, Ели. Сигурен съм. Всичко ще бъде наред.- той постави ръка на рамото ми. Само кимнах с глава и излязох от стаята. След малко се озовах и пред вратата на болницата, когато излязох, реших да пратя съобщение на Марк, извадих телефона си и видях,че няма батерия. Въздъхнах, какъв ден само. Погледнах часовника на китката си и видях часа, беше късно, но знаех, че той не спи. Обикновенно работеше до късно,затова преметнах чантата си през рамо и реших да отида у тях, а и беше много по-близко от моя апартамент. Погледнах нагоре към небето, вдишах дълбоко, след това изпуснах въздуха и тръгнах към Марк.
***********************************************************************************************
Вече бях стигнала пред бялата врата на апартамента на Марк, бръкнах в чантата си и извадих ключа, който ми бе дал. Пъхнах го в ключалката и завъртях. Чу се щракане и вратата се отвори. Когато влязох в апартамента видях,че компютъра на Марк бе на малката масичка в хола. Затворих вратата зад себе си, огледах се и видях,че него го нямаше. Качих се по стълбите и продължих по малкото коридорче към спалнята на Марк. Отворих вратата и първото нещо,което видях бе голият задник на Марк, който се движеше нагоре и навътре, под него имаше жена, не просто жена- Ана. Марк бе между краката ѝ и тласкаше, толкова бяха погълнати един от друг,че не ме забелязаха. След секунда Ана обърна глава към вратата и ме видя.
YOU ARE READING
Game of Fate/ Игра на съдбата
FanfictionДвадесет и четири годишната Елизабет винаги е била мечтателка. Точно когато приятелят ѝ е на път да ѝ предложи, апартамента за който е мечтала още от седемнадесетгодишна се продава и животът и започва да се оправя, една трагедия съсипва всичко за по...